پوند با وجود خوش بینی سقف بدهی، با نبردی سخت مواجه است


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • هنوز تردیدها در مورد سقف بدهی ایالات متحده وجود دارد.
  • پیش‌بینی‌های نرخ بهره فدرال‌رزرو و BoE ممکن است خرس‌های پوند را زیاد کند.
  • GBP/USD با الگوی نمودار نزولی مواجه است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی GBPUSD

پوند انگلیس در حال حاضر منعکس کننده محیط خارجی است زیرا موضوع سقف بدهی ایالات متحده تحت تأثیر قرار دارد. اگرچه پیشرفت هایی از طریق توافق حاصل شده است، اما عدم اطمینان به بازارهای جهانی بازگشته است زیرا چندین جمهوری خواه اعلام کرده اند که در مقابل توافق در مجلس تحت سلطه جمهوری خواهان مقاومت خواهند کرد. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد اکثریت طرفدار موفقیت آمیز شدن یک معامله هستند، اما بازارها در حال حاضر محتاط هستند.

احتمالات نرخ بهره برای بانک انگلستان (BoE) تقریبا منعکس می شود 100bps افزایش انباشته تا پایان سال در حالی که فدرال رزرو به دلیل حمایت بیشتر از دلار اخیراً به طرز “غیرطبیعی” قیمت گذاری شده است. از دیدگاه بریتانیا، به نظر می رسد که موارد زیر کمی خوش بینانه از بازارهای پولی است که باعث می شود پوند در معرض ضعف بیشتر در برابر دلار قرار گیرد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

احتمالات نرخ بهره بانک انگلستان

image1.png

منبع: Refinitiv

تقویم اقتصادی بسیار متمرکز بر ایالات متحده است و بر اعتماد مصرف کننده CB متمرکز خواهد بود. اگر پیش‌بینی‌ها دقیق باشند، این می‌تواند اولین قرائت از ژوئیه 2022 به زیر 100 باشد (معیاری بر اساس سطوح خوش‌بینی در سال 1985). هفته پیش رو باید به چشم انداز اقتصادی ایالات متحده شفافیت بیشتری اضافه کند و داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) نقطه کانونی است.

تقویم اقتصادی

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدانی

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

GBP/USD نمودار 4 ساعته

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار کابلی 4 ساعته نمای واضح تری از تصویر کوتاه مدت پیش روی معامله گران GBP/USD را نشان می دهد. یک ادغام قطعی از شکل گیری اخیر الگوی نمودار پرچم وجود دارد. به طور خاص، یک پرچم نزولی به دلیل روند نزولی قبلی. در شرایطی که قیمت ها زیر میانگین متحرک و همچنین شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر نقطه میانی معامله می شوند، مومنتوم به نفع نزول های بیشتر در آینده است. شکسته شدن زیر پایه نشان می‌تواند باعث حرکت به سمت پایین‌تر شود در حالی که بسته شدن بالای مقاومت پرچم احتمالاً الگو را باطل می‌کند.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 1.2400
  • MA 50 روزه (زرد)
  • مقاومت پرچم
  • 1.2345

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • پشتیبانی از پرچم
  • 1.2307
  • 1.2275

احساس مشتری نزولی IG

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند بلند در GBP/USD با 57% معامله گرانی که موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک موقعیت نزولی کوتاه مدت می شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع