پایین آمدن یورو/دلار به عنوان دیوار برابری همچنان ادامه دارد


EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • EUR/USD قادر به عبور از دیوار برابری نیست.
  • حساب های سیاست پولی بانک مرکزی اروپا بعداً منتشر می شود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

مبارزه یورو در برابر دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا ادامه دارد و این جفت ارز پس از آزمایش و شکست برابری (1.0000) در روز چهارشنبه به زیر 0.9900 بازگشت. آخرین دوره ضعف یورو ناشی از گزارش‌های اخیر است مبنی بر اینکه آلمان در حال شکستن رتبه اتحادیه اروپا و ارائه یک بسته مالی اضطراری 200 میلیارد یورویی برای محافظت از کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان این کشور در برابر افزایش هزینه‌های انرژی است. این اقدام یکجانبه برای کمیسیون اروپا و کشورهای مختلف عضو که احساس می‌کنند آلمان از وزن مالی خود برای استقراض و هزینه استفاده می‌کند و اعضای کمتر ثروتمند اتحادیه اروپا را در مضیقه قرار می‌دهند، خوشایند نبوده است.

آخرین صورتجلسه سیاست پولی بانک مرکزی اروپا در ساعت 12:30 BST منتشر می شود و باید شفافیت بیشتری را در مورد دیدگاه بانک مرکزی از اقتصاد رو به جلو ارائه کند. بانک مرکزی اروپا در 8 سپتامبر نرخ های سیاستی خود را 75 واحد افزایش داد و پیش بینی های خود را برای تورم اصلاح کرد. بازارهای مالی اکنون انتظار دارند که بانک مرکزی در نشست 27 اکتبر نرخ ها را 75 واحد پایه افزایش دهد و تا پایان سال به افزایش نرخ ها ادامه دهد.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

EUR/USD زیر 1.0000 باقی می ماند و احتمالاً در آینده زیر برابری باقی می ماند. یورو ضعیف باقی می ماند و احتمالاً همینطور باقی می ماند، در حالی که دلار آمریکا شروع به بازگشت از پایین ترین سطح اخیر خود می کند زیرا اعضای هیئت مدیره فدرال رزرو همچنان به موعظه شعار بانک مرکزی مبنی بر نرخ های بالاتر برای مدت طولانی تری ادامه می دهند. صحبت های اخیر در مورد چرخش احتمالی فدرال رزرو در نشست بعدی سیاست پولی آن، اکنون بسیار بعید به نظر می رسد زیرا بانک مرکزی مصمم به شکستن پشت تورم است، حتی اگر به معنای وارد کردن اقتصاد به رکود کوتاه مدت باشد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

با نگاهی به نمودار روزانه EUR/USD، آخرین رد برابری نیز با میانگین متحرک ساده 50 روزه مطابقت دارد. سری بلندمدت‌های پایین‌تر و پایین‌تر باقی می‌مانند، در حالی که شکستن زیر سطح 0.9850 راه را برای کاهش بیشتر باز می‌کند. پایین ترین سطح EUR/USD 20 ساله در 0.9536 و این سطح ممکن است در هفته های آینده دوباره تهدید شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD 6 اکتبر 2022

image1.png

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 55.03 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.22 به 1 است. نت-شورت معامله گران 11.60 درصد کمتر از دیروز و 48.63 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب تجاری EUR/USD ترکیبی




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 9% -7٪ 1%
هفتگی -24٪ 49% -1٪

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع