واکنش بازارها به نشست سپتامبر فدرال رزرو چگونه خواهد بود؟


نقاط گفتگوی چت تحلیلگر:

  • بازارها در نشست سپتامبر فدرال رزرو انتظار افزایش 75 واحدی نرخ بهره را دارند، اگرچه افزایش 100 واحدی نرخ بهره دور از ذهن نیست.
  • اقدامات قیمت به طور منحصر به فردی تحت تأثیر قرار گرفته است، به طوری که روزهای خوب دلار آمریکا به طور مداوم با ضعف در سهام ایالات متحده، قیمت طلا و قیمت نفت مواجه شده است.
  • پوشش زنده نشست سپتامبر فدرال رزرو در روز چهارشنبه، 21 سپتامبر در ساعت 13:45 EDT/17:45 GMT آغاز می شود.

نرخ تورم ایالات متحده ممکن است تعدیل کننده باشد، اما هنوز آنقدر سریع نیست که فدرال رزرو بتواند چرخه افزایش نرخ خود را کند کند. در واقع، پس از انتشار گزارش تورم ماه اوت ایالات متحده (CPI) در هفته گذشته، بازارهای نرخ شروع به تنزیل افزایش 100 واحدی در ثانیه در نشست فدرال رزرو در سپتامبر کردند. در حالی که این شانس‌های افزایش نرخ از آن زمان عقب‌نشینی کرده‌اند، هنوز خیلی زود است که احتمال یک حرکت سخت‌گیرانه توسط FOMC را رد کنیم.

همانطور که برای چندین هفته اتفاق افتاده است، اقدامات قیمتی در بازارهای مالی کم و بیش یک نتیجه دوتایی بوده است: افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا و نوسانات منجر به تقویت دلار آمریکا و ضعیف شدن سهام آمریکا، قیمت طلا و قیمت نفت شده است. و بالعکس). این احتمال وجود دارد که این وضعیت دودویی قیمت در حوالی جلسه فدرال رزرو در سپتامبر باقی بماند.

علاوه بر این، نشست سپتامبر فدرال رزرو تا جایی که این اولین بار از ژوئن است که FOMC خلاصه جدیدی از پیش بینی های اقتصادی (SEP) را منتشر می کند، ریسک ها را افزایش داده است. بازارهای مالی باید با (1) تصمیم نرخ خود، (2) پیش بینی های اقتصادی جدید و (3) کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مبارزه کنند. این بدان معنی است که حرکت های اولیه مشاهده شده ممکن است در نهایت حرکت پایدار بین دارایی ها نباشد.

واکنش بازارهای مالی جهانی به تصمیم فدرال رزرو در ماه سپتامبر چیست؟ جان کیکلایتر، استراتژیست ارشد و کریستوفر وکیو، استراتژیست ارشد، CFA در چت تحلیلی DailyFX این سه شنبه بحث می کنند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط جان کیکلایتر، استراتژیست ارشد و کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست های ارشد





منبع