داو جونز، DAX 40 به FOMC وارد شدند زیرا نگرانی‌های رشد بر اشتهای ریسک تاثیر می‌گذارد


Dow Jones، DAX 40 – Talking Points

  • داو در طول جلسه اروپا به زیر 31000 سقوط می کند
  • DAX 40 به بالای منطقه پشتیبانی کلیدی در حدود 12600 سقوط می کند
  • سرمایه گذاران در آستانه نشست مهم FOMC همچنان در لبه هستند

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

معیارهای سهام در سطح جهانی تحت فشار باقی می‌مانند زیرا افزایش نرخ‌های بهره و نگرانی‌های رشد جهانی بر ریسک‌پذیری تأثیر می‌گذارد. فعالان بازار به دنبال نشست فردای FOMC به عنوان یک کاتالیزور بالقوه برای یک حرکت عمده بازار هستند، با پتانسیل افزایش 100 واحد پایه (bps) همچنان روی میز.

چشم انداز رشد جهانی اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، زیرا معامله گران اثرات بالقوه انقباض تهاجمی بانک مرکزی را هضم می کنند. نرخ ها در سراسر جهان بالاتر رفته است زیرا فعالان بازار به طور مداوم مسیر سیاست های بانک مرکزی را ارزیابی می کنند. بازدهی 10 ساله خزانه داری روز سه شنبه 3.59 درصد معامله شد که بالاترین سطح از سال 2011 است.

داده ها در ایالات متحده همچنان مختلط هستند و پیش بینی اثرات بالقوه بر سیاست فدرال رزرو را چالش برانگیزتر می کند. علیرغم انبوهی از داده های ناامیدکننده بازار مسکن اخیرا، صبح روز سه شنبه جهش غیرمنتظره ای در شروع مسکن در ماه اوت نشان داد.

محیط چالش‌برانگیز کلان هنوز معامله‌گران را مجبور به ارزیابی مجدد سود شرکت‌ها نکرده است، که ممکن است توضیح دهد که چرا هنوز در بازارهای سهام پایین نیامده است. قبل از شروع زنگ افتتاح در نیویورک، سهام فورد پس از فاش شدن اینکه ادامه چالش‌های زنجیره تامین برای این شرکت یک میلیارد دلار دیگر در سه ماهه سوم هزینه خواهد داشت، 9 درصد سقوط کرد.

نمودار 4 ساعته داوجونز

نمودار ایجاد شده با TradingView

داو در اواخر هفته گذشته پس از چاپ داغ CPI تحت فشار قرار گرفت. رالی قبل از CPI در منطقه محوری کلیدی بالای 32200 شکست خورد، قبل از اینکه در سطح روانی 31000 مستقر شود. از آن زمان، این سطح جای خود را به فشار نزولی داده است و قیمت تلاش کرده است تا پایین ترین سطح قبل از FOMC را در حدود 30600 ایجاد کند. معامله گران باید در تصمیم گیری FOMC و کنفرانس مطبوعاتی پاول چابک بمانند، زیرا نوسانات عمده ممکن است در یک لحظه رخ دهد. در صورت افزایش ریسک در روز چهارشنبه، ممکن است به دنبال بازپس گیری نوسان بالای قبل از CPI باشد.

نمودار روزانه DAX 40

نمودار ایجاد شده با TradingView

در بازه زمانی روزانه، عقب نشینی روز سه شنبه در DAX 40 ما را به نقطه جالبی قبل از رویدادهای مهم ریسک می رساند. قیمت در طول سال توسط مقاومت خط روند درج شده است، با آخرین آزمایش در ماه اوت که منجر به رد مجدد شد. علیرغم مجموعه ای از اوج های پایین تر، قیمت یک منطقه حمایتی قطعی بالاتر از 12400 ایجاد کرده است. اگر دارایی های ریسک یک پای دیگر به دلیل افزایش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو کاهش یابد، این منطقه ممکن است تحت فشار مجدد قرار گیرد. در حالی که معامله آسان این است که در اینجا برای جهش بازی کنید، این احتمال وجود دارد که این تست متفاوت باشد. خرس‌ها در بازگرداندن قیمت به این منطقه بی‌امان بوده‌اند و ممکن است یک وقفه در کار باشد. مثلث های نزولی الگوهای ادامه نزولی بدنام هستند که من را به سمت قیمت های پایین تر پیش رو سوق می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع