نزدک 100 علیرغم افزایش بازدهی بالا می‌رود، VIX در سقوط آزاد پیش از فدرال رزرو. حالا چی؟


چشم انداز NASDAQ 100:

  • نزدک 100 رالی و جهش به بالاترین سطح خود از اوایل فوریه علیرغم افزایش بازدهی خزانه داری
  • حرکت صعودی با این گمانه زنی تقویت می شود که بدترین بحران بخش بانکی به پایان رسیده است
  • همه نگاه ها به فدرال رزرو خواهد بود سیاست های پولی اطلاعیه روز چهارشنبه

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش‌نمایش فدرال رزرو – دلار آمریکا و S&P 500 ممکن است پس از تصمیم FOMC مسیرهای متفاوتی را طی کنند

با وجود افزایش شدید بازدهی خزانه داری ایالات متحده، نزدک 100 روز سه شنبه افزایش یافت و با 1.42 درصد افزایش به 12741 واحد رسید. سودهای بازار سهام در فضای فناوری در بحبوحه روحیه ریسک‌پذیری پیش از تصمیم FOMC، با VIX، معروف به ترس سنج وال استریت، بیش از 11 درصد سقوط کرد و بدترین افت دو روزه خود از سال 2022 را به ثبت رساند.

این احساسات مثبت با این گمانه زنی ها تقویت شد که بدترین آشفتگی اخیر بخش بانکی به لطف اقدامات هماهنگ مقامات دولتی برای تقویت سیستم بانکی، از جمله وام های بانک مرکزی اضطراری و تعهد وزارت خزانه داری ایالات متحده برای حمایت از وام دهندگان کوچکتر در صورت لزوم، به پایان رسیده است.

برای تداوم اقدامات صعودی قیمت، فدرال رزرو باید سرمایه گذاران را متقاعد کند که برای جلوگیری از انتشار ریسک های سیستمی، حتی اگر به معنای دور شدن موقت از مبارزه با تورم باشد، اقدامات لازم را انجام خواهد داد. با این اوصاف، زمانی که فدرال رزرو تصمیم ماه مارس خود را اعلام کرد و خلاصه پیش بینی های اقتصادی خود را منتشر کرد، اطلاعات بیشتری در مورد چشم انداز سیاست ها در روز چهارشنبه خواهیم داشت.

از نظر انتظارات، دیده می شود که سیاست گذاران نرخ بهره را با یک چهارم درصد افزایش به 4.75 تا 5.00 درصد می کنند، اگرچه برخی از تحلیلگران وال استریت انتظار دارند پس از تحولات اخیر با بانک های منطقه ای ایالات متحده تغییری در هزینه های استقراض ایجاد نشود. صرف نظر از تصمیم فردای FOMC، راهنمایی و اظهار نظر در مورد ثبات مالی ممکن است در تنظیم لحن کوتاه مدت بازار مهمتر باشد.

با تمرکز بر تحلیل تکنیکال، Nasdaq 100 در حال حاضر در حال بررسی یک ناحیه مقاومت کلیدی در منطقه 12900 است، جایی که اوج های ژانویه با 38.2% اصلاح فیبوناچی نزول نوامبر 2021/اکتبر 2022 همگرا می شوند. اگر این ناحیه در سمت بالا شکسته شود، حرکت صعودی می تواند شتاب بگیرد و زمینه را برای حرکت به سمت 13700 فراهم کند.

از طرف دیگر، اگر شاخص فناوری از سطوح فعلی رد شود و نزول خود را از سر بگیرد، حمایت اولیه در 12330 قرار دارد. در زیر آن، میانگین های متحرک ساده 50 و 200 روزه وارد عمل می شوند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

نمودار فنی NASDAQ 1OO

رابط کاربری گرافیکی، نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار آتی نزدک 100 با استفاده از TradingView تهیه شد





منبع