نزدک 100، داو جونز، دلار آمریکا، طلا، قیمت مصرف کننده، دلار کانادا، BoC


احساسات بازار در هفته گذشته بهبود یافت و سهام فناوری اطلاعات پیشرو بود. در وال استریت، نزدک 100 4.71 درصد رشد کرد در حالی که آتی داوجونز فقط 0.87 درصد رشد کرد. در جاهای دیگر هم اوضاع خوب به نظر می رسید. در اروپا، DAX 40 1.58 درصد رشد کرد در حالی که Euro Stoxx 50 1.69 درصد به جلو رفت. در همین حال، Nikkei 225 ژاپن و ASX 200 استرالیا به ترتیب 2.24 درصد و 2.11 درصد افزایش یافتند.

علیرغم بهبود احساسات، دلار آمریکا مرتبط با پناهگاه از همتایان اصلی خود بهتر عمل کرد. یک استثنای قابل توجه دلار استرالیا وابسته به کالا بود که در چند روز پایانی هفته با افزایش قیمت مس مرتبط با رشد، افزایش یافت. یورو به طور قابل توجهی عملکرد ضعیفی داشت زیرا بازارها همچنان انتظارات سیاست تندرو بانک مرکزی اروپا را کاهش دادند.

بازارها در ابتدا در بحبوحه نگرانی های رشد جهانی، انتظارات سیاست تندرو فدرال رزرو را عقب کشیدند. با این حال، این روند در پایان هفته معکوس شد. یکی دیگر از گزارش های مستحکم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده، که شامل درآمدهای متوسط ​​ساعتی بالاتر از حد انتظار بود، همچنان به سناریویی اشاره می کند که در آن بانک مرکزی باید روند افزایش نرخ خود را حفظ کند.

همه اینها نوید خوبی برای فلز زرد ضد فیات نداشت، زیرا قیمت طلا بدترین عملکرد هفتگی را در 2 ماه گذشته داشت. اکنون همه نگاه ها به گزارش تورم ماه جولای آمریکا معطوف شده است. در روز چهارشنبه، پیش‌بینی می‌شود که CPI سرفصل سالانه 8.8 درصد باشد که از 8.6 درصد در ژوئن افزایش می‌یابد. توجه داشته باشید، قرائت ژوئن همان چیزی است که الهام بخش افزایش 75 امتیازی نرخ پایه است.

با در نظر گرفتن این موضوع، معامله گران باید هوشیار باشند. چاپ قوی دیگر، به ویژه در میان آخرین گزارش مشاغل، می تواند به راحتی نوسانات بازار را بازگرداند. خارج از CPI، تصمیم بانک کانادا در مورد نرخ هفته آینده است که انتظار می رود 75 امتیاز پایه افزایش یابد. آخرین گزارش شغلی استرالیا نیز از بین خواهد رفت. تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم چین نیز مشخص خواهد شد. چه چیز دیگری برای بازارها وجود دارد؟

عملکرد دلار آمریکا در مقابل. ارز و طلا

بازارهای هفته پیش رو: نزدک 100، داو جونز، دلار آمریکا، طلا، CPI، دلار کانادا، BoC

پیش بینی های اساسی:

پیش بینی دلار آمریکا: داده های تورم ژوئن ایالات متحده می تواند حرکت صعودی DXY را تقویت کند

گزارش هفته آینده شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده می تواند نشان دهد که تورم ژوئن به بالاترین حد خود در چند دهه اخیر شتاب یافته است، نتیجه ای که می تواند بازدهی خزانه داری و دلار آمریکا را در کوتاه مدت افزایش دهد.

هفته آینده بازار سهام: پیش بینی S&P 500 و DAX 40

همه چیز در CPI ایالات متحده. کلید جریان گاز روسیه به اروپا

چشم‌انداز دلار استرالیا: پایین‌تر برای مدت طولانی‌تر باعث می‌شود که زمان خوب ادامه یابد

دلار استرالیا در طول هفته، با افزایش نرخ RBA و مازاد تجاری تاول زا، شاهد رشد بود. قدرت دلار آمریکا AUD/USD را پایین نگه می دارد و اقتصاد داخلی را تقویت می کند.

پیش‌بینی‌های بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) – در شرایط بی‌صدا بالاتر می‌رود

بیت کوین در این هفته قیمت کمی را به دست آورد و اندکی بالاتر رفت. در حالی که چشم انداز کوتاه مدت تا حدی مثبت تر به نظر می رسد، چشم انداز بلندمدت منفی باقی می ماند.

پیش‌بینی هفتگی پوند بریتانیا (GBP): بیت NFP پوند را برای نزولی بیشتر تنظیم می‌کند

به نظر می رسد که پوند هفته آینده پس از اینکه نتایج قوی تر از آنچه انتظار می رفت NFP باعث تقویت دلار شد، شروع به کار کند.

چشم انداز نرخ USD/CAD به تصمیم نرخ بانک کانادا (BoC) بستگی دارد

USD/CAD ممکن است پیش از تصمیم بانک مرکزی کانادا (BoC) در مورد نرخ بهره با اصلاح بیشتری روبرو شود زیرا انتظار می رود بانک مرکزی سیاست های پولی را با سرعت بیشتری عادی کند.

پیش بینی های فنی:

پیش بینی فنی دلار آمریکا: در یک نقطه اوج موقت

دلار در روز جمعه در مواجهه با گزارش عموماً صعودی NFP معکوس شد. برخی از ضعف ها در روزهای آینده محتمل است.

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

سهام در اولین هفته کامل جولای افزایش یافت و این حرکت از طریق گزارش قوی NFP حفظ شد. هفته آینده CPI را به ارمغان می آورد، و سپس شروع فصل درآمد در هفته بعد.

پیش‌بینی فنی پوند بریتانیا: پوند/دلار آمریکا در هفته پیش رو با شانس‌های سختی روبرو خواهد شد

پوند انگلیس برای دومین هفته در برابر دلار آمریکا کاهش یافت و به پایین ترین حد خود در چند سال اخیر رسید. بازگشت ممکن است رخ دهد، اما شانس تغییر روند کم به نظر می رسد. GBP/USD به کجا می رود؟

پیش بینی فنی قیمت طلا: طلا به آخرین خط دفاعی سقوط می کند

طلا در این هفته بیش از 3.8 درصد سقوط کرد و XAU/USD اکنون در حال آزمایش روند صعودی چند ساله است. خطوط نبرد ترسیم شده است. سطوحی که در نمودار فنی هفتگی اهمیت دارند.

پیش بینی فنی هفتگی نفت خام: سطوح کلیدی آزمایش نفت خام ایالات متحده

پس از اینکه خرس‌ها نتوانستند قیمت‌ها را به زیر سطح حمایت فیبوناچی در 93.5 دلار برسانند، قیمت نفت از پایین‌ترین سطح اخیر خود بازگشته است. سطوح فنی کلیدی همچنان ثابت هستند.

پیش بینی ین ژاپن برای هفته آینده: USD/JPY، AUD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY

ین ژاپن در برابر دلار آمریکا، دلار استرالیا، یورو و پوند انگلیس کمی انعطاف نشان می دهد. برای USD/JPY، AUD/JPY، EUR/JPY و GBP/JPY در هفته پیش رو کجا؟





منبع