پیش بینی S&P 500 و DAX 40


S&P 500، FTSE 100 Analysis and News

  • S&P 500 | همه یا هیچ چیز در CPI ایالات متحده
  • DAX 40 |نگرانی در مورد بازگشت روسیه به جریان گاز

S&P 500 | همه یا هیچ چیز در CPI ایالات متحده

بازارهای سهام H2 را با S&P 500 آغاز کرده اند تا در زمان نگارش مقاله، سود هفتگی 3 درصدی را ثبت کند. مسلماً با توجه به عملکرد نسبتاً آشفته قیمت در FX با حرکت یورو به سمت برابری و شکستن قیمت نفت برای مدت کوتاهی به زیر 100 دلار در هر بشکه، می توان گفت که یک ماجرای نسبتاً غم انگیز برای سهام است. با این حال، داده‌های PMI و NFP غیرتولیدی ISM بهتر از حد انتظار، به اندازه کافی برای کاهش تجارت ترس از رکود اخیر و در نتیجه عملکرد ضعیف سهام انجام شده است. با نگاهی به آینده، کلان داده‌هایی که هفته آینده باید تماشا کنید، آخرین نسخه چاپی CPI ایالات متحده است. یادآوری اینکه S&P 500 هنوز به بالاتر از سطح قبل از CPI در 4014 نرسیده است.

نمودار S&P 500: بازه زمانی ساعتی

هفته آینده بازار سهام: S&P 500 &  پیش بینی DAX 40

منبع: IG Charts

DAX 40 | نگرانی در مورد بازگشت روسیه به جریان گاز

هفته آینده، جریان گاز از روسیه به آلمان از طریق خط لوله نورد استریم برای تعمیرات سالانه برنامه ریزی شده 10 روزه به طور کامل متوقف خواهد شد. با این حال، با توجه به شرایط فعلی و با کاهش جریان گاز به 40 درصد ظرفیت، خطر این است که آیا روسیه پس از دوره تعمیرات، شیرهای گاز را بازگرداند یا خیر. در غیر این صورت، آلمان باید به سهمیه بندی گاز باقیمانده متوسل شود، نتیجه ای که بر دارایی های اروپایی، از جمله DAX، سنگینی می کند. به این ترتیب، در حالی که داده‌های کلیدی ایالات متحده در کانون توجه قرار خواهند گرفت، وضعیت انرژی شاید بزرگ‌ترین عامل بازی برای بازارها باشد، حتی اکنون که آلمان اولین کسری تجاری خود را از سال 1991 گزارش کرده است.

نمودار DAX 40: بازه زمانی روزانه

هفته آینده بازار سهام: S&P 500 &  پیش بینی DAX 40

منبع: Refinitiv

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که تازه وارد فارکس شده اند.





منبع