نتایج مثبت Q1 زیمنس شاخص را بالاتر می برد


تجزیه و تحلیل DAX (آلمان 30).

  • گزارش درآمد زیمنس Q1 DAX را در جلو نگه می دارد
  • تست Dax انتهای بالای الگوی گوه در حال افزایش
  • تورم آلمان بالاتر از نسخه چاپی دسامبر افزایش یافت اما کمتر از حد انتظار افزایش یافت
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

زیمنس درآمد قوی گزارش می‌کند – پیش‌بینی برای سال مالی 23 را افزایش می‌دهد

زیمنس گزارش درآمدی مثبت سه ماهه اول را اعلام کرد، زیرا درآمد سالانه 10 درصد افزایش یافت و سفارشات علیرغم چاپ زیر سه ماهه اول 2021 بسیار قوی بود. در واقع، نتایج آنقدر الهام بخش بود که گروه انتظارات رشد خود را برای بقیه سال مالی 2023 بازبینی کرده است. سهام 7.27 درصد افزایش یافته است و شاخص را بالاتر می برد، اما رشد کلی در همه بخش ها وجود دارد، زیرا به نظر می رسد ریسک پذیری یک بار دیگر پس از اظهارات جروم پاول در اوایل این هفته که به طور کلی کمی “غیرطبیعی” تصور می شد، افزایش یافته است.

خلاصه بخش DAX: تحت سلطه سهام تدافعی است اما احساسات ریسک همچنان گسترده است

image1.png

منبع: refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

سطوح فنی DAX برای تماشا

با توجه به روند قابل توجهی که در سهام اروپایی شاهد بودیم، بدون استثنا DAX، اکنون روی بالاترین رکورد در پایان سال 2021 تمرکز می کنیم. بالاترین رقم 16290 در سال 2021، شاهد آزمایش مجدد در اوایل سال 2022 بود، اما در نهایت یک سطح دو برابری ایجاد کرد. قبل از فروش سال 2022 بود.

با توجه به اینکه شاخص مجدداً وارد محدوده خرید بیش از حد شده است، بالاترین سطح تاریخ ممکن است نیاز به یک دوره تثبیت یا حتی عقب نشینی قبل از تلاش در این سطح داشته باشد. علاوه بر این، زمانی که زیمنس درآمدهای مثبت سه ماهه اول را اعلام کرد و سهام آسیایی افزایش قابل توجهی را تجربه کرد، در معاملات باز صبح امروز شکاف بالاتری داشت. بازارها تمایل به پر کردن شکاف ها را نشان می دهند و وزن بیشتری را به احتمال عقب نشینی اضافه می کنند.

اکشن قیمت نیز نزدیک به مرز بالایی شکل گیری گوه در حال افزایش معامله می شود، جایی که، در غیاب شکست صعودی، ممکن است شاهد حرکتی به سمت اصلاح فیبوناچی 78.6 درصدی کاهش عمده سال 2022 باشیم.

نمودار روزانه DAX (آلمان 30).

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

اوایل امروز، داده‌های تاخیری تورم آلمان منتشر شد که کمتر از پیش‌بینی‌ها اما بالاتر از نسخه چاپی دسامبر بود که امیدها به کاهش تورم را پیچیده می‌کند. تورم چسبنده‌تر بانک مرکزی اروپا را برای افزایش نرخ‌های بهره انگیزه نگه می‌دارد که از نظر تئوری حرکت صعودی شاخص را با چالش مواجه می‌کند، چیزی که در بازار صعودی بالغ محقق نشده است.

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع