معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های میان رده بازار تکنولایف

معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های میان رده بازار تکنولایف

اگر خیلی با این بخش آشنایی ندارید به راحتی می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و نمره کارت‌های گرافیک مختلف را مشاهده کنید. یک دانش آموز یا دانشجو به لپ‌تاپی نیاز دارد که برای استفاده روزمره مناسب باشد و همچنین بسته به رشته تحصیلی و استفاده بتواند از پس برخی کارهای سنگین نیز بربیاید. از طرفی اکثر کاربران لپ تاپی عمومی نیاز دارند که کیفیت قابل‌قبولی داشته باشد و بتوانند برنامه‌هایی مثل مرورگر و اپلیکیشن‌هایی مثل ورد و پاورپویت و دیگر موارد را با آن اجرا کنند. در ادامه ما لپ تا‌هایی از این دست را از قیمت کم به زیاد به شما معرفی خواهیم کرد.

بر روی این لپ تاپ دو نوع حافظه مختلف وجود دارد که حافظه SSD برای نصب ویندوز مناسب است و حافظه هارد دیسک برای ذخیره فایل‌ها. حافظه پرسرعت SSD باعث می‌شود که بالا آمدن ویندوز بسیار سریعتر شده و حافظه پرحجم هارد دیسک برای ذخیره فایل‌های حجیم فضای کافی دارد. نمایشگر این مدل جدید نیز طراحی جدید دارد و با حاشیه‌های ظریف و همچنین ناچ بالای آن، شباهت زیادی به نمایشگر مک‌بوک پرو پیدا کرده است. اپل همچنین اندازه آن را نیز بزرگ‌تر کرده و یک وب‌کم 1080p برای آن درنظر گرفته است.

لپ‌تاپ با کاربری روزمره: مک بوک پرو M1 مدل کاستوم

متاسفانه سرفیس پرو 8 برای گیمینگ گزینه مناسبی نیست و شارژدهی آن هم کمتر از 16 ساعتی است که خود مایکروسافت اعلام کرده است. اما با این حال، این مدل با اختلاف، بهترین سرفیس پرو است که تا به‌حال وارد بازار شده است. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . است؛ در نتیجه کاربر می‌تواند از این محصول برای اجرای بازی‌های نسبتاً جدید نیز استفاده نماید. بوده که برای محصولی با این قیمت نادر است و از این رو می‌تواند افزون بر افزایش سرعت ویندوز، در ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر نیز بسیار مفید واقع لپ تاپ مناسب معماری 2022 شود. نیز با 2 گیگابایت حافظه ویدیویی مشترک قادر است اکثر بازی‌های نسبتاً قدیمی را اجرا کند.

اینتل یکی از قدرتمندترین شرکت‌های تولید کننده پردازنده مرکزی در دنیا بوده که تعداد زیادی… برخی از بهترین محصولات این شرکت عبارتند از Galaxy Books، Notebook 9، Notebook Odyssey و Notebook Flash. به راحتی می توانیم لپ تاپ ها را به 3 لپ تاپ معمولی، متوسط ​​و سنگین دسته بندی کنیم. باید این واقعیت را در نظر بگیرید که وقتی لپ تاپ می خریم، بیشتر ما به دنبال استفاده طولانی مدت از آن هستیم و نمی‌خواهیم چیزی را از دست بدهیم.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD

خیلی از این لپ تاپ‌ها همراه با قلم روانه بازار شده‌اند و نیازی به هزینه مجدد برای خرید آن نخواهید داشت. برخی از لپ تاپ‌ها نیز بدون قلم هستند، اما می‌توانید به‌صورت جداگانه در بازار به سراغ‌شان بروید. در صورت امکان به سراغ صفحه نمایشی بروید که حداقل وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را داشته باشد. پردازنده مرکزی اینتل همواره عملکرد خوبی دارد و برخی از سیستم‌های مقرون به صرفه، به پردازنده‌های سلرون، Core i3 یا پنتیوم هم مجهز هستند که برای کارهای اساسی شما جواب می‌دهند. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ تمامی رنگ‌های چشم نواز و لذت بخش را ارائه می‌کند. همان‌طور که مشخص است، این صفحه نمایش لمسی فوق‌العاده، به فناوری QLED مجهز شده است و به این معنی است که با فیلتر نقطه کوانتومی فانتزی می‌توانند رنگ را بهبود داده و مدیریت نور و بهره وری انرژی را نیز داشته باشد.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ مهندسی برای فتوشاپ و کارهای گرافیکی : از 16 میلیون تا 24 میلیون (تیر

این دو لپ تاپ معرفی شده در درجه اول انتخاب شما قرار دارند و در صورت علاقه هم می‌توانید به سراغ محصولات دیگر لیست ۱۰ گانه ما بروید. یکی از مواردی که باید از آن آگاه باشید، این است که لپ تاپ‌های صفحه لمسی نسبت به لپ تاپ‌های غیر لمسی، تمایل بیشتری به مصرف باتری دارند. در بررسی‌های انجام شده، لپ تاپ‌های صفحه لمسی معمولا باتری کمتری نسبت به دستگاه‌های غیر لمسی دارند. همچنین به دلیل استفاده طولانی مدت از لپ‌تاپ ممکن است چشمان شما آسیب ببند یا خسته شود.

  • اگر تا ۱۳ میلیون تومان هزینه کنید، می‌توانید مدلی از لپ‌تاپ «IdeaPad 3 لنوو» با یک ترابایت هارد، ۲۵۶ گیگابایت SSD، رم ۱۲ گیگابایت DDR4، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD و پردازنده‌ی اینتل Core i3-1115G4 را بخرید.
  • توانایی تشخیص جزئیات ریزتر مانند دانه‌های ریز عرق را نیز خواهید داشت.
  • ابتدا باید سطح نیاز و امکانات مورد نیاز خود را بررسی کرده و سپس بهترین گزینه‌های بازار را برای خرید پیدا کنید.
  • این افزایش عملکرد به‌دلیل پردازنده رایزن ۷ کمپانی AMD رخ داده است و البته به‌عنوان یک لپ تاپ ۲ در ۱ هم می‌توانید از این محصول استفاده کنید.