متا دیسکریپشن چیست؟

این ویژگی برای وبسایت هایی که سرعت و نرخ تولید محتوای بالایی دارند بسیار حائز اهمیت است. یک مطالعه معتبر نشان داد که به طور کلی، سایت هایی که در بالای صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) قرار دارند، تقریبا 17 درصد نرخ کلیک دارند. بوجود آمدن لینکها و خطاهای 404 موجب هدر رفتن نرخ خزش، بی اعتمادی گوگل و افت رتبه میشود که ضربهای به همه بخش های سایت شما وارد میکند. اگر میخواهید این تگ را در سایت خود اجرا کنید پیشنهاد میکنیم سندی که گوگل در این زمینه آماده کرده است را مطالعه کنید. باید یک تگ کنونیکال برای هر یک از صفحات مشابه تنظیم کنید و از این طریق نسخه اصلی محتوای خود را به گوگل معرفی کنید تا از سردرگمی ربات ها در انتخاب محتوای اصلی جلوگیری کنید. يك اشتباه رايج اين است كه در URLى كه توسط robots.txt بلاك و مسدود شده يا به noindex تبديل شده، با استفاده از کنونیکال اشاره شود.

من عاشق کسب و کار اینترنتی هستم و از نظر من کسبوکار اینترنتی جزو جذابترین کارهای دنیاست. آیا به دنبال این هستید که چگونه از شبکههای اجتماعی در استراتژی محتوای خود برای بهبود سئو و رتبه بندی جستجوی گوگل استفاده کنید؟ امروزه تعدادی زیادی از جستوجوها از طریق تلفنهای همراه هوشمند انجام میشود بههمین دلیل نیاز است تا شما نیز با تلفنهای همراه دوست باشید و وبسایتتان را بهشکلی کاملاً واکنشگرا طراحی کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از کلمات کلیدی و نوشتن محتوایی مفید، یکی از موثر ترین نکات در افزایش رتبه سایت در موتور جستجو است. در ادامه ۵ نکته مهم در سئو تکنیکال سایت را بررسی می کنیم. نکته دیگر این است که باید سعی کنید تبلیغاتی را که به همان موضوع مقاله، محصول یا خدمات شما ارتباط دارد، جای بدهید. ریدایرکت ۳۰۲: زمانی که قصد دارید به صورت موقت از آدرس دیگری برای صفحهای خاص استفاده کنید باید از این نوع انتقال بهره ببرید. با انجام چنین محدودیتی میتوانید از نرخ خزش برای ایندکس و بررسی صفحات مهمتر خود بهره ببرید. سرعت بارگذاری در طراحی سایت شرکتی نیز نقش مهمی در بهبود نرخ تبدیل سایت و نهایتا افزایش فروش دارد. برای این کار کافیست که به صفحه اصلی جت سئو مراجعه نمایید و آدرس صفحه اصلی سایت خود را وارد کنید.

مسئله محتوای تکراری در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد، چون صفحه معرفی محصولات معمولا ساختار یکسانی داشته و بخش عمده ای از محتوای آن تکراری است. حال که می دانید تگ کنونیکال چیست و چه مزایایی دارد، سریع ترین راه برای بررسی اینکه دامنه کنونیکال برای سایت خود را تعریف کرده اید و یا خیر ، مشاهده منبع و سورس از طریق صفحه اصلی وب سایت خود می باشد. خطای 404 عمدتاً در نتیجه حذف یک صفحه یا تغییر آدرس آن بهوجود میآید. به همین دلیل است که نام سئو تکنیکال یا فنی را برای آن انتخاب کردهاند. در پاسخ به این سوال باید گفت سئو تکنیکال به تمام کارها و اموری گفته میشود که شما باید در جهت بهبودی بخش فنی سایت خود انجام دهید. مطالبی که در فیلمها گفته شد، به صورت متنی قابل دسترسه. برای مثال کد 301 مربوط به ریدایرکت کردن یا تغییر آدرس یک لینک به آدرسی جدید است. این امر باعث میشود تمام ارزش و اعتبار صفحه قبل به صفحه جدید منتقل شود. در حال حاضر اقدامات مختلفی در منابع اینترنتی جهانی برای انجام سئو تکنیکال مورد تأکید قرار گرفته است اما توجه داشته باشید که بروزرسانی مداوم الگوریتمهای موتورهای جستوجو به این ضرورت را ایجاد میکند تا شما انجام فعالیتهای سئو تکنیکال را نیز بروزرسانی کنید و اقدامات جدید را متناسب با الگوریتم های جدید انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب سئو و Pagination را مطالعه کنید. اگر صفحهای را از سایت خود حذف کردهاید و محتوای آن به صفحه دیگری منتقل شده است، باید آدرس صفحه قبل را به صفحه جدید ریدایرکت 301 کنید تا به رباتهای گوگل نشان دهید آدرس صفحه قبل، تغییر کرده است. همچنین فراموش نکنید که از AMP استفاده کنید؛ AMP افزایش سرعت در ارائه محتوا با استفاده از کدهای ساده مانند AMP HTML را در صفحه ابزارهای کوچک مانند موبایل ممکن میکند. اگر وب سایت شما از یک CMS ( سیستم مدیریت محتوا) اختصاصی استفاده می کند ، احتمالا شما مجبور خواهید شد که نقشه سایت را بصورت دستی ایجاد کنید؛ اما اگر از CMS هایی مانند وردپرس استفاده می کنید ، افزونه هایی وجود دارند که نقشه سایت را بصورت اتوماتیک ایجاد می کنند.

تلاش برای بالا بردن سرعت سایت را فراموش نکنید. ریدایرکتها کاربر و ربات گوگل را از وضعیت صفحه مطلع و در صورت نیاز آنها را به صفحه دیگری منتقل خواهند کرد. FCP: اولین محتوایی از صفحه که به کاربر نمایش داده شود و مخفف First Contentful Paint می باشد. علاوه بر این تنظیمات پلاگین Yoast News SEO در زیر هر پست تایپ درون باکس Yoast بخش جدیدی با عنوان اخبار گوگل اضافه شده است که به شما امکان شخصی سازی نمایش هر مطلب در بخش اخبار گوگل را می دهد. مثل: سریعترین راه برای کسب رتبه در نتایج گوگل. این کدها علاوه بر کمک به ربات گوگل برای درک بهتر صفحه، میتوانند نوع نمایش صفحه در نتایج گوگل را تغییر دهد.

آنالیز و بررسی اطلاعات سایت، سخت و مشکل خواهد شد. برای صفحات محصول به سادگی می توانید توضیح متا بنویسید ولی نوشتن آن برای صفحه اصلی کمی پیچیده و سخت می شود. این کار را علاوه بر صفحه اصلی سعی کنید برای انواع مختلف صفحات همچون دستهبندی، محصول، بلاگ و سایر صفحات انجام دهید. اگر به توصیههای افزونه Yoast نیازی ندارید پیشنهاد میکنم حتما این افزونه را امتحان کنید. در این فایل بیان میکنیم چه صفحاتی، با چه اولویتی کراول شود. بنابراین، بررسی فایل robots.txt برای جلوگیری از خطا بسیار مهم است. بنابراین برای اینکه محتوای شما مورد توجه قرار گیرد، باید بسیار ارزشمند باشد. گام دیگری که در سئو تکنیکال همواره مورد توجه قرار می گیرد، بهینه سازی برچسب های انتخاب شده برای عنوان سایت است.

در واقع مشکل اینجاست که شما هنوز روی یکی از راه های خیلی مهم و مفید افزایش بازدید طراحی وب سایت کار نکرده اید یعنی همان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گر مانند گوگل ، یاهو ، بینگ. بدین معنی که اگر سایتی با ارزش و با رتبه خوب در گوگل، به سایت شما لینک دهد؛ گوگل به شما یک امتیاز مثبت خواهد داد. مقاله های مربوط به سئو هم تو سایت قرار بدین. برای آکاهی کامل از اهمیت نقشه سایت و نحوه ساخت آن حتما مقاله نقشه سایت چیست؟ سئو عکس یکی از پارامتر های اصلی در سئو کردن یک مقاله به حساب می آید بنابراین در سئو 2021 ما باید خیلی توجه ویژه ای به استفاده از تصاویر در مقالات خود کنیم .در این آموزش به صورت کامل به شما نکات مربوط به سئو کردن تصاویر گفته میشه که قدم به قدم انجام دهید . میتوانید در مقاله «رپورتاژ چیست» بیشتر با این روش تبلیغاتی آشنا شوید.

همچنین ممکن است برای غیر فعال کردن همه تصاویر تبدیل شده، گزینه ای وجود نداشته باشد. سئو تکنیکال عمدتاً یک زیرساخت در حوزه سئو محسوب شده که متأسفانه توسط وبمستران تازهکار نادیده گرفته میشود اما اهمیت سئو تکنیکال بسیار بیشتر از آن است که به راحتی از کنار آن گذشت. از آنجا که متا دیسکریپشن در نقش تبلیغ سایت شما است، شانسی برای شما محسوب میگردد تا بدین واسطه کلیکی از کاربران دریافت کنید. سعی کنید تا حد امکان محتوای کپی را تغییر دهید و در هنگام نگارش متون در وبسایتتان حداقل از 600 کلمه استفاده کنید. در این که سرعت لود بالاتر بهتر است شکی نیست اما این موشوع تا حد بسیار زیادی به رقبای شما بستگی دارد.

مگر این که بخواهید راجع به مطلبی تحقیق کنید و یا این که ببینید چه قدر رقیب دارید. یکی از مهمترین فاکتورهای سئوی داخلی بهینه بودن ساختار URL در صفحات سایت شما میباشد.URL شما باید در ابتدای امر دارای کلمات کلیدی مدنظرتان باشد.از سوی دیگر کوتاه وخوانا بودن URL تاثیر بسزایی در ایندکس صفحات توسط گوگل دارد.سعی کنید از کاراکتر های عددی و یا کاراکترهایی مانند زیر خط (آندرلاین) در URL خود استفاده نکنید.پس سعی کنید URL صفحات ساییتان کوتاه, بهینه برای موتورهای جستجو و حتما دارای کلمات کلیدی باشد. وقتی صحبت از سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می باشد خیلی ها بر این باور هستند که پس از اینکه برای کسب و کار خود یک وب سایت طراحی کردند حالا می بایست وب سایت طراحی شده را به یک سئو کار یا یک شرکتی که پروژه سئو انجام میدهند بسپارند و معمولا سئو را هم در کلمات کلیدی گذاشتن می شناسند و تصورشان بر این است که می بایست چند کلمه کلیدی به سئو کار بدهند و سایت خود را در عرض 1 تا 2 ماه در صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مورد نظر ببینند. بردکرمب ها بخش های مهمی از یک وب سایت هستند که به صورت متن های لینک دار در بالای صفحه نمایش داده می شوند و در انواع متنوعی وجود دارند.

عوامل کمی وجود دارد که باعث می شود تا صفحات ۴۰۴ ایجاد گردند که از این عوامل میتوان به انتقال صفحه، پاک کردن صفحه و اشتباه تایپی در نوشتن لینک اشاره نمود که هر یک از این ها باعث می شوند تا کاربر با صفحه ۴۰۴ روبرو شود و در نتیجه بهترین انتخاب این می باشد که در صفحات ۴۰۴ کاربران را به صفحات مرتبط ریدایرکت نمایید تا از این طریق بتوانید کاربران را به وب سایت خود جذب نمایید. با در نظر گرفتن قوانین راهنمای گوگل Google Webmaster Guidelines وب سایت خودتان را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید. برچسبهای Alt: برچسبهای Alt محتوای تصاویر شما را توصیف میکنند تا کاربران و موتورهای جستجو بتوانند آنها را بهتر درک کنند. پس از سال ۲۰۱۱ با تغییراتی که به دلیل معرفی الگوریتم های رتبه بندی گوگل در دنیای سئو و بهینه سازی سایت به وجود آمد، اصول سئو تغییر جهت قابل توجهی را تجربه کرد. ممکن است این تکنیک برای کوتاه مدت کار کند و بازدیدکنندگانی به سایت شما برساند ، اما پس از مدتی، Google متوجه خطای شما میشود و سایت شما را مجازات و حتی لیست سیاه می کند، بنابراین هرگز رتبه بندی نخواهید شد و دیگر از دور رقابت ها خارج میشوید.

میانگین هزینه یک کمپین جستجوی پرداخت شده در Google می تواند کمتر از ۱ دلار برای هر کلیک باشد، اما به طور طبیعی، هر چه کلمه کلیدی محبوب­ تر باشد، هزینه بیشتری پرداخت می ­کنید. این نسخه ها بصورت پولی و از طرف سایت طراح خود افزونه ارائه میشود اما در ایران کاملا جریان متفاوت میباشد، در ایران سایت های خیلی زیادی هستند که این نسخه از افزونه ها را بصورت نال شده بدون کد لایسنس و دریافت مستقیم بروزرسانی افزونه ارائه میکنند. هزینه تبلیغات در گوگل پولی است و هزینه آن بر اساس هر کلیکی که یک سایت دریافت میکند از صاحب سایت گرفته میشود، به همین علت آن را تبلیغات کلیکی نیز مینامند. چرا که با تایید نسخه AMP توسط ابزارهای گوگل انتظار بر این میرود که در این موقعیت ها حضوری تاثیرگذار و مشهود داشته باشند. این معیار ها به وبمسترها کمک میکند تا قدرت دامنه ها را از نظر سئو با یکدیگر مقایسه کنند. از شرکت هاست و دامنهی خود نیز میتوانید این را بخواهید که به صورت پیش فرض SSL را فعال کند.

دانستن تگها و ویژگیهای مهم html مانند مطالعه آیین نامه راهنمایی و رانندگی لازم و ضروری است. ابزارهای دیگری همچون GTmetrix وجود دارد که میتواند میزان سرعت و بهینه بودن سایت را بسنجد و مشکلات آن را گزارش دهد اما معیار اصلی برای ما، ابزار گوگل است! ها توسط افزونههای سئو به وبسایت شما اضافه میشوند، اما برای تکمیل آن بهتر است از یک برنامهنویس یا متخصص سئو کمک بگیرید. از آنجایی که صفحات فرود AMP با فناوریهای وب استاندارد توسعه داده میشوند، ادغام آنها با فرآیند توسعه موجود سایت شما آسان است. برای درک بهتر در مورد این فایل پیشنهاد میکنیم مقاله فایل Robots.txt چیست را در وب نسیم بخوانید! سلام به شما دوست گرامی در زمینه ی دامنه مقاله ای رو از قبل آماده کردم میتونید مشاهده کنید :نام دامنه یا دامین چیست و چه نکاتی را در رابطه با دامین باید بدانیم؟ همچنین نسبت به طراحی یک صفحه 404 خلاقانه اقدام کنید و در آن کاربر را به صفحه دیگری راهنمایی نمایید.

سلام یزدان عزیز، شما خیلی راحت می توانید کسب و کار اینترنتی خودتان را داشته باشید. اگر سایت شما سئو شده باشد، شما میتونید برای صد ها بعضی وقت ها هم برای هزاران عبارت دیگر نیز این میزان ورودی را داشته باشید. در بعضی قالب ها ممکن است این تگ حذف شده یا به دفعات تکرار شده باشد که نتیجه آن کاهش قدرت سئو صفحه است. تگهایی که در head بکار میروند در صورت استفاده صحیح، میتوانند در درک مفهوم و ماهیت صفحه برای ربات گوگل موثر واقع شوند. اگر میخواهید در کوتاهترین زمان به رتبه های برتر گوگل برسید و درآمد خود را چندین برابر کنید میتوانید از خدمات سئو سایت شرکت سئو آریا تهران استفاده کنید.

همچنین کاهش این کدها موجب جلوگیری از گیج شدن موتورهای جستجو هنگام ایندکس محتوای سایت می شود. آدرس URL سایت باید از یک ساختار سلسله مراتبی یا درختی تبعیت کند، یعنی هر چه به صفحات درونی یک دسته بندی می رویم محتوا تخصصی تر شده و هر صفحه در عین حال ارتباط نزدیکی با دسته موضوعی اصلی خود داشته باشد. ریدایرکت ۴۱۰: در صورتی که صفحه مورد نظر حذف شده است و در آدرس دیگری هم قصد معرفی محتوای آن را ندارید باید از این نوع ریدایرکت استفاده کنید. بهینهسازی سایت برای موتورهای جستوجو یک اصل است و توجه به سئو تکنیکال برای بهبود این بهینهسازی یک ضرورت تلقی میشود؛ برای آنکه بتوانید سئو تکنیکال را بهبهترین شکل بهصورت مداوم خود را به آخرین تغییرات الگوریتمهای موتورهای جستوجو تطبیق دهید و نیازهای رباتهای جستوجوگر را دنبال کنید. را به موتورهای جستجو معرفی کنید. با استفاده از این افزونه می توانید آدرس های کوتاه و رندومی با 3 یا 4 کاراکتر تولید کنید.

بین بندها فاصله عمودی کافی لحاظ کنید تا قسمت های مقاله کاملا از هم جدا شوند. در این مقاله قصد داریم به معرفی سئو تکنیکال (Technical SEO) و فاکتورهای مهم آن بپردازیم. یعنی به این شکل نیست که برای سئو کردن هر کلمه در گوگل یک صفحه جداگانه بسازید، کمی متن در آن نوشته و منتظر باشید که به صفحه اول برسید. دادههای ساختار یافته کمک میکند تا هر بخش از وبسایت شما بهطور جداگانه به موتورهای جستوجو معرفی شود. اگر ساختار سایتی درست نباشد و اصول سئو در آن به طور صحیح رعایت نشده باشد، ارزش محتوا سایت نیز از بین رفته و به درستی توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو ایندکس نمی شود. Snippet دادههای ساختار یافتهای هستند که در پاسخ به برخی کوئریها، گوگل آنها را در صفحه نتایج جستوجو نمایش میدهد تا کاربر به سرعت در همان صفحه پاسخ خود را بیابد و نیازی به کلیک بر روی لینک دیگری نداشته باشد. برای کاربران بسیار مهم است که پس از کلیک بر روی عنوان صفحه شما در نتایج گوگل، چه مدت طول میکشد تا لود کامل گردد. ریدایرکت 410 نشان میدهد که صفحه به صورت دائم از سایت حذف شده است. هر صفحه از وبسایت شما دربرگیرنده حجم زیادی از کدهاست که بر روی بارگذاری سایت تأثیر عمدهای دارد.

فرقی نمیکند که شما از کدام مدل ساختاردهی استفاده میکنید، اما برای اینکه دیدی نسبت به آن بدست بیاورید، مدلهای مختلف را در زیر مشاهده میکنید. اینگونه وب سایت در گوگل رتبه خوبی بدست نیاورده و تعداد بازدیدکنندگان آن کاهش می یابد. آمارهایی از قبیل تعداد پیوندهایی را که در نقشه سایت شما پیدا کرده ، به شما نشان می دهد که و اینکه چگونه بسیاری از آنها ایندکس شده اند ، نسبت تصاویر و صفحات وب و غیره را نشان می دهد. زمانیکه از ارتقا رتبه در نتایج جستجوی ارگانیم صحبت میکنیم، منظور چیزی متفاوت از تبلیغات پولی و کلیکی گوگل است، پس برای اینکه بتوانید سایت را به جایگاه خوبی در صفحه اول برسانید، باید فاکتورهای رتبه بندی را بدانید. حال ممکن است صفحه مورد نظر از ابتدا وجود نداشته باشد و یا بوجود آمده و پس از مدتی حذف شده است. همچنین میتوانید پس از مدتی به سراغ پروژههای خارجی بروید و از طریق این نوع پروژهها، درآمد دلاری داشته باشید.

صفحات 404 بهواقع صفحاتی هستند که دیگر در سایت شما وجود ندارند و در هنگام مراجعه کاربر به این صفحات فقدان آنها از طریق خطای 404 اطلاعرسانی میشود. بسیاری از افراد سئوی تکنیکال را نادیده می گیرند و تمرکزشان فقط بر روی سئو داخلی و خارجی است؛ شاید به این خاطر باشد که نسبت به عناوین دیگر سئو کمی پیچیده تر به نظر می رسد. Solis گفت: این موضوع در سال 2021 اهمیت بیشتری پیدا می کند و تغییر در حاال حاضر آغاز شده است. شما می بایست صفحات و مقاله های خود را با کمک لینک های داخلی به هم متصل کنید تا کاربر پیمایش بیشتری در صفحات شما داشته باشد و همچنین حداقل یک لینک خارجی در محتوای شما به کار رفته باشد و به یک سایت قوی لینک داده شود. پس سعی کنید از سایتهایی که معتبر هستند، لینک دریافت کنید. عنصر کلیدی سئو خارج از سایت لینک سازی یا بک لینک است که تلاش میکند سایر وب سایت های معتبر و پربازدید را به سایت شما لینک دهد و میتواند سهم بزرگی در رتبه بندی شما داشته باشد.

اگر شما تولید محتوا برای وبسایتتان را طبق اصول و الگوریتمهای سئو انجام داده باشید و محتوایی یا مضمون تکراری یا URL مشابه ندارید، نیازی به استفاده از تگ کنونیکال ندارید. برای مثال اشتباه در استفاده از تگ کنونیکال (canonical) می تواند منجر به تولید صفحاتی با آدرس های متفاوت شود، و یا تنظیمات اشتباه در سیستم مدیریت محتوا سایت (CMS) موجب تولید صفحات مشابه یا اضافی گردد. سئو تکنیکال یا سئو فنی یکی از مهمترین مراحل سئو سایت است که سبب میشود تا سایت ارتباط بهتری با موتورهای جستوجو برقرار کرده و در SERP به طور مؤثرتری دیده شود. درک میکنند. افزودن این کدها باعث میشود موتورهای جستجو بخشهای مختلف سایت شما بهتر درک کنند. در بخش هد سایت چند دسته تگ قرار می گیرند که عبارتند از تگ Title که عنوان سایت را ایجاد می کند. CSS چیزی است که HTML را زیبا می کند. در واقع بکلینک به معنای لینکهایی است که شما از وبسایتهای دیگر دریافت میکنید. این کار به معنای از دست دادن مشتریان و واگذار کردن سهم بازار به رقبا است. کدهای کلاس 4xx مربوط به خطای HTTP از طرف کاربر است، برای مثال کد 404 به معنای عدم وجود صفحه مورد نظر کاربر در سایت است.

در نتیجه گوگل طی این فرایند تصمیم گرفت تا برای بررسی اعتبار یک صفحه به کاربران اعتماد کند، چگونه؟ گوگل از زمان پیدایش خود به دنبال راهکاری برای رتبه بندی سایتها بود تا بتواند بهترین سایتها را در نتایج نمایش دهد. رتبه بندی سایت تبدیل شده است. بنابراین تا حد ممکن از تصاویر و قالب سبک روی وبسایتتان استفاده کنید و همچنین نسخه PHP سایت خود را به آخرین ورژن موجود آپدیت کنید. سعی کنید URL های خود را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید. همچنین از بهکاربردن کاراکترهای اضافه در عنوان خودداری کنید. پس نحوه ی نوشتن عنوان یا همان تایتل صفحه و نحوه نوشتن دیسکریپشن شما اهمیت بسیار زیادی دارد پس تمام تلاش خود را برای نوشتن هرچه بهینه تر این دو داشته باشید. راههای مختلفی برای کمک به درک ربات گوگل از محتوای صفحه وجود دارد که یکی از آنها استفاده از Structured data یا استانداردهای Schema است. برای تست این کدهای نشانه گذاری میتوانید از ابزار structured data testing tool استفاده کنید. عناصر در Html علاوه بر نشانه گذاری و نمایش محتویات سایت میتوانند مفهوم و ماهیت آن را هم به رباتهای گوگل بیان کنند. نقشه سایت XML (زبان نشانه گذاری قابل توسعه) در واقع یک فایل متنی حاوی تمام آدرسهای موجود در وبسایت شماست.

من بغیر از پونیشا تو وبسایت پارسکدرز هم فعالیت دارم و خداروشکر درآمد خوبی داره. درآمد آنلاین برای گیمر ها؟ در روز ده ها خبر مهم تولید و در سایت قرار میگیرد، حضور در Top Stories و دیده شدن آن بسیار مهم است. بنابراین شما برای کمک به خزندههای گوگل باید یک ساختار استاندارد از لینکهای داخلی در سایت خود ایجاد کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای سایتتان به درستی توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو ایندکس می شود و کاربران نیز می توانند به درستی به آن دسترسی یابند. افت رتبه به دلیل از بین رفتن اعتماد گوگل و موتورهای جستجو به سایت است زیرا آنها همیشه منابع امن را در نتایج جستجو به کاربران پیشنهاد میدهند. چون سرعت بارگذاری بر روی کیفیت تجربه کاربری سایت ها اثر گذار است، گوگل نیز به آن اهمیت داده و رتبه بهتری به سایت های سبک و با سرعت بارگذاری بالا می دهد. اهمیت سئو تکنیکال سایت زمانی مشخص می شود که هدف ارائه یک تجربه کاربری با کیفیت به کاربران و افزایش فروش سایت باشد. قابلیت کش این امکان را فراهم میکند تا اطلاعات ظاهری سایت پس از مرور آن توسط کاربر در مرورگر او ذخیره شود؛ این فرایند کمک میکند تا در مراحل بعدی مراجعه نیاز به دانلود دوباره اطلاعات نباشد و عملاً سرعت بارگذاری سایت افزایش یابد.

آیا سایت شما نسخه های متفاوتی از صفحات را به زبان های مختلف دارد؟ سلام آیا برای آموزش فتوشاپ تو سایتتون هم برنامه ای دارین؟ سلام برای گیمر ها هم مقاله ای دارین؟ بهمنظور آشنا شدن با بازاریابی موتور جستجو، پیش از خواندن ادامه سایر بخشها، حتما مقاله پیشنیاز را مطالعه کنید. البته سعی کنید قبل از حذف صفحات در سایت خود آنها را در ابزار Removals سرچ کنسول حذف کنید. سوما شهرستانی هستم و برای کار به تهران آمده ایم که اتفاقی با سایت شما برخورد نموده ام ولی هزینه کلاسهایتان برای ما که بیکاریم زیاد است، البته من قصد جسارت به شما را ندارم بابت آموزشهایی که دادید وقت و انژری و هزینه صرف کرده اید اما به عنوان هموطن راهنمایی کنید. لطفا صفحه اینستاگرام ما رو دنبال کنید تا بهتر با این موضوعات آشنا بشید. سلام کارم فروش لوازم اشپزخانه هستش و بصورت سنتی کار میکنم ولی اصلا راضی نیستم هرزگاهی هم از اینستاگرام و الباقی سایت ها مثه دیوار کالا میفروشم ولی حجمشون خیلی کمه . به نظرم فقط کسب درآمد از اینستاگرام وجود داره بقیه روش هاش واقعی نیست.

هزینهی سئو سایت وردپرس سئو منطقه اصفهان چگونه محاسبه میشود؟ برای ایجاد تگ hreflang برای وب سایت چندزبانه ی خود میتوانید از سایت aleydasolis استفاده کنید. توجه داشته باشید که از عنوان مختصر استفاده کنید و کلمه کلیدی را تنها یکبار در عنوان قرار دهید. وضعیت سئو تکنیکال سایت را باید هرچند ماه یکبار بررسی نمود و تغییرات مورد نیاز را اعمال کرد. از شما استاد گرامی خواهش می کنم حداقل یکبار هم که شده به سایت ما سری بزنید و معایب کاهش فروش را بیان بفرمایید تا بتونیم سایت را از حالت ورشکستگی بیرون بیاریم . از این رو موجب افزایش رتبه سایت نیز می گردد. این استراتژی موجب جلب اعتماد گوگل و ورود گام به گام سایت به رقابت های سخت تر خواهد بود. سرعت سایت فاکتور مهمی در سئو تکنیکال است و در صورتی که به آن توجه نشود نرخ پرش افزایش خواهد یافت که در نتیجه آن گوگل با نامهربانی با وبسایتتان برخورد میکند و شما را به قعر جدول نتایج میفرستد. «نرخ کلیک» (Click-Through Rate | CTR) به رفتار کاربران بستگی دارد، اما با افزایش قابلیت کلیک، شما نیز میتوانید در افزایش نرخ کلیک در صفحات نتایج موتورهای جستجو نقش داشته باشید. تکنیکهای بهینهسازی سایتهای اینترنتی برای موتورهای جستوجو میتواند بسته به دانش افراد، تحلیلها و خلاقیتشان متفاوت باشد.

کدهای کلاس 3xx معمولا برای تغییر مسیر جاری یا مسیر درخواست استفاده می شوند. گاها یک محتوا یا خبر پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ارزش خود را از دست داده و دیگر خواهانی نخواهد داشت. این موضوع در زمان لینک سازی داخلی و خارجی ممکن میشود؛ به این معنی که اگر شما یا شخصی دیگر به آدرس اشتباهی از صفحه شما لینک بدهد که وجود نداشته باشد، در اینجا یک ارور 404 برای شما ثبت خواهد شد. البته مزایای سئو بسیار بیشتر از این سه مورد گفته شده است اما به نظرم این سه مورد یعنی ایجاد ترافیک، اعتماد و چرخه خرید، مهمترین و اساسیترین نیاز یک تجارت آنلاین است و بدون آنها هیچ تجارتی موفق نخواهد شد. اما متأسفانه با فروش بسیار کم در این سال مواجه هستیم . گوگل هاوس را فراموش نکنید؛ این ابزار بسیار مفید به شما کمک میکند تا سرعت سایتتان را برسی کنید و برای بهبود آن اقدامات مناسب را انجام دهید. همچنین میتوانید از این اقدامات به عنوان چک لیست، برای بررسی سئو فنی سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این، یک سایت از نظر فنی سالم به راحتی قابل پیمایش است و به سرعت بارگذاری می شود، که کاربران را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه می دارد.

سئو تکنیکال اقدامات اساسی و پایهای را شامل میشود که توسعه دهندگان برای بهبود رتبه وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستوجو انجام میدهند. سئو خارجی، سئو آف پیج، سئو خارج از صفحه یا سئو خارج از سایت (به انگلیسی: Off-page SEO یا SEO Off-Site) به تمام فعالیت هایی اطلاق میشود که شما و سایر وبمسترها خارج از وبسایت خود برای بالا بردن رتبه یک صفحه در موتورهای جستجو انجام می دهید. کمک به تجربه کاربری: بردکرامبز یک منو لیست شده از لینکهای وبسایت بهصورت افقی است که در بالا یا پایین صفحه قرار میگیرد و نشان میدهد که شما چه مسیری را پیمودهاید تا به صفحهای که در آن قرار دادهاید، رسیدهاید. MOZ بهعنوان یک وبسایت تخصصی در این حوزه، سئو تکنیکال را بهینه سازی وب سایت برای رباتهای موتورهای جستوجو معرفی میکند. سئو تکنیکال در واقع رعایت اصولی است که در نهایت خزش، ایندکس و درک آن را برای موتورهای جستجو آسان میکند. اولین کاری که باید بعد از راه اندازی سایت انجام دهید، ثبت سایت در کنسول جستجوی گوگل است. رباتهای گوگل علاقه ندارند که صفحات مهم وبسایت شما بهشیوهای تو در تو و پیچیده در دسترس باشند بنابراین تا حد امکان آنها را در نزدیکترین لایه به صفحه اصلی قرار دهید، در واقع عمق کلیک صفحات مهم را تا حد امکان کم کنید.

براتون ارزوی سلامتی دارم فیلم های شما رو دیدم باید عرض کنم صدای شما خیلی باحاله و پیشنهاد می کنم تست صدا و سیما بدید مطمئنم اونجام شما موفق خواهی شد. با عرض سلام و درود و خسته نباشید خدمت تیم اقای کلاته. محتوای متنی طولانی میتواند خسته کننده باشد. صفحاتی ممکن است در سایت حذف یا جابجا شوند؛ لازم است برای جلوگیری از مشکلاتی همچون ایجاد صفحات ۴۰۴، با مفاهیمی پایه آشنا شوید که میتواند در سئو سایت شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در ابتداییترین درجه، رباتهای گوگل و سایر موتورهای جستجو لازم است محتوای شما را پیدا کنند، آن را خزش و رندر سپس ارزش گذاری نمایند.