طراحی ویترین طلا فروشی

همان طور که می دانید در طراحی دکوراسیون مغازه؛ ویترین ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در مغازه طلا فروشی این اهمیت به مراتب بالاتر است. برای افزایش جلوه و درخشندگی بیشتر اجناس وجود در مغازه؛ باید از نورپردازی صحیح و اصولی در ویترین و دکور استفاده نمود. فروشگاه طلافروشی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و طراحی و دکوراسیون داخلی آن، در جذب مشتری بسیار تأثیرگذار میباشد؛ بنابراین اگر شما دارای یک مغازهی طلافروشی هستید، توجه به طراحی دکور طلافروشی باید اولویت شما برای جذب مشتریان باشد. طبقه ی همکف، به عنوان بخش خدمات مشتریان در نظر گرفته شده است و در طبقات بالا، محصولات عرضه می گردند. نکته ای که شما باید همواره در نظر داشته باشید این است که همیشه اجناس جذاب تر و پر طرفدار تر را جلوی چشم مشتری قرار دهید، اگر شما اجناس محبوب را در ویترین خود قرار دهید، قدمی مثبت در جهت جذب بیشتر مشتری برداشته اید. معمولاً اجرای دکور مغازه ارزان به واسطه سقف کاذب اثر بخش است مخصوصاً اگر مغازه تا حدودی قدیمی باشد این سقف ها به جذابیت مغازه کمک زیادی می کند و دارای نمادهای بسیار جذاب است. دیزاین ویترین های مغازه که محدوده ی فعالیت و طراحی یونیک دکور میباشد ، شامل طراحی و ساخت مانکن های دکور و استند های دکوراسیون ، قاب ها ، سینی ها ، مانکن ها طلافروشی و پله بندی کفه کف چین ویترین و ارتفاع بندی و رنگبندی دکور ویترین ها و …

زمانی که مشتری نمی تواند جنسی که از آن تعریف می کنید را مشاهده کند عملاً پول خود را برای تغییر دکوراسیون مغازه دور ریخته اید. این مساله زمانی که شما یک تازه کار باشد بیشتر مشخص می شود. ارتفاع آن نیز می بایست از سطح کف مغازه بالاتر باشد و یک اختلاف ارتفاعی با جایگاه مشتری داشته باشد؛ این مساله باعث ایجاد تسلط بیشتر فروشنده نسبت به محیط می گردد. دیزاین دکوراسیون داخلی مغازه : شامل طراحی و پیشنهاد و آلترناتیو های گوناگون و متفاوت جهت جذب نظر مشتری در خصوص دیوار ها ، کف مغازه ، و سقف ، بطور کلی طراحی فضا ی داخلی گالری مغازه طلا یا جواهر فروشی ، همچنین دیزاین شلف ها و طبقات پشت سر فروشنده ، کانتر یا پیشخوان ، و ساخت و نصب و تحویل آن ها . دکوراتور باید به این نکته توجه نماید که طلا همانند سایر اقلام دیگر نیست که در صورت تقاضای مشتری، فروشنده آن را در اختیار وی قراردهد. از بین تمام جواهرات، جواهرات ساخته شده از طلا و نقره همیشه تقاضای زیادی داشته اند.

شما می توانید از طرح های زیبا و شیک برای تزئین فروشگاه خود استفاده کنید و بدین ترتیب می توانید توجه همه را به راحتی به فروشگاه خود جلب کنید. این مبلمان دارای تنوع بینظیری از رنگ و طرح هستند که به راحتی میتوانید با دکوراسیون خود ایجاد هماهنگی کنید. بعد از این گزینه میتوانید با کمک نورپردازی صحیح او را مشتاق به ورود کنید. برای تولید MDF از تکه های چوب بازیافتی استفاده مینمایند و همین علت سبب گردیده با استفاده از MDF به حفظ درخت ها و همچنین محیط زیست نیز کمک زیادی نمود. افراط در شلوغ کردن یک فضا باعث سردرگمی مخاطب خواهد شد و یکی از بهترین دکوراسیون های طلا فروشی این است که فضایی خلوت با دیزاینی خاص را به برترین نمونه ها و مدل ها اختصاص دهید که البته جزییات این طرح با توافق بین شما و مجموعه پایای دکور تعیین و سپس اجرا خواهد شد. این کار باعث می شود تا بتوانید علاوه بر افزایش امنیت مغازه، چیدمان ویترین طلا فروشی خود را نیز بهتر کنید. البته شما میتوانید دوربینهای مدار بسته را به سادگی بر روی فضای مورد نظر نصب کنید. بدین صورت مشتری می تواند با صرف حوصله و کنترل بیشتر صاحب فروشگاه بر روی پیشنهادات روی میز فکر کند.

بنابراین، همیشه سعی کنید اشیا را روی این دیوار قرار دهید تا بتوانید به راحتی مشتری را جذب کنید. چوب همیشه به عنوان یک متریال با اصالت و گرانقیمت شناخته می شده است. این رنگها شامل رنگهایی در طیف سفید، قهوهای و طلایی است. در بدو ورود به فروشگاه متوجه می شوید که طراح این فروشگاه از المان های کم اما با رنگ های برازنده و گیرا مانند ترکیب طوسی و طلایی روشن استفاده کرده است که ناخودآگاه نگاه شما را جذب می کند. بهترین کاغذ دیواری های ممکن برای فروشگاه هایی که کالاهای ورزشی مانند لباس ورزشی یا کفش می فروشند، کاغذ دیواری های سه بعدی هستند که بسیار جذاب هستند مثلا طرح های سه بعدی بازیکن هایی مانند رونالدو و مسی. بسته به طرح مغازه شما، مسیر مشتری مشخص می شود که از کجا به کجا خواهد رفت.

خوب تر است در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک زنانه از گونه های رنگ هایی به کار گیری شود که آیتم علاقه خانم ها میباشد و علاوه بر همین تعیین دکور و چیدمان پوشاک در قفسه و یا این که مکان هایی که برای قرار دادن انواع پوشاک در نظر گرفته شده از اساسی زیادی برخوردار است. شرکت یونیک دکور تولید کننده و ارائه دهنده مانکن ، استند و اویز طلا و جواهر و بدلیجات و فروش تندیس و مجسمه های رنگی پلی استری با رنگ دلخواه شما در انواع مات و براق و متنوع در مدل و سایز برای ویترین های طلا و جواهر اماده خدمت رسانی میباشد.

طراح داخلی باید همه نکات مهم را در رابطه با طراحی مغازه طلا و جواهر، مد نظر داشته باشد و در طراحی فضا در کنار توجه به زیبایی، مباحث امنیتی را نیز رعایت کند تا برای فعالیت صاحب مغازه مشکلی ایجاد نشود. بنابراین یکی از نکات مهم در دکوراسیون مغازه ها، آگاهی از سلیقه و الزامات و نیازهای کلی مشتریان است. طراحی داخلی طلا فروشی نیاز به رعایت نکات در زمینه زیبایی و امنیتی می باشد. البته باید گفت که راهاندازی این شغل بهظاهر ساده اما پرسود، در ابتدا نیازمند مسائل و جزئیاتی است که حتما برای رسیدن به موفقیت و سوددهی آنها را رعایت نمود.

یک دکوراسیون تجاری شیک برای طلا فروشی شما می تواند عامل مهمی در جهت موفقیت کسب و کارتان باشد. اگر از دکوراسیون مناسب فروشگاه برخوردار باشید، مطمئناً می توانید مشتریان را به کسب و کار خود جذب کنید. امنیت در طراحی داخلی جواهر فروشی: یکی از شغل هایی که امنیت مغازه و محل کسب در آن بسیار مهم است، طلا فروشی است. در دکوراسیون مغازه نیز همین طور است، اگر شما بتوانید اجناس و اشیا مختلف را در نقاط مختلف مغازه قرار دهید، به راحتی می توانید مسیر حرکت مشتری را طراحی کنید و به کمک دکوراسیون مغازه کاری کنید که مشتری شما تا انتهای مغازه حرکت کند و تمامی اجناس را مشاهده نماید. از دیگر متریال هایی که در این فروشگاه مورد استفاده قرار گرفته است، می توان به آینه برنز و آینه معمولی اشاره کرد. در پاسخ به این سوال می توان به روشنی گفت که یکی از مواردی که بر فروش فروشگاه تأثیر بسزایی دارد، نحوه چیدمان و تزئین کالا است. نکته مهمی که باید در طراحی مسیر مشتری در نظر داشته باشید این است که هیچ راه مشخص و قطعی برای ایجاد مسیر وجود ندارد و می توان مسیرهای مورد نظر را با توجه به مساحت و نقشه مغازه شما مشخص کرد و مسیر حرکت مشتری را آن طور که دوست دارید طراحی کنید.

برای مثال مبلمان استیل با پارچه مخمل میتواند گزینه خوبی برای دکوراسیون جواهر فروشی باشد. اهمیت رنگ در دکوراسیون مغازه بسیار زیاد است و به حس اعتماد مشتری کمک بزرگی می کند اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که رنگ دکوراسیون به اجناس فروشی آن مغازه مرتبط است. اما بهتر است چیدمان را طوری انجام دهید تا با حضور مشتریان زیاد هم دید شما و ضبط فیلمها دچار مشکل نشود. ما در گروه خدمات دکوراسیون داخلیIPG، رنگهایی را به شما پیشنهاد میدهیم که احساس نیاز و خرید را در مشتریان برانگیزد. طبیعتا در اجرای یک دکوراسیون لوکس به نورپردازی خیره کننده و مناسب نیاز خواهد بود. ما در خدمات گروه IPG،طراحی و امنیت را بهگونهای انجام میدهیم که بدون نیاز به درآوردن طلا و جواهرات، مشتریان شما قادر باشند تا محصولات را از پشت ویترین بهخوبی مشاهده کنند. ابتدا باید به مسیری که مشتریان شما به آن متمایل هستند توجه کنید، سپس با توجه به این موضوع که به کدام سمت متمایل هستند می توانید مسیر مناسبی را برای حرکت مشتری در فروشگاه مشخص کنید.

ویترین هر مغازه طلافروشی شامل چند بخش می باشد: یکی از آنها استفاده از شیشه ی مرغوب که فضای داخل و خارج ویترین را از هم جدا می کند. به دلیل این که این کالاها لوکس هستند، بهتر است از سبکهای دکوراسیونی برای طراحی استفاده کنیم که احساسی از لوکس بودن را به ما برساند. بدون شک در هر مغازه ای، اولین قسمتی که مشتریان با آن روبرو هستند، ورودی است و نحوه طراحی ورودی فروشگاه، تأثیر قابل توجهی در اعتماد مشتری به شما و خرید از مغازه شما، خواهد داشت. به منظور رفاه حال مشتریان و برای این که احساس نمایند که به جای تهیه جواهرات به هتلی بسیار مجلل مراجعه نموده اند که قرار است از آن محل با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند و بهترین و برترین جواهرات را در آنجا مشاهده نمایند، لازم است از صندلی های راحتی و همچنین مبلمان با طیف رنگی زیبا و خاص استفاده نمایید.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی از شکل و جنس کف و دیوارها گرفته تا همه جزئیات ریز و درشتی که برای جذابیت دادن به فضا به اجرا در می آید، باید به گونه ای انجام شود که در تناسب با ماهیت اصلی فروشگاه، یعنی زیبایی و ظرافت فرم طلا و جواهرات قرار بگیرد. فرم ظاهری مغازه نمایی است که برای مشتریان و یا مخاطبین علاوه بر مشاهده بصری، قابل درک است. برای مثال اکثر مشتریان یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی، بانوان هستند. در انتخاب رنگ، هماهنگی با رنگ غالب دکوراسیون داخلی فروشگاه را باید در نظر بگیرید. یکی از نکاتی که در یک دکوراسیون طلا فروشی شیک و همچنین ویترین آن باید مد نظر قرار بگیرد؛ انتخاب متریال مناسب است.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه به چه صورت می باشد؟ این مغازه ها دارای چشمگیرترین و زیباترین دکوراسیون داخلی و طراحی ویترین ها در بین همه مغازه ها هشتند. در زیر با ایده های طراحی و دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری بیشتر آشنا خواهید شد. در زیر میتوانید برخی از پروژه ها و نمونه های اجرا شده را مشاهده نمایید. منظور از نمای بیرونی طلا فروشی ، همان نمای مغازه یا همان نمای گالری و ساختمان است ، که شامل سردر مغازه ، تابلو های تبلیغاتی ، بیلبورد بیرون مغازه و همچنین شیشه و زیر حد فاصله OKB ویترین یا همان نمای زیر ویترین میباشد . گروه تولیدی دکورا با سابقه ای بیش از ۴۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه ،مانکن طلافروشی ، ودكوراسيون طلا و جواهرات، اینک با تکیه بر کارشناسان مجرب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان، موفق به ساخت متفاوت ترین قالب ها و مانكن هاى طلا وجواهرات شده و آماده ارائه خدمات به کلیه طلا و جواهر فروشان طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی گرامی ایران میباشد.

از این رو نور پردازی مناسب بسیار اهمیت دارد تا بتواند این امر را محقق کند و در فروش شما تاثیر به سزایی داشته باشد. طراحی را به گونه ای انجام دهید که با سلایق خانم ها مطابقت داشته باشد و بتواند نظر آنها را جلب کند. همیشه اجناس محبوب خود را در قسمت میانی قفسه ها قرار دهید که نه خیلی بالا باشد و نه خیلی پایین، به این صورت می توانید اجناس را جلوی چشم مشتری قرار دهید تا بتواند خرید کند. اما این درب ها چگونه امنیت خود را حفظ می کنند؟ رعایت اصول رنگبندیدر طراحی دکور طلافروشی، فروشگاهی فوقالعاده و منحصربهفرد را برای شما به ارمغان میآورد. همچنین برای طراحی دکور طلافروشی میتوانید از طراحان و متخصصان ما کمک بگیرید. به این ترتیب نصب و طراحی آن به مطلوبترین شکل ممکن از اهمیت شایانی برخوردار است که طراحان داخلی باید نسبت به آن توجه زیادی داشته باشند.