قیمت های حمایت شده توسط بنیادهای نفتی به عنوان FOMC Looms


تجزیه و تحلیل نفت خام و نکات صحبت

  • USD برای راهنمایی به فدرال رزرو نگاه می کند.
  • اوپک پلاس در حمایت از قیمت نفت قاطعانه می ایستد.
  • نقطه عطف کلیدی در حال آزمایش با توجه به MA 200 روزه است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی نفت خام

نفت خام WTI هفته ای مثبت را در آستانه تصمیم فدرال رزرو در هفته آینده تجربه کرده است که در آن خوش بینی در مورد اوج احتمالی چرخه نرخ بهره وجود دارد. بازارها (به جدول زیر مراجعه کنید) با اطمینان تقریباً 100 درصد قیمت گذاری می کنند 25bps افزایش (که من انتظار ندارم تغییر کند) اما راهنمایی های رو به جلو از طرف فدرال رزرو برای مسیر کوتاه مدت کلید خواهد بود.

ضمنی FED صندوق های آتی

image1.png

منبع: Refinitiv

از منظر نفت خام، تعداد دکل‌های بیکر هیوز کاهش دیگری را نشان داد و بنابراین بر نگرانی‌های طرف عرضه که به افزایش نفت خام کمک می‌کند، تأثیر گذاشت. داده‌های تغییرات موجودی نفت خام از API و EIA تخمین‌ها را نادیده می‌گیرند، اما همچنان در ارتباط با خوش‌بینی در مورد اقتصاد چین از طریق محرک‌های اضافی منفی منتشر می‌شوند که منجر به افزایش بیشتر قیمت نفت خام شد. علیرغم اینکه دلار در حال تقویت بوده است (رابطه معکوس سنتی با نفت خام)، عوامل خاص نفتی مذکور این تأثیر منفی را نفی کرده است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

وزیران اوپک پلاس در سمینار بین‌المللی اوپک بر چابکی و انعطاف‌پذیری خود تاکید کردند و اعلام کردند که دائماً پویایی بازار را رصد می‌کنند و هر اقدام لازم را برای تقویت بازار نفت انجام خواهند داد.

هفته پیش رو مملو از داده های اقتصادی با تأثیر بالا (به تقویم زیر مراجعه کنید) به غیر از اعلام FOMC با تمرکز بر معیار ترجیحی فدرال رزرو برای تورم (شاخص قیمت اصلی PCE) است که می تواند به دنبال گزارش قبلی CPI باشد که فشارهای تورمی کمتری را بر اقتصاد ایالات متحده نشان می دهد. در صورت تحقق این امر، قیمت نفت خام ممکن است فشار دیگری را از سوی دلار ضعیف تر دریافت کند.

تقویم اقتصادی (GMT +02:00)

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام WTI

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام قیمت در نمودار روزانه نفت خام WTI در بالا باعث می‌شود که گاوها میانگین متحرک 200 روزه (آبی) را در ارتباط با مقاومت کانال (مشکی) که از آگوست 2022 حفظ شده است، آزمایش کنند. با توجه به شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی سطوح خرید بیش از حد، می‌تواند حاکی از کاهش دیگری باشد، همانطور که در اوایل آوریل اتفاق افتاد. این به ارمغان می آورد 75.00 کنترل روانشناختی از دیدگاه نزولی. گاوها به دنبال یک بسته تایید در بالای این منطقه مقاومت اصلی هستند که می تواند آن را در نظر بگیرد 80.00 مرحله.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

میانگین های متحرک

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 80.00 دلار
  • مقاومت کانال
  • 77.30 دلار
  • کارشناسی ارشد 200 روزه

سطوح پشتیبانی کلیدی:

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

احساس مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی در نفت خام، با 55% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم. با این حال، با توجه به تغییرات اخیر در موقعیت های بلند و کوتاه، ما به یک موقعیت صعودی کوتاه مدت می رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع