قیمت طلا قبل از SMA 50 روزه سالانه کاهش می یابد


قیمت طلا نکات قابل بحث

قیمت طلا با بازگشت از پایین ترین سطح ماهانه (1617 دلار) مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر را آغاز می کند و این فلز گرانبها ممکن است سعی کند SMA 50 روزه (1691 دلار) را در حالی که جلوتر از پایین ترین سطح سالانه معکوس می کند، آزمایش کند. 1615 دلار).

قیمت طلا قبل از SMA 50 روزه سالانه کاهش می یابد

به نظر می رسد که قیمت طلا از محدوده سپتامبر دفاع می کند، زیرا بازدهی خزانه داری ایالات متحده از بالاترین سطح سالانه خود عقب می نشیند، اما ممکن است شمش به شیب منفی در میانگین متحرک ادامه دهد تا تا حد زیادی منعکس کننده عملکرد قیمت در اوایل این ماه باشد.

منبع: CME

در نتیجه، بازگشت مجدد قیمت طلا ممکن است کوتاه مدت باشد زیرا ابزار CME FedWatch همچنان به احتمال بیش از 90 درصد برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره می‌دهد و به نظر می‌رسد که فدرال رزرو موجود خود را حفظ خواهد کرد. رویکرد در مبارزه با تورم به عنوان خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) منعکس کننده مسیر تندتر نرخ بهره ایالات متحده است.

با نگاهی به آینده، به‌روزرسانی هزینه‌های مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) ممکن است کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) را مجبور به حفظ دستورالعمل‌های رو به جلوی جنگ‌طلبانه کند، زیرا انتظار می‌رود نرخ اصلی، سنج ترجیحی فدرال رزرو برای تورم، به 5.2 درصد در سال افزایش یابد. سپتامبر از 4.9 درصد در سال در ماه قبل، و شواهدی از رشد مداوم قیمت ممکن است بازدهی ایالات متحده را تقویت کند زیرا بر رئیس هیئت مدیره فشار وارد می کند. جروم پاول و شرکت یک سیاست بسیار محدود کننده را دنبال کند.

با این اوصاف، تحولات ناشی از ایالات متحده ممکن است به کاهش قیمت طلا ادامه دهد، زیرا FOMC قصد دارد نرخ های بهره بالاتری را در بقیه سال اعمال کند، اما این فلز گرانبها ممکن است تلاش کند SMA 50 روزه (1691 دلار) را آزمایش کند. قبل از تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در 2 نوامبر، در حالی که پیش از پایین ترین سطح سالانه (1615 دلار) تغییر می کند.

نمودار روزانه قیمت طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا به دنبال تلاش ناموفق برای آزمایش پایین ترین سطح سالانه (1615 دلار)، با بسته شدن بالای 1670 دلار (50 درصد گسترش) که دامنه حرکت را در 1690 دلار (61.8 درصد اصلاحی) افزایش می دهد، شروع به یک سری از اوج و پایین های بالاتر می کند. منطقه 1695 دلاری (61.8٪ گسترش)، که با SMA 50 روزه (1691 دلار) مطابقت دارد.
  • با این حال، قیمت طلا ممکن است شیب منفی میانگین متحرک را دنبال کند، مانند عملکرد قیمت در اوایل ماه جاری، با حرکت به زیر منطقه 1648 دلار (50 درصد گسترش) که پایین‌ترین حد سالانه (1615 دلار) را به رادار بازگرداند.
  • شکست و نزدیک شدن به زیر همپوشانی فیبوناچی در حدود 1601 دلار (38.2٪ گسترش) تا 1618 دلار (50٪ اصلاح) منطقه 1584 دلار (78.6٪ اصلاح) را باز می کند، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود پایین آوریل 2020 (1568 دلار).

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع