دلار استرالیا با وجود سودهای داوجونز، سهام چین را کاهش داد


دلار استرالیا، AUD/USD، چین، بودجه فدرال، احساسات، چشم انداز فنی – نکات گفتگو

  • سهام آسیا-اقیانوسیه به استثنای سهام درگیر چین، امروز برای افزایش به نظر می رسد
  • بودجه فدرال استرالیا امشب موعد مقرر است، که ممکن است بر احساسات دلار استرالیا تأثیر بگذارد
  • AUD/USD از مقاومت خط روند سقوط می کند و به طور بالقوه در را برای ضررهای بیشتر باز می کند

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز سه شنبه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای سهام آسیا-اقیانوسیه، به استثنای چین، به نظر می رسد که پس از یک جلسه وال استریت که شاهد بسته شدن شاخص های اصلی ایالات متحده با رشد مثبت بود، در حال افزایش باشند. مجموعه ای شگفت آور از شاخص های مدیریت خرید (PMI) از S&P global برای بخش های خدمات و تولید بر شرط های افزایش نرخ فدرال رزرو تأثیر گذاشته و راه را برای خرید سهام باز می کند. درآمدهایی که قرار است طی روزهای آتی انجام شود شامل مایکروسافت، اپل، آلفابت، آمازون، کاترپیلار، اینتل، ویا، مک‌دونالدز و بوئینگ می‌شود که بقیه هفته را پر از ریسک می‌کند.

شاخص هانگ سنگ (HSI) در روز دوشنبه 6.36 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود از آوریل 2009 رسید. شاخص Nasdaq Golden Dragon China در معاملات نیویورک بیش از 14 درصد کاهش یافت. این بزرگترین کاهش درصد یک روزه در تاریخ بود. معامله‌گران از داده‌های رشد تولید ناخالص داخلی خوش‌بینانه سه‌ماهه سوم دوری کردند و در عوض بر تثبیت قدرت رئیس‌جمهور شی جین پینگ تمرکز کردند، از ترس اینکه ممکن است به معنای ادامه اقدامات تهاجمی برای مهار کووید باشد.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

قیمت مس حساس به AUD بیش از 1 درصد کاهش یافت. چشم انداز تقاضای فلزات پس از تثبیت قدرت شی جین پینگ ضربه خورد، زیرا برخی نگرانند که رژیم جسورتر ممکن است سیاست های تهاجمی مهار کووید را تمدید کند. قیمت قلع به پایین ترین حد خود در سال 2022 سقوط کرد و قیمت طلا و نقره نیز کاهش یافت. انقباض غافلگیرکننده PMI تولیدی ایالات متحده در ماه اکتبر نیز احساسات فلزات را تحت تأثیر قرار داد. بر اساس گزارش بلومبرگ، JPMorgan و ICBC Standard Bank Plc تجارت در انبارهای مس اوراق قرضه چین را متوقف کردند.

اعتماد مصرف کننده کره جنوبی برای ماه اکتبر از 91.4 در سپتامبر به 88.8 کاهش یافت. تقویم اقتصادی آسیا-اقیانوسیه امروز، خارج از بودجه استرالیا است، که تا ساعت 08:30 UTC موعد آن نیست. تراز بودجه سپتامبر فیلیپین، تراز تجاری سپتامبر تایلند، و شاخص قیمت مصرف کننده در سپتامبر سنگاپور به پایان می رسد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

چشم انداز فنی دلار استرالیا

AUD/USD از یک خط روند نزولی که از طریق میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) و سطح اصلاحی فیبوناچی 23.6 درصدی از حرکت اصلی آگوست/اکتبر، با مقاومت هم‌آهنگ نیز پوشیده شده بود، سقوط کرد. شکست بالاتر از مقاومت خط روند ممکن است اعتماد را بازگرداند، اما مسیر کمترین مقاومت به سمت نزول مغرضانه به نظر می رسد.

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع