قیمت طلا در مسیر آزمایش SMA 50 روزه پیش از گزارش PCE ایالات متحده است


نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا به بالاترین سطح هفتگی (1675 دلار) معامله می شود زیرا بازده خزانه داری ایالات متحده به پایین ترین حد هفتگی کاهش می یابد و ممکن است طلا همچنان به کاهش از بالاترین قیمت ماهانه (1730 دلار) ادامه دهد زیرا به نظر می رسد در مسیر آزمایش 50- است. SMA روز (1689 دلار).

قیمت طلا در مسیر آزمایش SMA 50 روزه پیش از گزارش PCE ایالات متحده است

به نظر می رسد که قیمت طلا پس از تلاش ناموفق برای آزمایش پایین ترین سطح سالانه (1615 دلار) مسیر معکوس را طی می کند، اما اگر این فلز گرانبها تلاش کند تا بالاتر از میانگین متحرک حرکت کند، ممکن است تا حد زیادی منعکس کننده روند قیمت طلا در اوایل ماه جاری باشد.

در نتیجه، قیمت طلا ممکن است به دنبال شیب منفی در میانگین متحرک ادامه دهد و فدرال رزرو در مسیر اجرای نرخ‌های بهره بالاتر در ماه آینده باشد و به‌روزرسانی شاخص قیمت مصرف شخصی (PCE) ممکن است رئیس‌جمهور را تشویق کند. جروم پاول و شرکت رویکرد موجود خود را در مبارزه با تورم حفظ کنند زیرا انتظار می‌رود سنج ترجیحی فدرال رزرو برای تورم برای دومین ماه متوالی افزایش یابد.

پیش‌بینی می‌شود که PCE اصلی در سپتامبر از 4.9 درصد در سال به 5.2 درصد در ماه قبل افزایش یابد و شواهدی از تورم پایدار ممکن است به گمانه‌زنی برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو دامن بزند زیرا بانک مرکزی سیاست محدودکننده‌ای را دنبال می‌کند.

به نوبه خود، این توسعه ممکن است بر قیمت طلا تأثیر بگذارد زیرا فلز گرانبها رابطه معکوس با بازدهی ایالات متحده را منعکس می کند و ممکن است شمش طلا در آستانه تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در مورد نرخ بهره در 2 نوامبر با باد مخالف روبرو شود زیرا بانک مرکزی قصد دارد آن را کاهش دهد. چرخه پیاده روی آن تا سال 2023.

با این گفته، تلاش ناموفق برای آزمایش پایین سالانه (1615 دلار) ممکن است منجر به آزمایش SMA 50 روزه (1689 دلار) شود زیرا قیمت طلا به بالاترین سطح هفتگی (1675 دلار) معامله می شود، اما این فلز گرانبها ممکن است منعکس کننده باشد. اقدام قیمت از اوایل این ماه در صورتی که تلاش کند بالاتر از میانگین متحرک حرکت کند.

نمودار روزانه قیمت طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می‌رسد قیمت طلا قبل از پایین‌ترین نرخ سالانه (1615 دلار) مسیر معکوس داشته است، و شمش شروع به یک سری از اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها در حالی که به بالاترین سطح هفتگی (1675 دلار) معامله می‌شود، شده است.
  • نزدیک شدن به بالای 1670 دلار (50 درصد گسترش) منطقه 1690 دلاری (61.8 درصد اصلاح) را به 1695 دلار (61.8 درصد گسترش) در رادار می رساند که با SMA 50 روزه (1689 دلار) مطابقت دارد، با حرکتی بالاتر از میانگین متحرک باز. منطقه 1726 دلاری (38.2% اصلاحی) را افزایش دهید.
  • با این حال، شمش ممکن است شیب منفی را در میانگین متحرک دنبال کند تا قیمت را در اوایل ماه جاری منعکس کند، و تلاش های ناموفق برای بسته شدن بالای 1670 دلار (50 درصد انبساط) ممکن است قیمت طلا را به زیر 1648 دلار (50 درصد انبساط) برساند. منطقه برای بازگرداندن سطح پایین سالانه (1615 دلار) به رادار.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع