قیمت طلا در برابر داده های PCE آسیب پذیر است زیرا معامله گران خرده فروشی قرار گرفتن در معرض صعودی را افزایش می دهند


طلا، XAU/USD، اعتماد مصرف کننده، IGCS – جلسه توجیهی:

  • قیمت طلا هدف بالاتر در روز سه شنبه به عنوان دلار آمریکا سقوط
  • XAU/دلار آمریکا نسبت به ترجیح فدرال رزرو آسیب پذیر باقی می ماند CPI پیمانه
  • IGCS افزایش در نوردهی طولانی را نشان داد، یک سیگنال نزولی؟

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

نحوه معامله طلا

قیمت طلا در 24 ساعت گذشته افزایش یافت و 0.87 درصد افزایش یافت. با نزدیک شدن به پایان ماه مارس، XAU/USD به دنبال افزایش 7.7 درصدی در این ماه است. در صورت تداوم، این بهترین عملکرد از نوامبر خواهد بود.

زرد ضد فیات علیرغم یک روز قوی برای بازدهی 2 ساله خزانه داری افزایش یافت. با وجود سقوط بانک سیلیکون ولی و عدم اطمینان متعاقب آن در بخش مالی، این به دنبال داده‌های خوش‌بینانه اعتماد مصرف‌کننده هیئت کنفرانس ایالات متحده در ماه مارس بود.

بازارها به آرامی انتظارات سیاست فدرال رزرو را از بین می برند. با وجود این، دلار آمریکا در روز سه شنبه عشق زیادی دریافت نکرد. به همین دلیل است که طلا عملکرد خوبی داشته است.

XAU/USD در اواخر این هفته منتظر داده های کلیدی اقتصادی ایالات متحده خواهد بود، مانند شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو، PCE Core، در روز جمعه. قیمت های سرسختانه بالا همچنان مدیریت اقتصاد را برای فدرال رزرو دشوار می کند و در عین حال با عواقب فروپاشی SVB مقابله می کند. این دستورالعملی برای عدم قطعیت و نوسانات است. این چیزی است که ممکن است به ضرر دلار آمریکا در ازای قیمت طلا باشد.

نمودار روزانه XAU/USD

یک شبه طلا سطح اصلاحی فیبوناچی 14.6% را در سال 1952 تقویت کرد که به عنوان حمایت فوری باقی می ماند. از زمانی که فلز زرد در ماه نوامبر به پایین ترین حد خود رسید، تعصب فنی گسترده تر همچنان صعودی است. مقاومت کلیدی محدوده 1988-2009 است. کاهش پشتیبانی، میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) را نشان می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار روزانه XAU/USD

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

تحلیل احساسات طلا – نزولی

با توجه به IG Client Sentiment (IGCS)، حدود 61 درصد از معامله گران خرده فروشی طلای خالص هستند. IGCS تمایل دارد به عنوان یک شاخص مخالف عمل کند، به ویژه در بازارهای روند. از آنجایی که بیشتر معامله‌گران مدت طولانی باقی می‌مانند، این نشان می‌دهد که قیمت‌ها ممکن است کاهش یابد. این در حالی است که قرار گرفتن در معرض صعودی نسبت به دیروز و هفته گذشته به ترتیب 7.9 درصد و 21.76 درصد افزایش یافته است.

تحلیل احساسات طلا - نزولی

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع