قیمت برنت در دلار ضعیف‌تر افزایش یافت زیرا NFP در مرکز قرار می‌گیرد


نقطه صحبت نفت خام برنت (LCOc1).

  • بازدهی خزانه داری همچنان بالا می رود و قیمت نفت برنت را افزایش می دهد.
  • NFP در تمرکز.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی نفت خام برنت

نفت خام برنت امروز صبح پس از چند جلسه سخت پس از FOMC افزایش یافت زیرا افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده باعث حمایت از دلار شده است. علیرغم افزایش بالونی دلار، نفت خام برنت به دلیل داده های موجودی مطلوب از جمله انتشار هفتگی سهام API و EIA نسبتاً حفظ شده است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

تمرکز امروز بر روی چاپ داده های حقوق و دستمزد غیر کشاورزی (NFP) است که انتظار می رود در آن صورت گیرد 200 هزار. اگرچه ارتباط بین تغییر اشتغال ADP و ادعاهای اولیه بیکاری به سختی قابل مشاهده است، چاپی بالاتر از 200 هزار ممکن است تا پایان روز معاملاتی شاهد کاهش قیمت نفت برنت باشیم. برای پایان دادن به جلسه روز جمعه، تعداد دکل های بیکر هیوز که در حال کاهش بوده اند، ممکن است در صورت ادامه این روند، پشتوانه ای برای قیمت نفت خام باشد.

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

با نگاهی به قیمت گذاری بازار پول بر اساس احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو در جدول زیر، نرخ پایانه افزایش یافته است. 5.175٪ در ژوئن پس از یک اوج 5% در ماه مه درست اوایل این هفته. اثر متعاقب این امر در میان‌مدت باید افزایش نفت خام را محدود کند. جالب است که ببینیم اوپک پلاس در نشست دسامبر چگونه به این بادهای مخالف اضافی واکنش نشان می دهد و آیا ممکن است به کاهش بیشتر تولید نگاه کند یا خیر.

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

image2.png

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت برنت (LCOc1) -بدون تاریخ

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

حرکت روزانه قیمت نفت خام برنت در کانال صعودی در حال توسعه (آبی) با انگیزه متقاطع صعودی EMA 20 و 50 روزه (زرد) باقی می ماند. نتیجه NFP امروزی کلیدی برای سوگیری جهت کوتاه مدت با بسته شدن زیر است 95.20 و متحرک نمایی 100 روزه احتمالاً هر حرکت صعودی را نفی می کند.

قرائت RSI در حال نزدیک شدن به محدوده بیش از حد خرید است و می تواند نشان دهنده کاهش قریب الوقوع نفت خام برنت باشد.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • EMA 95.20/100 روزه (زرد)

احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی روی نفت خام، با 58% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به سوگیری کوتاه مدت نزولی می شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع