طرح های جدید کناف سقف پذیرایی بسیار زیبا-کناف آوگون

سقف کناف ساده به شکل انواع اشکال هندسی ایجاد می شوند و به صورت ساده می باشند یعنی بدون درز کار هستند . این مدل از سقف های کاذب در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب می باشند . برای اجرای سقف کاذب با پانل های گچی نیاز به زیرسازی با استفاده از پروفیل های کناف داریم.

در این مقاله سعی داریم در خصوص مدل جدید کناف سقف پذیرایی مدرن و کلاسیک توضیحاتی ارائه دهیم و ایده هایی برای طرح کناف سقف پذیرایی و دور لوستر را در ادامه خواهید دید. برای مشاهده نمونه کار کناف کاری شرکت شارین آرک و یا دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۰۷۰۰۵-۰۲۱ تماس بگیرید. استفاده از کناف برای طراحی سقف پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود.

  • همانطور که قبلا گفته شد ، کف ، دیوارها و سقف پذیرایی در دکوراسیون داخلی و بازسازی پذیرایی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد.
  • از صفحه کناف با ضخامت 15 و 18 میلی‌متری بیشتر به عنوان دیوار جداکننده بین دو فضا استفاده می‌شود.
  • قابل برداشت و تعمیر می باشند و در صورت نیاز می توان به تاسیسات پشت آن دسترسی پیدا کرد.
  • البته این کار بودجه بیشتری می طلبد اگر مشکلی از این بابت ندارید خوب است طرح های دیگر ار امتحان کنید.

سقف کناف یکپارچه بدون درز بوده و برای اجرای آن از زیرسازی فولادی و صفحات روکش دار گچی استفاده می شود. بدین صورت که زیرسازی فولادی به سقف اصلی متصل شده و سپس صفحات کناف را بر روی آن نصب می کنند. شایان ذکر است که پیش از اجرای هر گونه آویز ، باید استحکام سقف سازه ای بررسی گردد. درزهای دور کار نیز با استفاده از نوار چسب جداکننده مخصوص پوشانده می شود. برای هر چه زیباتر شدن سقف کناف می توان انواع چراغ های تزیینی روکار و توکار و همچنین نور مخفی را بر روی آن نصب نمود . و انتخاب طرح سقف کناف بستگی به علاقه و سبک دکوراسیون شما دارد.

استفاده از آن نسبت به سقف گچی از هزینه کمتری برخوردار می‌باشد و باید توجه داشته باشید که سقف کناف نیازی به زیر سازی ندارد و به صورت آماده می‌توان آن را در بازار یافت کرد. نصب آسان و انعطاف پذیری بالای آن می‌تواند از مزایای سقف کناف نسبت به سقف گچی باشد. طراحی و اجرای هر کدام از موارد گفته شده یک پروسه مهم و ضروری است که احتیاج به شناخت و آگاهی شما نسبت به انواع و مدل های متنوع کابینت ها ، کفپوش ها و سقف های کاذب دارد. در این مقاله مدل های مختلف کناف آشپزخانه جدید ۲۰۲۱ را قرار داده ایم تا با بررسی آنها به طرح نهایی سقف آشپزخانه منزل خود برسید. از این پانل کناف بیشتر در فضاهایی استفاده می‌شود که نیاز به مقاومت بیشتر است و یا احتمال خطر برخورد اجسام خارجی با آن زیاد است.

برای مشاهده نمونه‌هایی از زیباترین کناف آشپزخانه، تا انتهای مطلب همراه کناف سقف اشپزخانه و پذیرایی ما باشید. مدل متحرک سقف کاذب ساخته شده از پروفیل‌های گالوانیزه و صفحه‌های گچی است که به صورت به صورت قالب‌های از هم جدا طراحی شده است. اما باید توجه کنید که بین گچ سقف کناف و گچبری های قدیمی تفاوت بسیاری وجود دارد. در انتخاب سقف کناف در محیط مرطوب محدودیتی وجود ندارد و سقف کناف در محیط های مرطوب کارایی خوبی را دارد.

نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید، توجه به ارتفاع سقف اصلی است. اگر سقف محیط کوتاه باشد، بهتر است از سقف کناف استفاده نکنید؛ چرا که با این کار ارتفاع سقف کوتاهتر از قبل شده و باعث می‌شود تا محیط کوچکتر به نظر برسد. سقف کناف بیشتر برای محیط‌هایی مناسب است که ارتفاع سقفشان متوسط و یا بلند باشد. برای زیباتر شدن کار، می‌توانید چند سقف را در اشکال مختلف با رنگ‌های متنوع با هم ترکیب کنید. البته این کار کاملا به سلیقه افراد و نوع دکوراسیون محیط بستگی دارد. و در آخر سیستم روشنایی مهمترین نکته‌ای است که باید به آن توجه کرد.

سقف کناف متحرک

75 درصد از موادی که در ساخت این سقف به کار می‌رود، قابل بازیافت هستند و تاثیر خوبی در کمک به محیط زیست دارند. در این زیرسازی، پروفیل های F47 تنها در یک جهت نصب می گردند و در نهایت پانل به آن پیچ می شود. این نوع سقف های متحرک از یکسری سازه های T شکل و تایل های سقفی ساخته می شود که شبکه سازه های T شکل با آویزهای قابل تنظیم به سقف وصل می شوند و سپس تایل ها درون این شبکه قرار داده می شوند. این نوع سقف قابلیت رنگ پذیری دارد و می توان آن را به هر رنگی که دوست داشتید، در بیاورید.

برای انواع دکوراسیون‌های داخلی و سبک‌های متفاوت قابل استفاده است. اجرا در طرح‌های مختلف به صورت دکوراتیو همراه با دیگر گزینه‌های دکوراسیون مانند کاغذ دیواری. بازسازی ساختمان با کمترین خرابی و دردسرهای ساخت‌وساز بهترین راهکار است. میتوانید در اتاق های کودک در کناف در رنگ های شاد استفاده کنید. شرکت سمیران دکور با تیم مهندسی و طراحی خود نوآوری و زیبایی را باطرح های دکوراتیو کناف به شما عزیزان هدیه میدهد.

صفحه کناف با ضخامت 6 میلی متر

طرح های جدید کناف سقف پذیرایی بسیار زیبا-کناف آوگون سقف کناف با الیاف آماده نانوگچ از تنوع طرح های متنوعی برخوردار است که با مصالح سنتی قابل اجرا نیست. فقط زمانی نگران می شوم که شکاف هایی در سطوح داخلیسقف کاذب مستطیلیببینم که شروع به بزرگ شدن کردند. اما با توجه به طرح انتخابی مشتری در محل نصب برش داده میشوند و سپس آماده نصب میشوند.