فروش تکی و عمده کلاهک دودکش پره ای کلاهک ژاپنی با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

فروش تکی و عمده کلاهک دودکش پره ای کلاهک ژاپنی با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

از جمله موارد کاربرد کلاهک کلبه ای بعنوان کلاهک لوله های دودکش در منتهی الیه لوله های موتورخانه و نیز در منتهی الیه لوله های ونت بعنوان نمای کلاهک هواکش در بام می باشد. عموما ضخامت ورق بکار رفته در ساختار کلاهک کلبه از ورق یک میلیمتر می باشد. بدیهی است هرچه ابعاد کلاهک افزایش یابد ضخامت ورق نیز افزایش می یابد. در صورت استفاده از ورق یک میل و پایینتر، جوش نقاط اتصال از نوع نقطه جوش می باشد.

تمام مدل‌های کلاهک استفاده شده برای دودکش باید استانداردهای لازم جهت حفظ امنیت دودکش یا سیستم هوای خروجی را تامین نمایند. همچنین جهت ایجاد هارمونی و هماهنگی با فضای دودکش ساختمان باید تنوع شکل گرد و چهارگوش را نیز داشته باشند. در ضمن هر کدام از این اشکال نیز در جنس‌های مختلف فلزی و سیمانی نیز قابل تهیه خواهند بود. شومینه از قدیمی‌ترین انواع سیستم‌های گرمایشی در جهان بوده و امروزه به‌عنوان نمادی از زیبایی، قدمت تاریخی و وسیله حرارتی از آن در ویلاها و ساختمان‌ها مدرن استفاده خواهد شد. قطر دودکش شومینه‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و باید دهانه مختص با خروجی دودکش مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی جهت افزایش نمای بصری ساختمان مناسب‌ترین مدل کلاهک دودکش شومینه از لیست زیر را انتخاب نمایید.

با کیفیت ترین کلاهک دودکش را از کجا بخرم؟

از آنجایی که این کلاهک به صورت یک تکه ساخته می‌شود، بنابراین به راحتی خراب نشده و با مشکلی روبه‌رو نخواهد شد. فلاشینگ دودکش نوعی چشمک زن سقفی است که درزگیر ضد آب ایجاد می کند تا دودکش و سقف شما را از آسیب و نفوذ آب محافظت کند. این نوع از دودکش به صورت روکار و توکار قابلیت استفاده را داشته و با توجه به مقاومت در برابر خورندگی رطوبت در مناطق شمالی کشور استفاده بالایی دارد. تمام وسایل گرمایشی برای ادامه روند مثبت گرمازای خود نیازمند اکسیژن تازه و خروج دی اکسید کربن از محفظه حرارتی خواهند بود.

اما در صورت نیاز به مکش بیشتر و تخلیه ی سریع دود و آلاینده از محوطه ی داخلی حجم آن،به تناسب فشار هوای خروجی می توان تعداد پره های آن را را به هر تعداد که لازم باشد افزایش کلاهک دودکش داد. این نوع کلاهک های دودکش به خاطر وجود پره هایی که به فیلتر کردن هوا کمک می کنند؛ از جمله پرکاربردترین کلاهک های دودکش می باشند. کلاهک های دودکش پره ای گردو چهارگوش علاوه بر سطح مقطع، در نحوه آرایش پره ها نیز با هم تفاوت دارند. در کلاهک های پره ای گرد، پره ها به صورت موازی و در کلاهک های پره ای چهارگوش، کلاهک ها به صورت حرفِ زِد انگلیسی قرار گرفته اند.

  • کلاهک دودکش اچ چهارگوش را هم در بام (بام مسطح یا بام شیب‌دار) و هم بر روی دیواری که کانال یا داکت دودکش از آن بیرون آمده می‌توان نصب نمود.
  • مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد.
  • برای استحکام بیشتر این کلاهک حتما باید تمامی نقاط اتصال به هم با جوش یا نقطه جوش متصل شوند تا آب باران و برف یا موارد دیگر از طریق منافذ احتمالی نقاط اتصال به درون لوله ی اصلی دودکش نفوذ پیدا نکند.
  • نوع کلاه بام یا بصورت هشتی (دوشیبه) یا بصورت تک شیب یا بصورت هلالی(قوسدار) طراحی و ساخته می شود.
  • تمام قسمت‌های این کلاهک گرد و استوانه‌ای بوده و بسیار مهم است که قطر تمامی ‌لوله‌ها و اجزای این دودکش با قطر لوله اصلی دودکش یکسان باشد تا دود را به خوبی تخلیه کند.
از جمله تجهیزات بسیار ضروری در سیستم دودکش ساختمان ها ، کلاهک دودکش می باشد. انتهای رایزر لوله های دودکش در پشت بام به دلیل نفوذ باد، آب باران و برف، گرد و خاک و حتی لانه ساختن پرندگان تحت تاثیر منفی قرار دارد. در نتیجه وجود پوشش و محافظ استاندارد در محل خروج دود از لوله های دودکش در بام، بطوریکه عملیات تخلیه دود و آلاینده به شکل مناسب انجام بگیرد از الزامات سیستم های تکمیلی تاسیسات ساختمان می باشد.

خرید کلاهک دودکش از تولیدکننده ایرانی