شرکت های یورو در مورد ضعف دلار آمریکا در حالی که هاوکز فدرال رزرو سهام را تضعیف می کند. آیا EUR/USD به اوج خود رسیده است؟


یورو، یورو/دلار آمریکا، دلار آمریکا، USD/JPY، فدرال رزرو، ECB، BoJ، چین، نفت خام – نکات صحبت

  • یورو پس از آن حمایت دوباره شعله ور شد دلار آمریکا برای شروع هفته آسان شد
  • در حالی که فدرال رزرو در مسیر انقباض خود است، BoJ ممکن است کمی انعطاف پذیر باشد
  • چین ممکن است به سمت آن حرکت کند رشد، اما مشکلات کووید-19 همچنان باقی است

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

ویژگی های معامله گران موفق

یورو روز دوشنبه افزایش یافت، زیرا دلار آمریکا از رشد روز جمعه در سراسر جهان عقب نشینی کرد. EUR/USD هفته گذشته در میان افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسید.

در حالی که نظرات رهبران هر دو بانک به وضوح نشان می‌دهد که افزایش‌های بیشتری در راه است، به نظر می‌رسد که اعضای هیئت مدیره فدرال رزرو در بیان اعتبارات جنگ‌طلبانه خود قانع‌تر بوده‌اند.

پس از اظهارات لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند در روز جمعه، بازارهای سهام کاهش یافتند. او از اظهارات پاول، رئیس فدرال رزرو، مبنی بر اینکه برای مهار تورم، نرخ بهره باید بالا بماند، حمایت کرد.

وال استریت هفته گذشته کاهش یافت و شاخص های سهام APAC امروز در سراسر منطقه در قرمز هستند. معاملات آتی به شروع ثابت جلسه نقدی آمریکای شمالی اشاره دارد.

احساسات بازار تا حدودی در طول نشست آسیایی با عوامل متناقض در حال ظهور بود. از جنبه مثبت، تغییر لحن از کنفرانس مرکزی کار اقتصادی چین به موضع تجاری دوستانه تر دولت اشاره داشت.

از طرف دیگر، خروج سریع از سیاست کووید-19 در مورد موارد صفر ممکن است چالش هایی را ایجاد کند زیرا ویروس اجازه انتشار دارد. ارقام رسمی بسیار پایین باقی می مانند، اما شواهد حکایتی فزاینده ای وجود دارد که حوادث به طور قابل توجهی بالاتر هستند.

ین ژاپن پس از گزارش آخر هفته کیودو نیوز در زنگ افتتاحیه شاهد افزایش قابل توجهی بود. به نقل از منابع دولتی ناشناس که گفته اند فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن در حال بررسی رویکرد انعطاف پذیرتری برای هدف تورم 2 درصدی است.

USD/JPY به 135.79 سقوط کرد تا هفته پس از بسته شدن در 136.60 در روز جمعه آغاز شود. از آن زمان بهبود یافته و به سمت 136 حرکت کرده است. بانک ژاپن فردا برای بحث در مورد سیاست های پولی تشکیل جلسه می دهد، اما انتظار می رود وضعیت فوق العاده سست آنها حفظ شود.

قیمت گاز طبیعی ایالات متحده پس از سرماخوردگی که به نظر می رسد روند خود را طی کرده است، کاهش یافت. وزرای انرژی اتحادیه اروپا اواخر امروز برای بررسی شکاف قیمت گاز تشکیل جلسه خواهند داد.

نفت خام با قرارداد آتی WTI نزدیک به 75 دلار بشکه است در حالی که قرارداد برنت به 80 دلار آمریکا نزدیک می شود. طلا تا کنون در روز دوشنبه حدود 1790 دلار معامله شده است.

نظرسنجی IFO آلمان مهمترین داده امروز خواهد بود.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله EUR/USD

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

صعود اخیر یورو/دلار آمریکا به بالای باند بالای میانگین متحرک ساده 21 روزه (SMA) رسید. باند بولینگر. پنج شنبه گذشته دوباره در داخل گروه بسته شد، و این ممکن است نشان دهنده یک توقف در روند صعودی یا یک معکوس بالقوه باشد.

پشتیبانی می تواند در پایین ترین سطح قبلی در 1.0443، 1.0290 و 1.0223 باشد. در سمت بالا، مقاومت ممکن است در اوج اخیر 1.0736 یا اوج های ژوئن 1.0774 و 1.0787 باشد.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع