دوربین مداربسته قیمت بهترین دوربین مداربسته-امن باش

از لحاظ عملکردی این دو دستگاه به یکدیگر شباهت‌های زیادی داریم و همانطور که گفتیم شرکت هایلوک درحال حاضر هر دو نوع دستگاه را به بازار عرضه می‌کند. بیشتر تفاوت این دو دستگاه به پشتیبانی آن‌ها از دوربین‌ها مربوط است. دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند.

UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد.

این یعنی اینکه پس از نصب، زاویه دید دوربین ثابت است و نمی توان آن را تغییر داد. در کاربری های معمولی لنزهای ثابت به دلیل قیمت مناسب آن معمولا پرکاربردتر هستند. این نوع هارد دیسکها جزو سری پرقدرت کمپانی وسترن دیجیتال هستند که قیمت بالاتری را دارا مبباشند. این سری هارد دیسک مناسب طیف کامپیوتر شخصی از سطح پاببن تا سرورها بزرگ سطح بالا میباشند و همچنین می توان در سیستمهای نظارت تصویری از این نوع هارد ها با خیال راحت استفاده نمود. بزرگنمایی یا Zoom این امکان را به دوربین می دهد تا بر روی شخص یا جسم بزرگنمایی کند و اپراتور بتواند شخص و یا آن جسم را از نزدیک ببیند. دوربین های PTZ دارای زوم واقعی هستند به این معنی که با زوم کردن کیفیت تصویر تغییر نمی کند، اگر دوربین PTZ شما 1 مگاپیکسلی است، با زوم کردن بر روی دورترین نقطه نیز همچنان رزولوشن تصویر شما 1 مگاپیکسل باقی خواهد ماند.

انواع پکیج های دوربین مدار بسته

در ادامه می خواهیم شما را با خصوصیات و ویژگی های هرکدام از این نوع سنسور ها به صورت خلاصه آشنا سازیم. به منظور جلوگیری از نویز در صدا پیشنهاد می شود از کابل های شیلد دار با کیفیت استفاده نموده و از قراردادن کابل میکروفن در کنار برق فشار قوی یا سایر منابع نویز خودداری کنید. برای نصب میکروفن می توان از کابل کوآکسیال مانند RG59 یا کابل های برق برای فواصل کوتاه استفاده نمود. اما برای جلوگیری از نویز استفاده از کابل کوآکسیال به شدت توصیه می شود. اگر نیاز به عملکرد بالا برای ذخیره سازی اطلاعات یا اجرای دقیق برنامه ها دارید قطعا بهترین پیشنهاد به شما هارد های سری مشکی هستند. ولی خریداران محترم توجه داشته باشند که پایین بودن قیمت بخاطر تفاوت گارانتی نمی باشد و علت در ریفر (( used دست دوم )) بودن میباشد.

از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما فرم مخصوص درخواست همکاری را از منو سایت انتخاب و پر نمایید. نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند.

دوربین مداربسته هایلوک

دو عنصر مهمی که این فناوری را نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ یا CVBs جدا و تفکیک می کند، تکنولوژی در نوع کیفیت تصویر و طول مسافت ارسال تصویر بر روی فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش کابل کواکسیال است. همانطور که از اسم محصول مشخص است این دوربین مداربسته از خانواده آنالوگ می باشد ولی وضوح تصویر این محصول برحسب مگاپیکسل است و دیگر از کیفیت خطی تلویزیون که تکنولوژی قدیم دوربین مداربسته های آنالوگ می باشد، استفاده نمی کند. در ابتدای مسیر، این محصول فقط با رزولوشن 1 مگاپیکسل به بازار عرضه شد که دربردارنده وضوح تصویر 480×720 با نرخ 30 فریم بر ثانیه بود اما تا سال 2020 این دوربین ها با وضوح 5 مگاپیکسل تولید و روانه بازار شده است.

  • بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد.
  • قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست.
  • دوربین مداربسته پلاک خوان دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و با اتصال به نرم افزار پلاک خوان قادرند پلاک اتومبیل هایی که از آن نقطه تردد می کنند را ثبت کنند.
  • ما بر این باوریم که با ایجاد بازاری قدرتمند و شفاف می توانیم گامی محکم در جهت اعتماد سازی و ارتباط هرچه نزدیکتر .میان فروشنده و خریدار برداریم.

در تکنولوژی آنالوگ ارتباط بین دوربین امنیتی با دستگاه ضبط کننده از طریق یک کابل کواکسیال coaxial cable برقرار می‌شود. Coppyright © 2022 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن. دوربین بی بی کم نوعی از دوربین مداربسته که معمولا با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل در دسترس ما قرار می‌گیرد. اصطلاح BabyCam به معنای دورببین کودک است که علت نام گذاری، کاربرد عمومی این دوربین برای مراقبت از کودکان می‌باشد. حتما این روزها با دوربین‌های مداربسته زیادی در ورودی منازل روبه‌رو شده‌اید، وجود این گونه دوربین‌ها از سرقت‌های احتمالی، مزاحمت‌ها و … جلوگیری می‌کند زیرا با ضبط فیلم چهره اشخاص دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. از دوربین‌های مداربسته در 99 درصد مغازه‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند و با این کار امنیت کالاها و پرسنل خود را تضمین می‌کنند.

دوربین مداربسته قیمت بهترین دوربین مداربسته-امن باش