در حالی که RBA با بررسی مواجه می شود، دلار استرالیا در ضعف دلار آمریکا افزایش می یابد. AUD/USD بالاتر؟


دلار استرالیا، AUD/USD، بررسی RBA، فدرال رزرو، AUD/JPY – نکات صحبت

  • دلار استرالیا با چشم انداز بهبود یافته افزایش یافته است
  • RBA در حال بررسی نحوه انجام کار خود است
  • اگر CPI AU پیش بینی ها را شکست دهد، افزایش تهاجمی RBA افزایش می یابد AUD/USD?

دلار استرالیا با چشم انداز گلگون این هفته که شاهد آن بود، تقویت شده است دلار آمریکا یک افزایش شاخص های سهام و ضربه.

پناهگاه امن USD کمتر مورد توجه قرار گرفته است، زیرا منشأ احساس خطر مثبت به سختی قابل شناسایی است. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو در هفته آینده به جای 100 واحد در ثانیه تنها 75 واحد در ثانیه بالاتر خواهد رفت، ممکن است کمک کند.

چینی ها قصد دارند به طور بالقوه به دارندگان وام مسکن در مواجهه با تحریم ها کمک کنند و این گمانه زنی ها مبنی بر اینکه سازندگان ممکن است برای تکمیل پروژه های خود بودجه دریافت کنند، ممکن است کمک کند.

از دست ندادن تعداد مشترکین نتفلیکس که می‌ترسید می‌توانست بر این خوش‌بینی افزوده باشد. در زمینه کالا، غول معدنی Vale SA اعلام کرد که تولید سنگ آهن را کاهش می دهد و به توقف افت اخیر فلز پایه کمک می کند.

در هر صورت، استرالیا بالاتر است، اما مسائل داخلی ممکن است برخی موانع را ایجاد کرده باشد. خزانه دار و فرماندار RBA هر دو مشغول ارائه آدرس و پاسخ به سؤالات مطبوعات بوده اند.

جیم چالمرز، خزانه‌دار استرالیایی، جزئیات بررسی قبلی را در مورد RBA و سیاست‌های پولی اعلام کرد. وی اعلام کرد که هیئتی مستقل متشکل از سه کارشناس، وظایف، فرهنگ و عملیات در بانک مرکزی را بررسی خواهد کرد.

او سعی کرد از سیاسی کردن این اطلاعیه خودداری کند و گفت:من نمی‌خواهم همه این‌ها به هدف گرفتن ضربه‌ای به فرماندار یا هیئت مدیره باشد.»

سپس تحت بازجویی، او اشاره کرد که نرخ بهره بالاتر به استرالیایی‌های روزمره آسیب می‌زند و دلیل آن افزایش استرس وام مسکن است. وی همچنین تاکید کرد که منافع کارگران در هیئت مدیره وجود ندارد.

سالی مک مانوس، منشی از شورای اتحادیه های کارگری استرالیا، داشته است قبلا گفته بود که یک صندلی هیئت مدیره باید برای جنبش صنفی کنار گذاشته شود. این بررسی قرار است در مارس سال آینده تکمیل شود.

در همین حین در ملبورن، فرماندار RBA دکتر لو در حال سخنرانی بود انجمن کسب و کار استراتژیک استرالیا با عنوان “تورم، بهره وری و آینده پول”. برای ناظران و اقتصاددانان RBA این به همه نکات درست رسید.

وی سخنان خود را با این جمله به پایان رساند:من مایلم از اعلام امروز توسط دولت در مورد جزئیات بررسی ترتیبات سیاست پولی استرالیا و بانک رزرو استقبال کنم.

پس از آن، مطبوعات جمع‌آوری شده شانس خود را برای پرتاب چند «پات‌شات» به دست آوردند، اما این اولین خودروی والی نیست.

او همه چیزهایی را که قبلا گفته شده بود تکرار کرد و تاکید کرد که بررسی‌های مشابه در اروپا و آمریکای شمالی این حکم را صادر کرده است که هدف تورمی قابل انعطاف است.

دستور فعلی این است –هدف مناسب برای سیاست پولی در استرالیا دستیابی به نرخ تورم 2 تا 3 درصد به طور متوسط ​​در طول زمان است.. به نظر می رسد که این مأموریت انعطاف پذیری داشته باشد.

ممکن است این بررسی تغییری در ترکیب هیئت مدیره را توصیه کند.

داده‌های CPI استرالیا هفته آینده منتشر می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که RBA در جلسه آگوست هفته بعد از آن افزایش یابد. اگر اداره آمار استرالیا (ABS) یک CPI داغ ارائه کند، RBA می‌تواند در حال افزایش در نرخ نقدی رسمی باشد.

زمانی که دکتر لو در مورد تهاجمی بودن افزایش بالقوه نرخ‌ها سوال شد، او تأکید کرد که اگر نرخ‌ها به حدی افزایش نیابد که تورم را خفه کند، نرخ‌های بهره بسیار بالاتر نتیجه چنین انفعالی خواهد بود.

سیاست پولی به ندرت به این هیجان انگیز است! استرالیا هنوز همبستگی بالایی با سایر کلاس‌های دارایی دارد، و ممکن است همینطور باقی بماند، اما حرکت بزرگ‌تر از حد انتظار توسط RBA می‌تواند یک ضربه فوری از چنین ترتیباتی داشته باشد. حتی اگر فقط برای مدت کوتاهی باشد.

نمودار AUD/JPY

AUD/JPY از a سازند پرچمهفته گذشته ادامه مطلب اینجا.

نمودار AUDJPY

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع