در حالی که معامله گران در فکر کاهش قابل توجه اوپک پلاس در این هفته هستند، قیمت نفت خام افزایش یافت


نفت خام، نمودار و تحلیل

  • صحبت از این است که اوپک پلاس در حال بررسی کاهش یک میلیون بشکه ای در روز یا بیشتر است.
  • با وجود ترس از کاهش رشد جهانی، قیمت نفت افزایش یافت.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

قیمت نفت در روز دوشنبه در حال افزایش است زیرا به نظر می رسد پویایی عرضه و تقاضا در اواخر هفته دوباره تنظیم شود. نشست اوپک پلاس که از روز چهارشنبه آغاز می‌شود، ممکن است شاهد کاهش تولید یک میلیون بشکه‌ای در روز باشد، زیرا 13 عضو اوپک و 11 عضو غیراوپک برای تقویت قیمت نفت در مواجهه با نگرانی‌های فزاینده رکود مبارزه می‌کنند. آخرین صحبت‌های بازار این است که کاهش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای در روز بازار را ناامید می‌کند و شاهد کاهش قیمت لحظه‌ای خواهیم بود، در حالی که صحبت از کاهش بالقوه ۱.۵ میلیون بشکه‌ای در روز کاملاً عجیب نیست و قیمت نقدی را به شدت بالاتر می‌برد. انتظار می رود اوپک پلاس پس از نشست خود در 5 اکتبر کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

قیمت نفت نیز با کاهش دلار آمریکا کمک کرده است. دلار آمریکا با استفاده از سبد دلار آمریکا (DXY)، از اواسط هفته گذشته حدود دو رقم کاهش یافته است که باعث ارزان‌تر شدن نفت برای خریداران غیردلار شده است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

نمودار روزانه برنت پایین سه گانه حمایتی را دقیقاً بالای 82.55 دلار در هر بشکه در هفته گذشته نشان می دهد، که به برنت اجازه می دهد در پایان هفته گذشته و آغاز این هفته بالاتر رود. با وجود این، تصویر کلی نزولی باقی می‌ماند و مجموعه‌ای از اوج‌ها و افت‌های پایین‌تر وجود دارد، در حالی که قیمت نقدی همچنان زیر هر سه میانگین متحرک ساده معامله می‌شود. sma 20 روزه بسیار نزدیک است، درست بالاتر از 89.00 دلار در هر برلی، و قیمت در اینجا ممکن است به خوبی برای کوتاه مدت تناسب داشته باشد. شکست در اینجا باعث می‌شود مجموعه‌ای از بالاترین قیمت‌های قدیمی در دو طرف 92.00 دلار در هر بشکه را وارد بازی می‌کند، در حالی که رد کردن، 86.50 دلار در هر بشکه را به بازی بازمی‌گرداند.

نمودار قیمت نفت برنت – 3 اکتبر 2022

image1.png

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 69.14 درصد از معامله‌گران نفت خام ایالات‌متحده در معاملات خرید خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.24 به 1 است. تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 3.60 درصد و نسبت به هفته گذشته 44.72 درصد بیشتر است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران دارای سود خالص هستند نشان می‌دهدروغن– قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که نفت فعلی – علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، روند قیمت نفت خام ایالات متحده ممکن است به زودی افزایش یابد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 12% 5%
هفتگی -19٪ 65% -3٪

دیدگاه شما در مورد چیست؟ روغن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع