رالی EUR/USD کوتاه مدت به نظر می رسد، مقاومت کلیدی در حال آزمایش پس از PMI ضعیف


نقاط صحبت تحلیل EUR/USD

  • از دست رفتن داده‌های PMI منطقه یورو نشان‌دهنده کاهش چشم‌انداز برای منطقه است.
  • داده های PMI ایالات متحده در تمرکز است.
  • EUR/USD با سطوح کلیدی روبرو است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی یورو

یورو امروز صبح با افزایش باز شد و در اواخر هفته گذشته خود را حفظ کرد، اما پس از PMI با برخی بادهای معکوس اساسی مواجه شد (تقویم اقتصادی زیر را ببینید). PMI آلمان اولین ضربه ناقص برآوردها برای ماه سپتامبر بود که راه را برای از دست دادن منطقه یورو هموار کرد. این منطقه را بیشتر در قلمرو انقباضی قرار می دهد و مشکلات اقتصادی را که بخش تولید را درگیر می کند برجسته می کند. سقوط EZ PMI هم در سفارشات تولیدی و هم در سفارشات جدید مشاهده شد، در حالی که تولیدکنندگان سفارشات خود را برای ورودی ها کاهش دادند تا از انباشت بیش از حد موجودی جلوگیری کنند – S&P Global.

دانش تجارت پایه

مبانی کلان

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

بعداً امروز، داده‌های ISM ایالات متحده کمتر پیش‌بینی می‌شود، اما در منطقه توسعه‌یافته که تفاوت بین دو منطقه را نشان می‌دهد. این یکی از نمونه‌های واگرایی بنیادی است که به فدرال رزرو اجازه داده است که چشم‌انداز جنگ‌طلبانه خود را نسبت به بانک مرکزی اروپا حفظ کند.

محدود کردن دلار در این هفته را می توان به اثر سرریز FX و مداخله اوراق قرضه نسبت داد که در هفته گذشته مشاهده شد و به نظر می رسد احتمالاً از طریق جفت USD/JPY که کمی بالاتر معامله می شود ادامه یابد. 145.00 در زمان نوشتن،

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

حرکت روزانه قیمت یورو/دلار آمریکا در منطقه کلیدی تلاقی متحرک متحرک نمایی 20 روزه (بنفش)، مقاومت خط روند کوتاه مدت (آبی) و نوسان پایین دسامبر 2002 معامله می شود. 0.9854 همه به عنوان مقاومت همگرا می شوند. این امر باعث می شود که یک شکست در بالای این منطقه قابل توجه باشد، زیرا باید روند صعودی بعدی را باز کند. با در نظر گرفتن این موضوع، عوامل بنیادی به سمت صعود دلار منحرف می شوند و امکان بازگشت به دلار را فراهم می کنند 0.9685 احتمال بیشتری دارد

سطوح مقاومت:

  • EMA 50 روزه (آبی)
  • مقاومت 0.9854/2 روزه EMA/Trendline

سطوح پشتیبانی:

  • 0.9685
  • 0.9601 (نوسان پایین سپتامبر 2002)
  • 0.9500

داده های احساسات مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در EUR/USD، با 59% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما طرفدار یک سوگیری صعودی کوتاه مدت هستیم.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 3% 7% 5%
هفتگی -20% 59% 0%

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع