در حالی که بازار کار ایالات متحده انعطاف پذیر است، دلار افزایش می یابد، همچنان یک ضربه دیگر به NFP ارسال می کند


تجزیه و تحلیل داده های NFP و واکنش بازار

  • نوامبر داده های NFP نشان می دهد که 263 هزار شغل اضافه شده است به اقتصاد آمریکا
  • میانگین ساعتی رشد دستمزد به دو برابر رقم مورد انتظار می رسد (0.6% در مقابل 0.3%) مادر – نگران علائم مارپیچ دستمزد-قیمت
  • نرخ بیکاری بدون تغییر در 3.7 درصد باقی مانده است
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

این یک گزارش زنده است، تحرکات بازار و تجزیه و تحلیل دنبال خواهد شد. لطفا صفحه را رفرش کنید

NFP نوامبر یک ضربه دیگر را به عنوان بازار کار ایالات متحده نشان می دهد که انعطاف پذیر است

  • نوامبر داده های NFP نشان می دهد که 263 هزار شغل اضافه شده است به اقتصاد آمریکا
  • رقم اکتبر 261k تا 284k اصلاح شد
  • رشد متوسط ​​دستمزد ساعتی دو برابر رقم مورد انتظار است (0.6% در مقابل 0.3%) مامان

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

داده‌های ماه نوامبر NFP باز هم رشد را شگفت‌زده کرد و رقم اکتبر بازنگری شد و تاکید کرد که بازار کار ایالات متحده علیرغم سخت‌تر شدن شرایط مالی همچنان نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری بزرگ نشان می‌دهد. چیزی که ممکن است برای اعضای فدرال رزرو نگران کننده باشد، افزایش ماهانه و سال به سال در رشد متوسط ​​دستمزد ساعتی است، با این حال، این امر از این واقعیت ناشی می شود که کارمندان قدرت چانه زنی بیشتری دارند، زمانی که افراد زیادی در انتظار برآوردن مشاغل خالی نیستند. نوشته ها. بنابراین، شرکت‌ها با تقاضای دستمزدهای بالاتر موافقت می‌کنند، به همین دلیل است که فدرال رزرو کاهش متوسط ​​رشد شغل را در چشم‌اندازی مطلوب ارزیابی می‌کند.

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

بازار کار انعطاف پذیر می تواند هاکس را به کانون توجه بازگرداند

داده های چشمگیر NFP تهدیدی برای پایان دادن به فروش اخیر دلار و به تاخیر انداختن این عقیده است که یک تغییر اساسی و غیرعادی در فدرال رزرو وجود دارد. زبان جدید فدرال رزرو از سوی فدرال رزرو بازارها را با نرخ پایانی پایین تری برای نرخ وجوه فدرال رزرو، پایین تر از 4.9 درصد، همراه با یک حرکت پایین تر در بازده 10 ساله ایالات متحده به 3.5 درصد نشان داد – پس از داده ها به 3.68 درصد افزایش یافت. .

اظهارات جروم پاول در روز چهارشنبه در مورد افزایش 50 واحدی در ثانیه و خطر انقباض بیش از حد با صورتجلسات جلسه فدرال رزرو در نوامبر که گزیده ای از آن خوانده شده بود، همراه شد، “اکثریت قابل توجهی از شرکت کنندگان قضاوت کردند که کند شدن سرعت افزایش احتمالاً به زودی خواهد بود. مناسب”. کمیته اکنون باید ارزیابی کند که آیا بازنگری در افزایش 75 واحدی دیگر در اواخر این ماه مناسب‌تر خواهد بود، اگرچه، بازارها تنها از 9 درصد به 15 درصد احتمال وقوع آن تغییر کرده‌اند، بنابراین ممکن است این نوار همچنان نسبتاً بالا باشد. نتیجه

شاخص دلار آمریکا (DXY) 5- نمودار حداقل

شاخص دلار در جلسات معاملاتی اخیر با توجه به ایده کاهش نرخ پایانه و سرعت آهسته تر افزایش نرخ در آینده، فروخته شده است. در مقابل این افت است که با انجام تعدیل مجدد قیمت، داده های NFP بهتر از حد انتظار، دلار را بالاتر برده است. با نزدیک شدن به پایان چرخه افزایش نرخ، میزانی که گزارش مشاغل ستاره ای می تواند منجر به افزایش طولانی مدت DXY به اوج شود، بعید است.

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

image2.png

نمودار بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده 5- دقیقه

قابل درک است که بازدهی 10 ساله ایالات متحده افزایش یافت، زیرا معامله گران این احتمال را ارزیابی می کنند که موقعیت در بازار به طور کامل امکان چاپ مشاغل بالاتر و اعتبار نظرات “بالاتر برای طولانی تر” جروم پاول را در نظر نمی گیرد که اکنون به عنوان یک خاطره دور به نظر می رسد.

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

طلا از زمانی که از سطوح نزدیک به پایین‌ترین سطح سپتامبر جهش کرد، روندی خارق‌العاده داشته است. به نظر می رسد چاپ NFP سطح مقاومت روانی کلیدی 1800 را تقویت می کند. دلار قوی تر و افزایش بازدهی طلا را به انتخاب نسبتاً کمتر جذابی در این سطوح تبدیل می کند و شاید به معامله گران طولانی مدت فرصتی برای کاهش جزئی یا کامل قرار گرفتن در معرض ارائه می دهد.

نمودار روزانه طلا

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

[14:45 GMT]

S&P E-Mini Futures پس از انتشار NFP بیش از 1.5 درصد کاهش یافت و پس از آن شاهد بازگشت جزئی آن ضررهای اولیه بود. سهام ایالات متحده در روز چهارشنبه پس از اظهارات کینه توزانه پاول بالا رفت و به مقاومت خط روند بلندمدت حیاتی نزدیک شد. این ممکن است فقط یک عقب گرد لحظه ای باشد زیرا شرکت کنندگان سهام ایالات متحده بیشتر پذیرای اخبار خوب هستند تا بد و اخیراً با سهولت نسبی افزایش یافته اند. اگر PPI ایالات متحده افزایش کمتر از حد انتظار را در هزینه ها در دروازه های کارخانه نشان دهد، می توانیم آزمایش دیگری از مقاومت خط روند را در هفته آینده ببینیم.

نمودار 5 دقیقه ای S&P 500 E-Mini Futures

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع