داو جونز، S&P 500، دلار آمریکا، پاول، NFPs، RBA، BoC، BoJ


توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

اشتهای جهانی برای ریسک در هفته گذشته بهبود یافته است. در وال استریت، داوجونز و اس اند پی 500 به ترتیب 1.79 و 1.86 درصد افزایش یافتند. در همین حال، در سراسر اقیانوس اطلس، DAX 40 و FTSE 100 به ترتیب 2.59٪ و 0.46٪ افزایش یافتند. این در حالی است که شاخص نیکی 225 ژاپن و شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ به ترتیب 1.73 و 2.79 درصد رشد کردند. حال و هوای گلگون به معنای هفته ناامیدکننده ای برای دلار ضد ریسک بود، زیرا قیمت طلا به دنبال افزایش بود. آیا این حرکت ادامه خواهد داشت؟

ریسک رویداد قابل توجه برای بازارهای مالی شامل چند تصمیم بانک مرکزی در مورد نرخ است. اینها به ترتیب RBA، BoC و BoJ برای دلار استرالیا، دلار کانادا و ین ژاپن هستند. در همین حال، معامله گران شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو را در مقابل کنگره به دقت بررسی خواهند کرد. نشانه‌های اخیر مبنی بر اینکه تورم ممکن است چسبنده‌تر از آن چیزی باشد که تصور می‌شد، قیمت بازارها را در سال جاری افزایش بیشتری نشان داده است. در پایان هفته، ما همه چیز را با داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی جمع بندی خواهیم کرد. در هفته پیش رو چه چیز دیگری برای بازارها در نظر گرفته شده است؟

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نحوه عملکرد بازارها – هفته 27/2

نحوه عملکرد بازارها - هفته 27/2

پیش بینی های اساسی:

پیش بینی هفته یورو در آینده: شهادت پاول فدرال رزرو احساسات بازار را تحریک خواهد کرد

EUR/USD هفته آینده با شهادت پاول، رئیس فدرال رزرو به کمیته بانکی سنای ایالات متحده و گزارش مشاغل با تأخیر در ایالات متحده، به آهنگ دلار آمریکا خواهد پرداخت.

پیش بینی هفتگی پوند: پوند آیز تولید ناخالص داخلی بریتانیا در کنار NFP ایالات متحده

GBP/USD در حال آماده شدن برای برخی نوسانات قیمتی در هفته آینده است که شامل تولید ناخالص داخلی بریتانیا، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و داده های NFP ایالات متحده می شود.

پیش بینی دلار استرالیا: آیا PMI چین به معکوس کردن افت AUD/USD کمک می کند؟

کاهش ارزش دلار استرالیا به دنبال داده‌های غافلگیرکننده تولید و خدمات چین متوقف شده است. آیا برای ایجاد یک بازگشت پایدار در AUD/USD کافی است؟

پیش بینی هفتگی دلار آمریکا: آیا گزارش مشاغل جامد دیگری باعث افزایش ارزش دلار می شود؟

اگر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی دیگر بر بازار کار فشرده در میان فشارهای چسبنده قیمت تاکید کند، دلار آمریکا ممکن است افزایش پیدا کند و باعث شود فدرال رزرو برای مدت طولانی‌تری در تنگنا باقی بماند.

چشم انداز دلار کانادا: USD/CAD توسط ریسک رویداد متوقف شد. فدرال رزرو، BoC روی عرشه

قیمت USD/CAD پیش از یک تقویم شلوغ اقتصادی با احتیاط حرکت می کند. چه چیزی لونی را در این هفته حرکت خواهد داد؟

چشم انداز دلار استرالیا: پیش از تصمیم RBA ثابت است

دلار استرالیا هفته گذشته قبل از نشست سیاست پولی RBA تثبیت شد زیرا اختلاف بازدهی باعث ایجاد باد مخالف شده است. اگر RBA افزایش یابد، آیا AUD/USD افزایش خواهد یافت؟

پیش بینی های فنی:

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100: دیوانگی گمانه زنی در آستانه گزارش مشاغل کلیدی ایالات متحده در خطر است

جنون سفته‌بازی که هفته گذشته باعث افزایش شاخص‌های S&P 500 و Nasdaq 100 شد، در صورتی که داده‌های بازار کار ایالات متحده برآوردها را شکست دهد و انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره را تقویت کند، می‌تواند پایان یابد.

پیش بینی فنی طلا: روند صعودی XAU/USD تمدید می شود

طلا پس از فروش گسترده در ماه فوریه به یک چرخش خارق العاده دست یافته است. بسته شدن بالای 1833 پیشرفت اخیر را با مثبت شدن حرکت تقویت می کند.

— متن مقاله نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

— مقالات فردی که توسط اعضای تیم DailyFX تشکیل شده است

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع