معرفی بهترین مارک های آون توستر موجود در بازار فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا | اصیل بخرید

این محصول دارای 5 حالت پخت مختلف از قبیل حرارت از بالا، حرارت از بالا و کف به طور همزمان، حرارت از کف،‌ کانوکشن و حالت سرخ کن است. این تنظیمات از طریق پنل لمسی تعبیه شده روی بدنه دستگاه قابل انجام می باشد. فن کانوکشن به توزیع یکنواخت گرما و پخت بهتر غذای شما کمک می کند. این آون توستر دارای 2 طبقه برای قرار دادن غذا ها و سیخ جوجه گردان برای گریل کردن غذا است.

معرفی بهترین مارک های آون توستر موجود در بازار فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا | اصیل بخرید

با توجه به قیمت دلار نمی‌توان قیمت دقیقی گفت ولی با توجه به کیفیت و مدلهای دستگاه، قیمتها از پایین‌ترین تا بالاترین بین 1 میلیون و 200 تا 9 میلیون تومان متغیر است. درست است که وجود صفحه نمایش های پیشرفته و آپشن های قدرتمند باعث پیچیده تر شدن دستگاه می گردد ولی با این حساب می تواند بسیار مفید باشد و کارها را ساده تر کند. حتماً دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید و با این کار به زودی به طرز عملکرد دستگاه نیز مسلط خواهید شد. این مدل بسیار متفاوت تر از انواع دیگر است که ترکیبی بین توستر و آون توستر است. این مدل برای کسانی که دوست دارند شیرینی درست کرده یا تکه های نان خود را برشته کنند و یا برای تهیه سوسیس و … کاربردی خوب دارد.

راهنمای خرید آون توستر

قبل از خرید ، فضایی را که می خواهید به آن اختصاص دهید اندازه بگیرید و با مدلی که می خواهید انتخاب کنید مطابقت دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که بین کابینت بالایی و توستر فضای کافی برای اطمینان از ایمنی وجود دارد. می توانید از این فر برای پخت ، گرم کردن و خشک کردن غذا استفاده کنید. تنظیمات این فر به گونه ای است که می توانید آن را با توجه به نوع کاری که با دستگاه انجام می دهید تنظیم کنید.

آون توستر هاردستون مدل OTM1012

قبل از خرید توستر از خود بپرسید می‌خواهید تا چه اندازه موادغذایی را با کمک آون توستر ایرانی آن طبخ کنید. بدین ترتیب می‌توانید ظرفیت مناسبی را برای این نوع فر انتخاب کرده و بعدها با یکبار استفاده موادغذایی موردنیاز خود را طبخ کنید. پیشنهاد شده توسط بیش از ۱۶۰ نفر از خریداران سان‌ورد از دیگر بهترین مارک آون‌توستر محسوب می‌شود که مدل SWF-40R ازبهترین مدل آن محسوب می‌شود.

  • مهم نیست که آشپزخانه شما چقدر بزرگ باشد، فضا به احتمال زیاد عالی است.
  • اگر آشنایی قبلی با اون توستر دارید پس حتماً روی این آیتم حساسیت بیشتری خرج کنید.
  • طرز استفاده از این دستگاه نیز بسیار ساده بوده و با مطالعه دفترچه همراه آن می توانید به راحتی با آن کار کنید.
  • یکی از ویژگی هایی که به شما در انتخاب کمک می کند این است که این آون توستر فن‌ دار می توانند غذا را در دمای پایین تر سریعتر آماده کنند ، به این معنی که از نظر زمان و هزینه مقرون به صرفه تر هستند.
  • بهترین آون توستر با توجه به قیمت برندهای خارجی مقرون به صرفه بنظر میرسه.
  • از بهترین مارکهای آون توستر خارجی می‌توان به برندهای بوش، فلر و گوسونیک اشاره کرد.

وبسایت بیگ مارکت وب یکی از وبسایتهایی است که فعالیت خود را در زمینه نقد و بررسی محصولات مختلف آغاز کرد. این وبسایت با نقد و بررسی منصفانه و بررسی ویژگی های محصولات سعی دارد که در هزینه شما صرفه جویی کرده و از کالاهای خریداری شده احساس رضایت کنید. بررسی کنید که آیا دستگاه قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را دارد یا خیر. بایترون، برند مطرح آمریکایی، طرف‌داران بسیار زیادی در ایران پیدا کرده است. توستر خوب کاراجا مدل 160 این مدل، توستری بسیار بزرگ با گنجایش ۶۰ لیتر و امکانات و کیفیت فوق‌العاده است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این برند می‌توان به تنوع بالا و طراحی زیبا و شیک محصولات آن اشاره کرد.