داوجونز، بازده، دلار آمریکا، USD/JPY، EUR/USD، USD/CAD، تولید ناخالص داخلی چین، ECB، BoC


توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

شاخص‌های سهام ایالات متحده علیرغم نوسانات مداوم بازار اوراق قرضه که نرخ‌های آمریکا را به بالاترین حد چند ساله اخیر رساند، هفته را با رشدی سالم به پایان رساندند. بازدهی معیار 10 ساله خزانه داری تا 4.335 درصد افزایش یافت، که بالاترین سطح آن از نوامبر 2007 است. معامله گران سهام آنقدرها هم با این حرکت تغییر نکرده بودند، زیرا نرخ های بالاتر عملاً شرایط مالی را سخت تر می کند. گفته می‌شود، نیاز به اقدامات بیشتر فدرال رزرو کاهش می‌یابد – یک باد آخر برای ارزیابی سهام. شاخص S&P 500، Nasdaq-100 و Dow Jones Industrial Index هفته را به ترتیب با 2.37%، 2.39% و 2.47% به پایان رساندند.

شاخص دلار آمریکا DXY هفته گذشته نفس کشید و حدود 0.75 درصد سقوط کرد زیرا بازدهی 2 ساله حساس به سیاست از دست رفت. فدرال رزرو روز شنبه وارد دوره خاموشی شد که اعضای FOMC را از اظهار نظر در مورد سیاست های پولی قبل از نشست سیاست گذاری 2 نوامبر منع می کند. معامله گران نرخ بهره در اوایل سال آینده نرخ پایانی حدود 5 درصد را مشاهده می کنند که از هم اکنون تا آن زمان، افزایش نرخ های زیادی را روی میز باقی می گذارد. ایالات متحده قرار است شاهد به روز رسانی شاخص های مدیران خرید از S&P Global باشد. فعالیت کارخانه های ایالات متحده سرسختانه قوی باقی مانده است، با گزارش فدرال رزرو نشان می دهد که استفاده از تولید کارخانه به بالاترین سطح از سال 2000 رسیده است. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، برآورد اجماع نشان می دهد که PMI تولید برای اکتبر در محدوده 51.0 باقی می ماند.

انتظار می‌رود شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین روز یکشنبه به عنوان آغاز سومین دوره ریاست‌جمهوری روی صحنه برود. این یک حرکت پیشینه خواهد بود که قدرت و نفوذ او را به عنوان “رهبر” بیشتر تثبیت می کند، اصطلاحی که قبلاً برای مائو تسه تونگ محفوظ بود و در میان پیروان او پخش شد. یوان چین در برابر دلار حدود 0.5 درصد تضعیف شد و به پایین ترین حد خود رسید. معامله گران مشتاق دیدن اعداد تولید ناخالص داخلی در این هفته هستند، پس از اینکه چاپ پر تاثیر هفته گذشته به تعویق افتاد. بر اساس توافق بلومبرگ، نرخ رشد چین در سه ماهه سوم 3.5 درصد نسبت به دوره سه ماهه قبلی است.

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

ین ژاپن تقریباً بدون تغییر نسبت به جمعه گذشته پس از کاهش قدرت USD/JPY در اواسط هفته بود. به طور کلی ضعیفتر دلار به کاهش فشار ین کمک کرد، اما سیاستگذاران احتمالا پس از افزایش نرخ ارز به بالای سطح 150 مداخله کردند. بانک ژاپن که هنوز هم فوق‌العاده است، توانایی وزارت دارایی ژاپن را برای حفظ خط مقابل شورت‌های ین مورد تردید قرار می‌دهد، اگرچه تسلیم شدن در حال حاضر نشانه‌ای از شکست شرم‌آور است و احتمالاً شاهد سقوط ین خواهیم بود. یک کوبایاشی مارو واقعا.

در جاهای دیگر، قیمت گاز طبیعی ایالات متحده بیش از 23 درصد کاهش یافت زیرا هوای گرمتر در بسیاری از مناطق قاره ایالات متحده همراه با افزایش بیش از حد انتظار موجودی انبار ایالات متحده، ترس از کمبود عرضه را در ماه های زمستان از بین برد. قیمت نفت برنت 1.9 درصد افزایش یافت در حالی که نفت خام WTI 0.6 درصد کاهش یافت. معیارهای ایالات متحده و جهانی همچنان در مسیر شکستن یک خط باخت 4 ماهه باقی می مانند، اگرچه قیمت ها هنوز در بالاترین حد سالانه قرار دارند.

از نظر تصمیم گیری در مورد نرخ، هفته پر حادثه ای در پیش است. بر اساس سوآپ های شاخص یک شبه (OIS) انتظار می رود بانک کانادا نرخ وام معیار خود را 75 واحد پایه افزایش دهد. تورم کانادا بالاتر از تخمین ها باقی مانده است، به طوری که آخرین شاخص CPI اصلی در ماه سپتامبر 5.4 درصد بود که شانس افزایش بیشتر را تقویت کرد. دلار کانادا در هفته نزدیک به 2 درصد در برابر گرین بک افزایش یافت. بانک مرکزی اروپا (ECB) تصمیم خود را در مورد نرخ بهره روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد. قیمت OIS شانس 89 درصدی را برای افزایش نرخ 75 bps نشان می دهد. EUR/USD در هفته گذشته حدود 1.5 درصد افزایش یافت.

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

عملکرد دلار آمریکا در مقابل ارزها و طلا

image1.png

پیش بینی های اساسی:

پیش بینی هفته آینده S&P 500: سود فناوری Megacap در تمرکز با ورود فدرال رزرو به خاموشی

نتایج سه ماهه آلفابت، مایکروسافت، متا پلتفرم، اپل و آمازون هفته آینده در کانون توجه قرار خواهند گرفت زیرا دوره خاموشی فدرال رزرو به طور موقت توجه به سیاست های پولی را کاهش می دهد.

پیش‌بینی یورو برای هفته آینده: یورو/دلار آمریکا با نزدیک شدن به رکود، نرخ بهره بانک مرکزی اروپا را افزایش می‌دهد

یورو در هفته آینده با افزایش 75 واحدی نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا مواجه است. با وجود مشکلات رکود اقتصادی، بانک مرکزی اروپا احتمالاً برای مبارزه با تورم پایدار تلاش خواهد کرد.

پیش بینی پوند انگلیس: افزایش نوسانات پوند در حالی که نمایندگان محافظه کار تصمیم می گیرند برای یک رهبر جدید تصمیم بگیرند.

پس از یک هفته آشفتگی کامل و استعفای نخست‌وزیر، با پایان یافتن جستجو برای نخست‌وزیر بعدی، اوضاع هفته آینده بهتر نخواهد شد.

چشم انداز دلار استرالیا: داده های مهم CPI ممکن است اقدام RBA را تحریک کند

دلار استرالیا اخیراً کاهش یافته است زیرا محیط کلان جهانی درجه بالایی از عدم اطمینان را ایجاد کرده است، اما CPI داخلی در هفته آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

قیمت طلا با توجه به اینکه اعضای FOMC تاریک می‌شوند، PMI ایالات متحده را بررسی می‌کند، داده‌های ادعاهای بی‌کار

قیمت طلا هفته گذشته کاهش یافت زیرا بازدهی خزانه داری در بحبوحه فدرال انحصاری جنگ طلب افزایش یافت. با دوره خاموشی FOMC در میان ما، تمرکز معامله گران به داده های اقتصادی معطوف می شود. داده‌های PMI ایالات متحده برای شرط‌بندی طلا و افزایش نرخ در مرکز و مرکز است.

USD/CAD نسبت به افزایش سالانه کاهش نرخ BoC

USD/CAD ممکن است تلاش کند تا کاهش را از بالاترین سطح سالانه (1.3978) دنبال کند، زیرا انتظار می رود بانک کانادا (BoC) افزایش کمتری نرخ بهره را ارائه دهد.

چشم انداز قیمت BTC/USD: قدرت دلار و افزایش بازدهی بیت کوین را عقب نگه می دارد

از آنجایی که فدرال رزرو همچنان به افزایش نرخ ها با تهاجمی ترین سرعت از دهه 1980 ادامه می دهد، افزایش بازدهی و قدرت دلار آمریکا نوید خوبی برای دارایی های ریسکی نیست.

پیش بینی های فنی:

پیش‌بینی فنی دلار آمریکا: رالی آسیب‌پذیر – سطوح DXY

یک برگشت هفتگی خارج از مقاومت، عقب نشینی بزرگتر در خطوط نبرد دلار آمریکا را تهدید می کند. سطوحی که در نمودار فنی هفتگی DXY اهمیت دارند.

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones صعودی است

با ورود به هفته جدید معاملات، به نظر می رسد بازار سهام آماده است تا بر اساس سودهای هفته گذشته افزایش یابد. سطوح و سناریوهایی برای تماشا

پیش بینی فنی ین ژاپن: USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY

ین هفته گذشته در یک حرکت شدید بود، زیرا BoJ پس از یک حرکت سهموی در USD/JPY دوباره مداخله کرد، اما آیا آنها می‌توانند روند را تغییر دهند؟

چشم انداز فنی EUR/USD: تصویر بزرگ ضعیف باقی می ماند

EUR/USD در هفته‌های اخیر برای افزایش سود خود تلاش کرده است، و این خطر جهش گربه مرده را افزایش داده است. چشم انداز و سطوح کلیدی برای تماشا چیست؟

پیش بینی فنی طلا و نقره: نکات فنی به افزایش بالقوه اشاره می کند اما قدرت دلار ممکن است افزایش یابد

فلز گرانبها و نقره قبل از صعود به یک سبیل به پایین ترین سطح YTD رسیدند. آیا قبلاً به ته رسیده ایم؟

پیش بینی فنی نفت خام: شکست در کارت؟

یک مثلث صعودی همچنان در نمودار WTI شکل می گیرد، آیا می تواند در آینده نزدیک رخ دهد؟

پیش بینی فنی پوند: پوند بدون جهت احتمالاً بی ثبات باقی می ماند

فقدان جهت مشخص در GBP/USD، فرصت های معاملاتی محدوده را باز می کند. نوسانات اخیر این جفت را در معرض نوسانات شدید قیمت قرار داده است و دورنما را پیچیده کرده است

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه





منبع