نمایندگی هایک ویژن نماینده رسمی فروش و پخش هایک ویژن در ایران

نمایندگی هایک ویژن نماینده رسمی فروش و پخش هایک ویژن در ایران

شرکت Hikvision در مسیر توسعه خود با قدرت های فناوری جهان همچون اینتل، وسترن دیجیتال، سونی، سی گیت، تکزاس اینسترومنت و های سیلیکون همکاری کرده هایک ویژن است. انتخاب برند مناسب برای سیستم مداربسته یکی از حساسترین بخش های خرید و نصب سیستم مداربسته است. با توجه به پیچیدگی و رقابتی بودن بازار این تجهیزات، نیاز به اطلاعات و دقت زیادی دارد. در درجه اول پیشنهاد ما به همه مشتریان استفاده از برندهای معتبر به جای تجهیزات OEM یا متفرقه است. بعد از آن خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر است تا بتوانید کالای اصل را تهیه کنید. به بسیاری از مشتریانی که به دنبال تجهیزاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند دوربین مدار بسته هایک ویژن را پیشنهاد می کنیم.

  • مرکز R&D هایک ویژن در شهر هانگ ژو در کشور چین قرار دارد و دارای شعبه های در شهرهای پکن، شانگهای، چونگ کینگ و ووهان چین، مونترال کانادا و نیز سیلیکون ولی آمریکا می باشد.
  • این کمپانی چینی برند اول دنیا در زمینه طراحی و تولید دوربین مداربسته و دستگاه ویدئو رکورد است.
  • به چه منظوری فرمت هارد دوربین مداربسته هایک ویژن انجام می شود؟در وب سایت هایک ویژن تهران که نمایندگی معتبر فروش محصولات برند هایک ویژن است، با ما ه…
  • خرید پکیج های دوربین مدار بسته hikvision باعث می شود که شما ملزومات مورد نیاز نصب را به شکل کامل خریداری کنید و از این طریق در زمان و هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.
  • تیم کارشناسی نمایندگی دوربین هایک ویژن سعی دارند علاوه بر انتخاب مناسب، پروژه برای مشتری با صرفه تر انجام شود.

انتخاب برند دوربین، نوع تکنولوژی، بهترین مسیر برای کابل کشی و قرارگیری دستگاه ها و… از اهمیت بالایی برخوردار هستند. کمپانی هایک ویژن جهت هوشمندسازی محصولات خود، سالهاست که تمرکز خود را بر بهره برداری از Deep Learning و AI قرارداده است. با استفاده از این تکنولوژی ها، سخت افزارهای این کمپانی به مرور زمان یاد می گیرند که بهتر و سریعتر عمل کنند. همانطور که هوش مصنوعی یک سیستم دوربین مداربسته را توانمند به شناسایی افراد و تشخیص خودرو ها می کند؛ می تواند سیستم را نسبت به شناسایی رفتارها و تشخیص تخلفات توانمند سازد. برند هایک ویژن به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین تولید کنندگان دی وی آر محسوب می شود و همواره تکنولوژی های جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکهمشاهده بیشتر

هایک ویژن از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته در زمینه سیستم­های امنیتی است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت می­کند. محصولات هایک ویژن شامل انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه، دستگاه­های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و… می­باشد. این شرکت به واسطه تولید دوربین­های مدار بسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا سهم گسترده­ای را در بازار بین المللی به خود اختصاص داده است و خرید دوربین هایک ویژن به دلیل قیمت مناسب آن در جهان بسیار شده است. ضمنا این برند پکیج دوربین مداربسته نیز دارد که در سایت دوربین مارکت موجود می باشد . معمولا مردم در خرید هر محصولی به دنبال قیمت ارزان هستند اما باید در نظر داشته باشید که درمورد محصولی مانند دوربین مدار بسته کیفیت حرف اول را میزند و البته اعتبار محصول که مربوط به برند آن است . هایک ویژن ، برندی معتبر در عرصه تواید دوربین مداربسته هایک ویژن و پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن است .

نگاه هایک ویژن به امنیت در سال 2021

شرکت فناوران تصویر نوین (هایک پرشین) به عنوان نماینده رسمی هایک ویژن افتخار این را دارد که تمام نیازهای شما در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری را برطرف نماید. خرید دوربین مداربسته اکسوم و دستگاه ضبط تصویر اکسوم برای مشاهده تمامی محصولات برند اکسوم روی همه محصولات اکسوم کلیک کنید. نمایندگی هایک ویژن در ایران بر عهده ی مجموعه های بسیاری در ایران از جمله هایک ویژن نتورک است. این مجموعه تمامی محصولات هایک ویژن را با بهترین قیمت ها در اختیار کاربران قرار می دهد .

با این حال به علت پتانسیل بسیار بالای سیستم های تحت شبکه، استفاده از آنها به سرعت گسترش یافت. همانطور که اشاره کردیم، دوربین های مدار بسته با کیفیت و تنوع متفاوتی عرضه می شوند و در نتیجه در قیمت های مختلفی می توانید این محصولات را خریداری کنید. برای نصب دوربین مدار بسته در یک مکان شما پیش از هر چیز نیاز به مشاوره تخصصی از سوی نصابان حرفه ای هستید. با یک تماس ساده می توانید از مشاوره شرکت تیام الکترونیک بهره مند شوید و از صرف هزینه های بیهوده جلوگیری کنید. ما بهترین دوربین مدار بسته را به همراه با کیفیت ترین خدمات نصب دوربین مدار بسته به شما عرضه خواهیم کرد. یکی دیگر از دوربین هایی که شرکت موج گستران رادیس به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران ارائه می دهد، سری توربو اچ دی است.