خرده‌فروشی ایالات متحده انتظارات را شکست داد، دلار آمریکا (DXY) به حرکت بالاتر ادامه می‌دهد


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • خرده‌فروشی در ژانویه افزایش یافت، شاخص NY Empire State Manuf نیز صعودی شد.
  • دلار آمریکا همچنان در حال افزایش است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

خرده فروشی های پیشرفته ایالات متحده در ژانویه بیشتر افزایش یافت و انتظارات بازار را شکست داد و به افزایش بیشتر دلار آمریکا دامن زد. بر اساس آخرین گزارش اداره سرشماری آمریکا،

تخمین‌های قبلی از فروش خرده‌فروشی و خدمات غذایی ایالات متحده برای ژانویه 2023، با تعدیل تغییرات فصلی و تفاوت‌های تعطیلات و روزهای معاملاتی، اما نه برای تغییرات قیمت، 697.0 میلیارد دلار بود که 3.0 درصد (0.5± درصد) نسبت به ماه قبل افزایش داشت. 6.4 درصد (± 0.7 درصد) نسبت به ژانویه 2022 افزایش یافته است.

image1.png

شاخص تولید نیویورک امپایر استیت نیز از برآوردها پیشی گرفت و نسبت به ماه قبل 27.1 واحد صعود کرد.

image2.png

فدرال رزرو به این ارقام نگاه خواهد کرد و آنها را به عنوان حمایت کننده از جنگ مداوم بانک مرکزی علیه تورم می بیند. آخرین گزارش تورم نشان داد که فشار قیمت‌ها در ایالات متحده ثابت باقی می‌ماند و به‌طور ناخوشایندی در سطوح بالا باقی می‌ماند، در حالی که گزارش مشاغل ژانویه ایالات متحده با ایجاد 517 هزار شغل، پیش‌بینی‌ها را برای 185 هزار شغل شکست داد. بازار کار قوی‌تر، خرده‌فروشی بهتر، و بهبود شرایط تولید نشان می‌دهد که اقتصاد ایالات متحده به رشد خود ادامه می‌دهد و به فدرال رزرو اجازه می‌دهد در صورت لزوم، برای مدت طولانی‌تری نرخ‌ها را بالاتر نگه دارد.

image3.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

دلار آمریکا (DXY) در تمام طول روز با افزایش بازدهی کوتاه مدت خزانه داری ایالات متحده تقویت شده است و به تازگی به بالاترین حد خود در پنج هفته گذشته رسیده است. نمودار روزانه یک راه اندازی بالقوه صعودی را با شکست تایید شده بالای 103.60 نشان می دهد که راه را برای 104.30 و 105.36 باز می کند.

دلار آمریکا (DXY) 15 فوریه 2023

image4.png

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع