حمایت چشم ین ژاپن پس از شکست فدرال رزرو بازارها را در مورد چشم انداز نرخ متقاعد کرد


ین ژاپن، USD/JPY، دلار استرالیا، AUD/USD، FOMC – بازار باز آسیا و اقیانوسیه

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

فارکس برای مبتدیان

جلسه توجیهی بازار آسیا و اقیانوسیه – آیا بازارها پس از فدرال رزرو برای نوسانات آماده می شوند؟

فدرال رزرو آمد و رفت و بازارهای مالی را برای هضم آنچه رئیس جروم پاول می توانست در سال آینده در اختیار داشته باشد، رها کرد. در نگاه اول، واکنش بازار نسبتاً خاموش بود. دلار آمریکا محتاطانه تضعیف شد زیرا قیمت طلا کمی بالاتر بود. بازارهای سهام محتاطانه بدبین بودند و S&P 500 حدود 0.6 درصد کاهش یافت. در همین حال، ین ژاپن عمدتا ثابت بود.

بانک مرکزی خود را برای نبردی سخت آماده می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیش بینی های بانک مرکزی برای نرخ های بهره را با آنچه در بازار قیمت گذاری می کند مقایسه کنید. در زیر نموداری وجود دارد که دقیقاً این کار را انجام می دهد. پیش‌بینی میانه FOMC برای نرخ‌های بهره با استفاده از نمودار نقطه‌ای به ترتیب 125/5، 125/4 و 125/3 درصد برای سال‌های 2023، 2024 و 2025 است.

این در حالی است که بازار به ترتیب 3.818 درصد، 2.651 درصد و 2.49 درصد را به خود اختصاص داده است. اگر به اسپرد نگاه کنید، تفاوت هر سال به ترتیب به 130+، 147+ و 63+ امتیاز پایه می‌رسد. به عبارت دیگر، بانک مرکزی بیش از بازار جنگ طلب است. این ممکن است برای فدرال رزرو مشکل ساز باشد زیرا نتوانست بازارها را در مورد چگونگی شکل گیری نرخ بهره در سال 2023 متقاعد کند.

اگر هدف بانک مرکزی پایین آوردن تورم به هدف باشد و بازار انتظار چرخش سریع تری را داشته باشد، خطر افزایش انتظارات CPI در بلندمدت وجود دارد. بازارها جلوتر از محوری نگاه می کنند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد معامله‌گران در یک فرود سخت قیمت‌گذاری می‌کنند در حالی که به نظر می‌رسد فدرال رزرو به فرود نرم پایبند است. در نهایت، تنها یک طرف حق خواهد بود، و این دستور العملی برای نوسانات در مسیر است.

بازار همچنان از پیش بینی های فدرال رزرو فاصله می گیرد

بازار همچنان از پیش بینی های فدرال رزرو فاصله می گیرد

جلسه تجارت آسیا و اقیانوسیه پنجشنبه – گزارش مشاغل استرالیا و داده های چینی

معاملات روز پنج‌شنبه آسیا-اقیانوسیه دارای چند ریسک مهم اقتصادی است. اولین مورد، گزارش مشاغل استرالیا در نوامبر برای AUD/USD است. انتظار می رود این کشور 19 هزار موقعیت در مقایسه با 32.2 هزار موقعیت در اکتبر اضافه کند. چاپ قوی‌تر از حد انتظار می‌تواند انتظارات سیاست‌گذار بانک مرکزی استرالیا را تقویت کند. سپس، AUD/USD به ارقام تولید صنعتی و خرده فروشی چین توجه خواهد کرد. استرالیا بزرگترین شریک تجاری چین است. به این ترتیب، عملکرد اقتصادی در دومی اغلب حاکی از تأثیر ضربه ای بر اولی است.

تجزیه و تحلیل فنی ین ژاپن

USD/JPY همچنان به فشار بر سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6% در 135.007 پس از تصمیم فدرال رزرو ادامه می دهد. شکست تاییدی در را برای از سرگیری روند نزولی باز می کند و از ماه اوت روی منطقه حمایتی 130.39 – 131.73 تمرکز می کند. در همین حال، به نظر می رسد خط روند نزولی از اکتبر، تمرکز نزولی کوتاه مدت را حفظ کرده است. پاکسازی بالاتر از دومی ممکن است دری را برای از سرگیری روند صعودی باز کند.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

نحوه معامله USD/JPY

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع