جدیدترین پوند بریتانیا – GBP/USD بالاترین قیمت چند ماهه را چاپ می کند


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • کابل با ضعف دلار آمریکا بالاتر می رود.
  • GBP/USD میانگین متحرک 200 روزه را آزمایش می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: آخرین پوند بریتانیا: پوند/دلار آمریکا با نزدیک شدن سیل داده های ایالات متحده، آب را کاهش می دهد

حرکت بالاتر در پوند/دلار آمریکا به سرعت ادامه می‌یابد و این جفت در حال حاضر نزدیک به 18 درصد از نادر اواخر سپتامبر افزایش یافته است. این جفت به تازگی سطوحی را که آخرین بار بیش از سه ماه پیش دیده شده است، لمس کرده اند و از نقطه نظر فنی ممکن است بالاتر باشند.

سخنرانی دیروز جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، آخرین محرک افزایش نرخ کابل با فروش دلار پس از پیشنهاد رئیس بانک مرکزی مبنی بر اینکه افزایش بعدی نرخ بهره 50 واحد در ثانیه خواهد بود و نه 75 واحد در ثانیه، است. فدرال رزرو در چهار جلسه اخیر FOMC نرخ بهره را 75 واحد در ثانیه افزایش داده است.

در حالی که پس‌زمینه کلان برای GBP/USD مثبت است، چند انتشار داده‌های بسیار مهم در ایالات متحده وجود دارد – Core PCE امروز در ساعت 13:30 GMT و NFPs فردا در ساعت 13:30 GMT – که ممکن است در کوتاه‌مدت این حرکت را از مسیر خارج کند. حداقل مدت از سوی دیگر، اگر هر یک از این نسخه ها این دیدگاه را تقویت کند که فدرال رزرو ممکن است به طور آزمایشی بر اقتصاد تاثیر بگذارد، روند صعودی بیشتری مشاهده خواهد شد.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

راهنمای کامل استفاده از میانگین متحرک در استراتژی معاملاتی شما

پس از شکل‌گیری و اجرای یک شکل‌بندی نشان صعودی کتاب درسی، کابل اکنون در حال آزمایش یک شاخص فنی بلندمدت مهم، میانگین متحرک 200 روزه است. کابل از آگوست سال گذشته به غیر از چند شکست ناموفق، زیر این شاخص بوده است و حرکت تایید شده بالای 200 dma باعث تقویت مثبت این جفت می شود. سطح بعدی مقاومت، بالاترین سطح 1 آگوست در 1.2292 است.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 1 دسامبر 2022

image1.png

نمودار از طریق TradingView

معامله گران خرده فروشی مطمئن نیستند

{{SENTIMENT|GBPUSD}}

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 43.27 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.31 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 11.69 درصد کمتر از دیروز و 9.02 درصد بیشتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 1.69 درصد بیشتر از دیروز و 15.13 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری GBP/USD مختلط.

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع