با افزایش نوسانات پیش از فدرال رزرو، قیمت نفت خام پس از CPI کاهش یافت. WTI پایین تر؟


نفت خام، دلار آمریکا، WTI، FOMC، فدرال رزرو، API، گسترش کرک، نوسانات – نکات صحبت

  • نفت خام هفته پرفراز و نشیبی تا کنون داشته است و نوسانات ممکن است ادامه داشته باشد
  • فدرال رزرو هنوز کار خود را قطع کرده است و ممکن است سخت‌تر شدن بیشتر در کار باشد
  • تورم و داده‌های موجودی احتمالاً به خام بودن کمک نکرده است. برای WTI کجا؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پس از آنکه تورم اصلی ایالات متحده پیش‌بینی‌ها را تحت تأثیر قرار داد، نفت خام یک شبه به پایین‌ترین حد در 3 ماه گذشته رسید و به 6.0 درصد نسبت به سال قبل و 0.4 درصد در ماه به ماه رسید. CPI ماهانه ماهانه به جای 0.4 درصد پیش بینی شده با 0.5 درصد تپش خفیف بود، اما رقم سالانه 5.5 درصد بود.

به نظر می رسد که بازار هفته آینده پس از تأمل در وقفه پس از شکست Silvergate Corp.، SVB Financial and Signature Bank طی چند روز گذشته به سمت افزایش ۲۵ واحد پایه (bp) نسبت به فدرال رزرو عقب نشینی کرده است.

با توجه به اینکه فدرال رزرو مجدداً به عنوان جنگ‌طلب تلقی می‌شود، به نظر می‌رسد که ترس از رکود با چرخه انقباضی که هنوز به نتیجه نرسیده است ادامه دارد.

با این حال، نرخ پایانه در حال حاضر توسط بازارهای نرخ بهره تقریباً 100 بشکه در روز کمتر از زمانی است که در این زمان در هفته گذشته بود، قیمت گذاری می شود. نشست هفته آینده کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) ممکن است راهنمایی های بیشتری در مورد صحت چشم انداز بازار برای مسیر نرخ فدرال رزرو ارائه دهد.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه تجارت نفت

بر اساس گزارش‌های موسسه نفت آمریکا (API)، ذخایر نفت خام تا پایان هفته گذشته 1.155 میلیون بشکه در ایالات متحده افزایش یافت. در همان زمان، ذخایر بنزین 4.6 میلیون بشکه کاهش یافت

این داده ها ممکن است از سطح فعلی شکاف بین قراردادهای آتی نفت خام WTI و بنزین RBOB پشتیبانی کند. گسترش کراک اختلاف قیمت بین نفت خام WTI و بنزین پالایش شده RBOB را دوشاخه می کند.

این نشان می دهد که محصول تصفیه شده نسبت به محصول خام افزایش یافته است. این ممکن است در نهایت از WTI حمایت کند.

در مقابل، حرکت نزولی منجر به افزایش نوسانات کلی شده است و ممکن است نشان دهد که بازار نفت به دنبال پوشش ریسک در این حرکت است. شاخص OVX نوسانات نفت را به روشی مشابه اندازه گیری می کند که شاخص VIX نوسانات ضمنی را در S&P 500 اندازه گیری می کند.

به طور جداگانه، معکوس ریسک 25 دلتای می 2023 بیشتر به نفع فروش یک شبه حرکت کرد زیرا از حدود -3.0 به سمت -6.7 حرکت کرد که در چند هفته گذشته معامله می شد.

برگشت ریسک قیمت یک اختیار خرید بر حسب نوسانات منهای قیمت یک اختیار فروش بر حسب نوسان برای همان تاریخ و دلتا است. این می تواند نشان دهد که بیشتر “بیمه” برای محافظت از جانب نزولی به جای در جهت صعودی انجام می شود.

دو قرارداد آتی WTI جلوی یک سوگیری جزئی نسبت به contango را نشان می‌دهد، که در حاشیه ممکن است باعث کاهش قیمت شود.

در حالی که محیط کلان ممکن است پس از فروپاشی شوک سه بانک در حال تثبیت باشد، بازار نفت شاهد داده‌های موجودی رسمی آژانس اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) است که اواخر امروز منتشر می‌شود.

نفت خام WTI، گسترش ترک، عقب‌نشینی/کانتانگو، نوسانات (OVX)

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع