بازیابی FTSE بارقه ای از امید را برای گاوها فراهم می کند


FTSE 100 از مقاومت روانی بالاتر رفت – آیا حرکت صعودی می تواند ادامه یابد؟

FTSE 100 در حال حاضر در یک مقطع حساس معامله می شود که در چند هفته گذشته به عنوان مقاومت باقی مانده است. پس از صعود به سطح مقاومت قبلی و تبدیل به حمایت در 7000، بسته شدن هفتگی بالاتر از این سطح می تواند فرصتی برای گاوها فراهم کند.

پس از سقوط به پایین ترین سطح سالانه 6707.62 در اوایل این ماه، تلافی سریع گاوها به قیمت ها اجازه داد تا به بالای سطحی که به عنوان حمایت بحرانی در 6825 باقی مانده است، بازگردند. با کمک این منطقه به محدود کردن حرکت نزولی از ماه می سال گذشته، مجموعه ای از کندل هایی که در این منطقه رد شده اند آن را برای حرکت کوتاه مدت و بلندمدت مهم تر می کند.

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

در همین حال، پس از چهار هفته طرد شدن توسط مقاومت روانی، بدنه شمع هفتگی به دنبال بسته شدن بالای 7000 است و بارقه‌ای از گاوهای نر امید را ارائه می‌دهد.

نمودار هفتگی FTSE 100

image1.png

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

برای اینکه ادامه روند صعودی ممکن باشد، چالش بعدی افزایش قیمت ها از دیوار بعدی مقاومت است که بین 7200 و 7217 شکل می گیرد.

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

ایجاد اعتماد در معاملات

نمودار روزانه FTSE 100

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingView

اما، با وجود سطوح کلیدی روانشناختی و مقاومت خط روند ناشی از حرکت اکتبر 2020، این امکان وجود دارد که خرس‌ها به عقب برگردند و قیمت‌ها را پایین بیاورند. اگر قیمت ها به زیر 6825 سقوط کنند، سطح بعدی حمایت احتمالاً در پایین ترین سطح سپتامبر 6707 باقی خواهد ماند.

احساس FTSE 100




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ -3٪ -2٪
هفتگی -20% 14% -9٪

FTSE 100: در زمان نگارش، داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 54.89 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.22 به 1 است.تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 21.73 درصد و نسبت به هفته گذشته 21.87 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 27.23 درصد و نسبت به هفته گذشته 21.31 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های FTSE 100 ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت FTSE 100 ممکن است به زودی با وجود این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، به سرعت بالاتر برود.

— نوشته شده توسط Tammy Da Costa، ​​تحلیلگر DailyFX.com

با تامی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @Tams707





منبع