افزایش مالیات بریتانیا در نظر گرفته شده و داده های PCE برای اطلاع FOMC


اخبار و تحلیل پوند استرلینگ

  • دولت بریتانیا افزایش مالیات و افزایش مالیات بادآورده را برای رفع حفره مالی 50 میلیارد پوندی در نظر گرفته است
  • پوند استرلینگ برای سومین هفته متوالی در مسیر صعود قرار گرفت. سطوح هفتگی و روزانه برای در نظر گرفتن
  • داده های PCE، BoE و جلسات نرخ فدرال رزرو برای ارائه دستورالعمل GBP/USD

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بریتانیا افزایش مالیات را برای کمک به بستن سوراخ 50 میلیارد پوندی در نظر می گیرد

بر اساس محاسبات خزانه داری، نخست وزیر جدید بریتانیا، ریشی سوناک و وزیر دارایی، جرمی هانت، در تلاش برای جلوگیری از کسری بین 30 تا 40 میلیارد پوند، افزایش مالیات و کاهش هزینه ها را بررسی می کنند. رقم 50 میلیارد پوندی به دلیل این واقعیت است که تلاش برای پوشش کسری (افزایش مالیات، کاهش هزینه‌ها) چشم‌انداز اقتصادی را بدتر می‌کند و پس از آن منجر به کاهش درآمد مالیاتی جمع‌آوری‌شده می‌شود. گزارش هانت در حال بررسی افزایش مالیات بادآورده بر شرکت های نفت و گاز به عنوان راهی جایگزین برای کاهش شکاف مالی است.

پوند استرلینگ در مسیر برای سومین هفته متوالی سود

هفته نامه GBP/USD نشان می دهد که علیرغم مشکلات اخیر پوند، این جفت ارز در مسیر ثبت سه هفته متوالی افزایش است. از زمان چاپ پایین ترین قیمت در ماه سپتامبر، GBP/USD نوسانات غیرعادی بالایی را نشان داده است که از طریق فتیله های بالا و پایین قابل مشاهده است – نشان می دهد که تغییرات شدید قیمت همچنان امکان پذیر است، به ویژه با توجه به شوک وارده به بازار اوراق قرضه بریتانیا و صنعت صندوق های بازنشستگی از اواخر سپتامبر. تا اواسط اکتبر

اکنون که عملکرد قیمت از پایین‌ترین حد مارس 2020 فراتر رفته است، سطح روان‌شناختی 1.1975-1.2000 به‌عنوان سطح قابل توجه بعدی مقاومت به نظر می‌رسد، با این حال، چند سطح در نمودار روزانه وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

نمودار هفتگی GBP/USD روزانه

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه تلاش GBP/USD را برای برگشت صعودی نشان می دهد که با توجه به افت شدید تا حدودی گمراه کننده است. این جفت در واقع تنها 2.6 درصد یا کمتر از 300 پیپ افزایش یافته است از لحظه جنون که پس از اعلام بودجه کوچک بریتانیا رخ داد. اگرچه این حرکت بی‌اهمیت نیست، اما مطمئناً خیلی زود است که با قاطعیت نشان دهیم که یک بازگشت صعودی بلندمدت در حال انجام است. قیمت ها هنوز با بالاترین سطح 1.4200 که در سال 2021 مشاهده شد فاصله زیادی دارد.

به نظر می‌رسد که اقدام قیمت، پایین‌ترین سطح 1.1685 در سال 2016 را رد کرده است و در حال حاضر منطقه 1.1490-95 (بالای قبل) را به عنوان حمایت آزمایش می‌کند و پس از آن 1.1410 (کم‌ترین میزان سال 2020) قرار دارد. اگر بخواهیم ادامه صعودی را بالای 1.1685 ببینیم، سطح بزرگ بعدی مقاومت در سطح 1.2000 که قبلا ذکر شد قرار می گیرد.

نمودار روزانه GBP/USD روزانه

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

داده های PCE، BoE و جلسات نرخ فدرال رزرو برای ارائه دستورالعمل GBP/USD

داده‌های PCE امروز در برابر غافلگیری افزایشی شاخص CPI در اوایل این ماه سنجیده می‌شود، زیرا FOMC قبل از نشست نرخ بهره در 2 نوامبر تشکیل می‌شود. ضعف اخیر دلار به دلیل اظهارنظرهای مری دالی، رئیس فدرال رزرو، به دلیل هشدار نسبت به انقباض بیش از حد و استقبال از ایده افزایش تدریجی کمتر در جلسات تعیین نرخ بهره، تحریک شد. با این حال، اگر داده‌های PCE نشان دهد که تورم سرسختانه بالا باقی می‌ماند و فدرال رزرو با اشاره به افزایش‌های تهاجمی بیشتر، مبارزه خود با تورم را دو چندان کند، به خوبی می‌توانیم شاهد بازگشت به قدرت دلار و افزایش بازدهی خزانه‌داری از سطوح پایین‌تر کنونی – GBP باشیم. / دلار آمریکا کمتر است.

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع