افزایش قیمت نفت خام با قیمت طلا در حالی که بازارها فدرال رزرو کمتر شاهین پس از QE BoE را سرگرم کردند


نفت خام، WTI، BoE QE، پوند انگلیس، فدرال رزرو – نکات گفتگو:

  • نفت خام WTI در روز چهارشنبه در کنار قیمت طلا و S&P 500 افزایش یافت
  • پس از اینکه BoE به طور موقت QE را از سر گرفت، بازارها شرط‌های افزایش نرخ بهره را کاهش دادند
  • آیا بازارها برای ناامیدی آماده می شوند؟ WTI برگشت، اما SMAها چشم دوختند

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

نحوه تجارت نفت

قیمت نفت خام WTI روز چهارشنبه 5 درصد افزایش یافت که بهترین حرکت روزانه در بیش از 4 ماه گذشته بود. با این حال، صعود آن یک رویداد منفرد نبود. طی 24 ساعت گذشته چندین دارایی در یک حرکت سیستمی هماهنگ در سراسر بازارهای مالی افزایش یافتند. با نگاهی به نمودار زیر، می‌توان دریافت که نفت در کنار طلا و معاملات آتی S&P 500 افزایش یافت. این در حالی است که دلار آمریکا، و مهمتر از همه، کاهش بازده اوراق قرضه دولتی 30 ساله بریتانیا است.

شما می توانید نمودار زیر را با دو کلمه “ریسک بر” خلاصه کنید. واضح است که اتفاق مهمی در بازارها رخ داد که باعث شد معامله گران روحیه خود را بهبود بخشند. همانطور که اخیراً اتفاق افتاده است، رویداد حرکت بازار در انگلستان آغاز شد. علیرغم بالاترین تورم در دهه های اخیر، بانک انگلستان عملاً تسهیل کمی را حداقل به طور موقت و در مقدار محدودی از سر گرفت.

برنامه خرید اوراق قرضه جدید به میزان 65 میلیارد پوند انگلیس برای گیلت های قدیمی است. این سرعت تا 14 اکتبر هر روز حدود 5 میلیارد است. این به دنبال پیشنهاد مالی دولت جدید است که در آن اقدامات تحریک‌کننده مانند کاهش مالیات اعلام شد. این بدان معناست که سیاست‌های مالی و پولی در جهت‌های مخالف پیش می‌روند. بازارها پوند را مجازات کردند زیرا برای مدت کوتاهی به پایین ترین سطح خود در روز دوشنبه رسید.

بنابراین، این چه ربطی به نفت خام دارد؟ این کالا ارتباط نزدیکی با نوسانات چرخه تجاری جهانی دارد. به دنبال اقدام BoE، بازده اوراق قرضه دولتی جهانی حتی در ایالات متحده کاهش یافت. این منعکس کننده تغییر چشمگیر انتظارات سیاست پولی است. بازارها از قیمت گذاری در تقریباً 2 افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2023 به قیمت گذاری رسیدند کمتر از 1. بانک‌های مرکزی کمتر جنگ‌طلب می‌توانند شرط‌های کاهش رشد جهانی را کاهش دهند.

این برای روغن در 24 ساعت باقی مانده چه معنایی می تواند داشته باشد؟ خوب، اگر بازارهای آسیا-اقیانوسیه دوره پررونق وال استریت را تمدید کنند، 10 WTI می تواند برای یک روز مثبت دیگر باشد. در ادامه راه، سیاستگذاران فدرال رزرو ممکن است دوباره در مورد احتمال یک چرخش یا شاید اقدامی مانند آنچه BoE انجام داد، مورد سوال قرار گیرند. این می تواند نفت خام را ناامید کند.

نفت خام تقریباً در کنار همه چیز یک شبه تظاهرات کرد

نفت خام تقریباً در کنار همه چیز یک شبه تظاهرات کرد

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

تحلیل فنی نفت خام – نمودار روزانه

در نمودار روزانه، WTI برای دومین روز متوالی پس از جهش از فیبوناچی اصلاحی 78.6% در 76.787، بالاتر رفته است. با این حال، WTI کمتر از میانگین متحرک ساده 20 و 50 روزه (SMA) باقی مانده است. دومی ممکن است به عنوان مقاومت کلیدی باقی بماند و تمرکز نزولی گسترده‌تر را حفظ کند. تایید شکست زیر سطح 78.6 درصد، منطقه حمایتی 61.696 – 65.6 را نشان می دهد که در می 2021 آغاز شد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تحلیل فنی نفت خام – نمودار روزانه

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا@ddubrovskyFXدر توییتر





منبع