آمازون حدود 20 درصد سقوط می کند زیرا AWS و فروش انتظارات را ناامید می کند


آمازون، درآمدهای شرکتی، نزدک، احساسات بازار – نکات گفتگو

  • آمازون در معاملات پس از ساعت کاری بر اساس گزارش درآمد ناخوشایند، نزدیک به 20 درصد سقوط کرد
  • AWS و فروش تجارت الکترونیک انتظارات را از دست دادند و بر احساسات تأثیر گذاشت
  • نزدک به دلیل ناامید شدن درآمدها در بحبوحه محیط نرخ فزاینده، با باد مخالف مواجه است

Amazon.com، شرکت – غول تجارت الکترونیک – درآمد هر سهم سه ماهه سوم (EPS) را 0.28 دلار در 127.10 میلیارد دلار گزارش کرد. این رقم بر برآورد اجماع بلومبرگ از 0.22 دلار EPS شکست اما کمتر از انتظارات درآمد 127.64 میلیارد دلاری بود. آمازون در معاملات پس از ساعت کاری حدود 20 درصد سقوط کرد و کاهش 4.06 درصدی ساعت نقدی را افزایش داد. شاخص Nasdaq-100 (NDX) 1.67% سقوط کرد زیرا سهام Meta بر بخش فناوری پس از انتشار نتایج ناامیدکننده پس از زنگ روز چهارشنبه فشار آورد.

خدمات وب آمازون (AWS) انتظارات وال استریت را از دست داد و 20.54 میلیارد دلار در مقابل انتظار 21.01 میلیارد دلار به فروش رساند. این یک نشانه دلسرد کننده برای یکی از برجسته ترین محرک های رشد شرکت در زمانی است که فضای ابری گسترده تر در حال کند شدن است. مایکروسافت اوایل این هفته در بخش ابری خود انتظارات را از دست داد و گوگل نیز کاهش سرعت را گزارش کرد.

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

فروش فروشگاه آنلاین 53.48 میلیارد دلار بود که برآورد اجماع (54.00 میلیارد دلار) را نیز از دست داد. یکی دیگر از نشانه های نگران کننده خدمات اشتراک خرده فروشی بود که از 8.7 میلیارد به 8.9 میلیارد افزایش یافت. این نرم‌تر از آن چیزی بود که اکثر تحلیلگران می‌خواستند ببینند. به طور کلی، چیز زیادی برای هیجان زده شدن وجود ندارد. مانند متا، آمازون نیز ممکن است در روزهای آتی شاهد چندین تنزل رتبه باشد که ممکن است بر قیمت سهام تاثیر بگذارد.

جهت گیری سهام فناوری و بازار گسترده تر در اختیار فدرال رزرو است. معامله گران نرخ شروع به قیمت گذاری در اوج نزاع از سوی فدرال رزرو کرده اند، به طوری که معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو نرخ پایانی را در ماه می 4.81 درصد نشان می دهد و در اوایل سال 2024 به 4.25 درصد کاهش می یابد. فدرال رزرو را مجبور به برگزاری دوره ای در مورد نرخ های افزایشی کند. شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی سپتامبر (PCE) چاپ بزرگ بعدی در رادار است که فردا ساعت 12:30 UTC منتشر می شود.

آمازون – نمودار 1 دقیقه ای

درآمد Q3 قیمت سهام آمازون

نمودار ایجاد شده با TradingView

توصیه شده توسط توماس وست واتر

برترین درس های تجارت

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع