اپل در معاملات بعد از ساعت کاری سقوط می کند زیرا فروش آیفون، خدمات از دست رفته برآورد می شود


اپل، آیفون، خدمات، گزارش درآمد، احساسات – نکات صحبت

  • سهام اپل در معاملات پس از ساعت کاری به دلیل اعداد ضعیف درآمدی تقریباً 6 درصد سقوط کرد
  • فروش مک به شدت افزایش یافت، اما خدمات و فروش آیفون برآوردها را ناامید کرد
  • یک پس‌زمینه کلان خشن ممکن است قیمت سهام را در کوتاه‌مدت ثابت نگه دارد

شرکت اپل گزارش داد که سود هر سهم (EPS) سه ماهه چهارم کاهش یافته 1.29 دلار به ازای 90.15 میلیارد دلار درآمد است که پیش بینی اجماع بلومبرگ 1.26 دلار در برابر 88.63 میلیارد دلار را پشت سر گذاشته است. درآمد خدمات سازنده آیفون به 19.19 میلیارد دلار افزایش یافت که اندکی کمتر از 19.97 میلیارد دلاری که تحلیلگران انتظار داشتند. این همچنین کمتر از درآمد 19.6 میلیارد دلاری خدمات سه ماهه سوم بود و احتمالاً دلیل اصلی سقوط سهام در معاملات ساعات طولانی است. اپل اخیراً قیمت Apple Music و Apple TV+ را افزایش داده است که می تواند به تقویت این اعداد در سه ماهه آینده کمک کند.

فروش آیفون به میزان 42.63 میلیارد دلار در مقایسه با 42.66 میلیارد دلار مورد انتظار و از 40.66 میلیارد دلار در سه ماهه سوم مالی افزایش یافته است. ابزارهای پوشیدنی، که شامل EarPods و iWatch می‌شوند، 9.65 میلیارد دلار اضافه کردند و با شکستن انتظار 8.8 میلیارد دلاری، به عنوان نقطه درخشانی عمل کردند. عملکرد این شرکت در چین اندکی ناامید کننده بود و 15.47 میلیارد دلار درآمد در چین بزرگ به ثبت رساند.

فروش مک به 11.5 میلیارد دلار رسید که بالاتر از برآورد خیابانی 9.24 میلیارد دلار بود و نسبت به 7.38 میلیارد دلار در سه ماهه سوم زمانی که فروش مک بیش از 10 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت، به شدت افزایش داشت. از آنجایی که مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند نرخ‌های بالاتری دارند، چشم‌انداز محصولات اختیاری که سبد محصولات اپل را تشکیل می‌دهند، دلسردکننده است. فراخوان سودی که قرار است به زودی انجام شود، باید جهت بیشتری را برای قیمت سهام فراهم کند. آمازون پس از یک گزارش ناامیدکننده، در معاملات پس از ساعت کاری سقوط کرد.

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

اپل – نمودار 1 دقیقه ای

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار ایجاد شده با TradingView

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع