آرامش قبل از طوفان برای پوند


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • امروز یک روز معاملاتی کاملاً انتظار می رود با صحبت های فدرال رزرو در بورس.
  • نیروی کار بریتانیا و CPI ایالات متحده فردا در کانون توجه قرار می گیرند.
  • سطوح کلیدی روانی در معرض تهدید

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی GBPUSD

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پوند انگلیس نسبت به بسته شدن هفته گذشته با اندکی ضعف در برابر پیشنهاد دلار صبح امروز دوشنبه نسبتاً بدون تغییر است. هارکر فدرال رزرو دیشب بیانیه متفاوتی را منتشر کرد که شامل حذف بود 50bps افزایش نرخ بهره در آینده و همچنین از بین بردن احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2023. به نظر می رسد که دومی باعث تقویت دلار شده است زیرا بازارهای پول مطابق با قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو در حال حاضر قیمت در مقطعی به سمت نیمه دوم کاهش یافته است. از سال. بعداً امروز، یکی دیگر از سخنرانان فدرال رزرو (بومن) در کانون توجه قرار خواهد گرفت و اگر او این احساسات تندروانه را تکرار کند، پوند ممکن است در برابر دلار آمریکا در فردا کاهش بیشتری پیدا کند.

بعید است امروز نوسانات قیمت زیادی در کابل ایجاد شود و فعالان بازار قبل از انتشارات اقتصادی کلیدی فردا محتاطانه عمل کنند (تقویم اقتصادی زیر را ببینید). طبق پیش‌بینی‌ها، به نظر می‌رسد اشتغال بریتانیا همچنان قوی باقی می‌ماند، اما با فرو رفتن در بخش درآمد گزارش، این کاهش احتمالاً می‌تواند با کاهش فشارهای تورمی در بخش خدمات، واکنش کمتر تهاجمی بانک انگلستان (BoE) را به همراه داشته باشد.

از دیدگاه ایالات متحده، گزارش CPI بر سرفصل ها تسلط خواهد داشت و در حالی که انتظار می رود هر دو چاپ اصلی و سرفصل کاهش پیدا کنند، نرخ کاهش آنچنان که انتظار می رود نیست و نشانه هایی از تداوم را نشان می دهد که می تواند رشد اخیر دلار را حفظ کند و در نتیجه بر پوند تأثیر منفی بگذارد. .

GBP/USD تقویم اقتصادی

image1.pngimage2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

میانگین های متحرک

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

GBP/USD نمودار روزانه

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت روزانه GBP/USD به ترتیب بین SMA 50 روزه (زرد) و SMA 200 روزه (زرد) باقی می ماند. این 1.2000 دسته حمایت روانی ثابت است، اما کاتالیزورهای بنیادی فردا ممکن است بسته به نتیجه داده ها، این سطح را آزمایش کنند. حرکت نزولی همچنان از طریق سطح شاخص قدرت نسبی (RSI) به نفع است. با این حال، دقت قبل و بعد از انتشار باید با تاکید بر تکنیک مدیریت ریسک صحیح در نظر گرفته شود.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 1.2407
  • SMA 50 روزه
  • 1.2154
  • 1.2100

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساسات مشتری IG صعودی

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در GBP/USD، با 59% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری صعودی کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع