بازده اوراق قرضه ایالات متحده در آستانه انتشار گزارش تورم بزرگ ایالات متحده افزایش بیشتری یافت


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • بازده 2 ساله ایالات متحده به بالای 4.50 درصد می رسد.
  • گزارش تورم روز سه شنبه آمریکا محرک بزرگ بازار این هفته خواهد بود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده پس از جنگ اخیر سخنان جنگ طلبانه فدرال رزرو در آستانه انتشار گزارش تورم ایالات متحده که از نزدیک تحت نظارت قرار گرفته بود، همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد. انتظار می‌رود انتشار CPI نشان دهد که فشارهای قیمتی در ایالات متحده در حال کاهش است، اما سرعت و جبران این رکود، دلار آمریکا و طیف وسیعی از بازارهای ریسک را در هفته‌های آینده هدایت خواهد کرد.

image1.png

بازدهی خزانه داری 2 ساله ایالات متحده حساس به نرخ بهره به بالای 4.50 درصد بازگشته و به سطح آخرین بار در اواخر نوامبر بازگشته است. قیمت‌گذاری مجدد نرخ پس از NFP باعث افزایش بیش از 40 واحد پایه در کوتاه‌مدت شده است، زیرا معامله‌گران در ماه‌های آینده فدرال‌رزرو جنگ‌طلب‌تر را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

نمودار روزانه بازده 2 ساله خزانه داری ایالات متحده – 13 فوریه 2023

image2.png

بازدهی معیار 10 ساله ایالات متحده نیز افزایش یافته است و در حال حاضر حدود 3.77 درصد تغییر کرده است. وارونگی منحنی 2s-10s از 76 امتیاز پایه، کسری از 80bps چند ساله اخیر است که اخیراً مشاهده شده است. منحنی های بازده معکوس ترس از رکود در ماه های آینده را برجسته می کند.

نمودار روزانه بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده – 13 فوریه 2023

image3.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

برترین درس های تجارت

افزایش اخیر دلار آمریکا در آستانه گزارش تورم فردا متوقف شده است، اما تنظیمات فنی نشان می دهد که این حرکت ممکن است هنوز به پایان نرسد. شکل گیری پرچم صعودی که در 10 روز گذشته انجام شده است، معمولاً نشان می دهد که یک حرکت بالاتر بیشتر است و شکست تایید شده 103.60 مقاومت افقی قبلی را در حدود 104.30 سطح بعدی مورد علاقه باقی می گذارد. بالاتر از اینجا، بالاترین قیمت 6 ژانویه در 105.36 وارد می شود.

چگونه الگوهای پرچم صعودی را معامله کنیم

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا (DXY) – 13 فوریه 2023

image4.png

همه نمودارها از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع