کاهش قیمت نفت خام به دلیل گزارش انرژی نرم فدرال رزرو


نفت خام، WTI، ادعای بیکاری ایالات متحده، تجزیه و تحلیل فنی – نکات گفتگو:

  • قیمت نفت خام روز چهارشنبه پس از گزارش نرم‌تر انرژی فدرال رزرو کاهش یافت
  • افزایش غیرمنتظره ادعاهای بیکاری در ایالات متحده همچنان تهدیدی برای WTI است
  • در همین حال، نمودار 4 ساعته یک پرچم خرس را نشان می دهد که در حال آماده شدن است

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

نحوه تجارت نفت

قیمت نفت خام WTI در روز چهارشنبه حدود 1 درصد کاهش یافت، اگرچه این کالا در مسیر افزایش حدود 5 درصدی این هفته است. به طور کلی، نفت مرتبط با احساسات از آنچه که بهبود گسترده تری در ریسک اشتها بود، فاصله گرفت. در وال استریت، نزدک 100 که از نظر فناوری سنگین است، 1.8 درصد افزایش یافت و در بالاترین سطح از پایان ماه اوت بسته شد. این شاخص در حال حاضر در بازار صعودی قرار دارد و 20 درصد نسبت به پایین ترین قیمت اخیر افزایش یافته است.

پس چرا نفت خام از پویایی «ریسک بر» فاصله گرفت؟ به نظر می رسید که یک مقصر اصلی گزارش انرژی توسط بانک فدرال رزرو دالاس باشد. مدیران نفتی مورد نظر بانک مرکزی قرار گرفتند و پیش بینی کردند قیمت نفت تا پایان امسال به 80 دلار در هر بشکه برسد. این نشان دهنده بدتر شدن بررسی قبلی است که برای هر بشکه حدود 84 دلار بود.

با این حال، ممکن است برای WTI بدتر باشد. آخرین گزارش موجودی توسط EIA نشان داد که ذخایر در هفته گذشته به طور غیرمنتظره ای حدود 7.5 میلیون بشکه کاهش یافت. اقتصاددانان به دنبال افزایش 610 هزار نفری بودند. این کاهش غیرمنتظره در عرضه باعث کاهش اثر نزولی گزارش انرژی فدرال رزرو دالاس شد.

با نگاهی به آینده، معامله گران از نزدیک گزارش بعدی مطالبات بیکاری ایالات متحده را که در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ ارائه می شود، تماشا خواهند کرد. انتظار می‌رود که پرونده‌ها در هفته گذشته 195 هزار نفر در مقایسه با 191 هزار نفر قبلی افزایش یابد. این داده ها برخی از به موقع ترین اطلاعاتی است که ما در مورد بازار کار داریم. دلیل اهمیت این موضوع این است که ما تصور بهتری از وضعیت اقتصاد پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی خواهیم داشت. یک افزایش غیرمنتظره می تواند باعث مشکلات رکود اقتصادی شود که ممکن است منجر به آسیب بیشتر WTI شود.

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام – نمودار 4 ساعته

به نظر می رسد WTI در حال ایجاد نمودار پرچم خرس در تنظیم 4 ساعته زیر است. آخرین آزمایش سقف می تواند قیمت ها را به سمت کف نشان دهد. روند نزولی بعدی می تواند راه را برای افزایش زیان هایی که تا اواسط ماه مارس مشاهده می شود باز کند. در غیر این صورت، به نظر می رسد مقاومت کلیدی در 74.32 باشد. پاک کردن این نقطه اوج ماه مارس را در 80.90 نشان می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام - نمودار 4 ساعته

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع