کابل به شکل فاکتورهای USD


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • تمرکز مقامات فدرال رزرو امروز – آیا لفاظی های جنگ طلبانه ادامه خواهد داشت؟
  • اقدامات اعتصابی طولانی مدت بریتانیا برای اقتصاد بریتانیا نوید خوبی ندارد.
  • نمودار کابل روزانه احتیاط نشان می دهد زیرا معامله گران منتظر نشانه های اساسی هستند.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پیشینه اساسی

در آنچه اخیراً یک موضوع ثابت در سراسر بازارهای FX بوده است، داده های اقتصادی ایالات متحده و راهنمایی های فدرال رزرو در خط مقدم حرکت ارز قرار داشته است. پوند تفاوتی ندارد و پس از افزایش قابل توجه دلار در هفته گذشته، کمی تسکین یافته است. دیروز شاهد بودیم که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، پیام خود را از تصمیم هفته گذشته برای نرخ بهره تکرار کرد که به موجب آن بار دیگر به کاهش تورم اشاره کرد. با این حال، او از نیاز به افزایش بیشتر نرخ بهره در صورت قوی ماندن بازار کار طفره رفت. وقتی در مورد پتانسیل بازگشت به a سوال شد 50bps در جلسه بعدی، او هوشمندانه از پاسخ دادن خودداری کرد تا نوسانات زیادی در بازار ایجاد نشود. کشکاری، رئیس فدرال رزرو، این احساسات تندروانه را در سخنرانی دیروز خود تکرار کرد و خاطرنشان کرد که بازار کار فشرده اجازه نمی دهد مسیر آسانی برای کاهش فشارهای تورمی وجود داشته باشد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بعداً امروز، چندین مقام دیگر فدرال رزرو قرار است سخنرانی کنند (تقویم اقتصادی زیر را ببینید) و اگر همان مسیری را که همتایان خود دنبال می‌کنند، GBP/USD ممکن است با نزولی بیشتر مواجه شوند.

GBP/USD تقویم اقتصادی

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

image1.png

از دیدگاه بریتانیا، اعتصاب همچنان یک نگرانی برای دولت است و در 15 مارس، برنامه‌هایی برای کارمندان دولت برای اجرای یک اعتصاب دیگر وجود دارد. جرمی هانت، صدراعظم خزانه‌داری، طرح مالی خود را در همان روز ارائه خواهد کرد و تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت تا احتمالاً درخواست‌های تسویه حقوق را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد. به طور کلی، این برای پوند نزولی است زیرا اقدام اعتصابی اقتصاد بریتانیا را مختل می کند و رهبری بریتانیا را زیر سوال می برد. کشت

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

میانگین های متحرک

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

GBP/USD نمودار روزانه

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار روزانه GBP/USD به تازگی به بالاتر از آن رسیده است 1.2000 سطح روانی و به نظر می رسد در حال آزمایش است 1.2100 دسته مقاومتی اکنون که به ترتیب بین SMAهای 50 روزه (زرد) و 200 روزه (آبی) قرار گرفته اند، هیچ سوگیری جهت دار واقعی وجود ندارد. کابل به راحتی می تواند به زیر SMA 200 روزه برگردد، بسته به صحبت های فدرال رزرو، اما ابتدا من به دنبال یک شمع روزانه بسته می شوم. 1.2000 سطح پشتیبانی با نگاهی به شاخص قدرت نسبی (RSI)، به نظر می رسد این جفت ارز به سمت سطح 50 میانه صعود می کند، اما همچنان طرفدار حرکت نزولی است و جایی برای کاهش بیشتر پوند باقی می گذارد.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری نزولی IG

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در GBP/USD، با 68% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک روند صعودی کوتاه مدت می شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع