چشم انداز قیمت طلا صعودی می شود زیرا نشست FOMC در ماه جولای به اوج نزول فدرال رزرو می رسد


پیش بینی قیمت طلا: صعودی

  • قیمت طلا در هفته بیش از 3 درصد رشد خود را افزایش داد
  • کاهش بازدهی خزانه داری آمریکااحتمالاً در کوتاه مدت از دارایی های حساس به نرخ حمایت می کند
  • این مقاله به سطوح فنی کلیدی برای XAU/USD برای تماشای آینده روزها

بیشترین خوانده شده: قیمت طلا با اولین مانع بالا روبرو می شود. چشم انداز XAU/USD چیست؟

قیمت طلا (XAU/USD) در روزهای اخیر بهبود خود را تسریع کرده است و در ده جلسه گذشته به شدت افزایش یافته است. افزایش پشتیبانی کلاستر در 1690 دلار / 1675 دلار اوایل ماه. تنها در این هفته، این فلز گرانبها بیش از 3 درصد افزایش یافته است دور و بر 1780 دلار در هر اونس تروی، پشتیبانی شده توسط a دلار آمریکا ضعیف تراما عمدتاً با کاهش نرخ اوراق قرضه به دنبال آخرین تصمیم فدرال رزرو و راهنمایی

نشست جولای FOMC جای خود را به عقب نشینی شدید در بازدهی خزانه داری داد و بازدهی 2 ساله به پایین ترین سطح خود در نزدیک به یک ماه گذشته (2.84 درصد) رسید زیرا اظهارات رئیس پاول به عنوان سیگنالی در نظر گرفته شد. اوج جنگ طلبی فدرال رزرو گذشته است. برای زمینه، رئیس بانک مرکزی گفت که افزایش غیرمعمول بزرگ دیگری در کنفرانس مطبوعاتی خود وابسته به داده ها خواهد بود، که نشان می دهد سیاست گذاران ممکن است سرعت چرخه انقباض را در آینده کاهش دهند..

اگرچه CPI مشاهده شده به بالاترین حد در چهار دهه افزایش یافته است، اما احتمالاً افزایش یافته است شروع به غلت زدن در ماه های آینده به دلیل کاهش قیمت کالاها، از جمله در بخش انرژی، مانند نفت و بنزین. این، همراه با کاهش شدید در معیارهای تورم مورد انتظار مبتنی بر بازار، ممکن است به کاهش نیاز به ادامه خروج اجباری محل اقامت کمک کند.پیاده روی های کمتر در افق می تواند روند صعودی را برای XAU/USD تقویت کند.

کاتالیزور دیگری که ممکن است از طلا حمایت بیشتری کند، رکود در فعالیت های تجاری ایالات متحده است. تولید ناخالص داخلی آمریکا دوباره در دوره آوریل تا ژوئن منقبض شد برای دومین سه ماهه متوالی، افزایش احتمال فرود سخت.

با توجه به برخی معیارها که اقتصاد در آستانه رکود قرار دارد، مقامات فدرال رزرو ممکن است در اواخر سال جاری به سمت موضعی کذب تر حرکت کنند. نرم شدن داده های دریافتی در بخش کلان ممکن است معامله گران را ترغیب کند تا برای این سناریو آماده شوند و جذابیت فلز زرد را در کوتاه مدت تقویت کند.

با نگاهی به هفته آینده، چندین مورد وجود دارد رویدادهای پر تاثیر در تقویم ارزش تماشا را دارد، از جمله تولید ISM، خدمات ISM و داده های بازار کار. همه این گزارش‌ها احتمالاً کاهش بیشتر رشد اقتصادی را نشان می‌دهند رشد، نتیجه ای که می تواند بالا بردن خطر یک رکود. طلا می تواند در این محیط رشد کند.

تحلیل فنی قیمت طلا

قیمت طلا نسبت به بالاترین حد خود در سال 2022 که در اوایل ماه مارس ثبت شده بود، به شدت کاهش یافته است، اما پس از شکست در شکستن زیر کف فنی کلیدی در منطقه 1675/1690 دلار، که در آن 38.2 درصد اصلاحی 2015/2020 است، در هفته‌های اخیر شروع به بهبود کرده است. رالی با حمایت بلندمدت خط روند و چندین پایین‌ترین سطح در سال 2021 هماهنگ است.

اگر گاوها کنترل بازار را در روزهای آینده حفظ کنند، مقاومت اولیه در 1785 دلار و پس از آن 1835 دلار ظاهر می شود. با قدرت بیشتر، تمرکز به سمت بالا به 1880 دلار تغییر می کند. از طرف دیگر، اگر فروشندگان دوباره ظاهر شوند و باعث بازگشت نزولی شوند، اولین حمایتی که باید در نظر گرفته شود، 1690/1675 دلار است. اگر این منطقه نقض شود، می توانیم شاهد حرکت به سمت 1615 دلار باشیم.

نمودار هفتگی قیمت طلا

چشم انداز قیمت طلا صعودی می شود زیرا نشست FOMC در ماه جولای به اوج نزول فدرال رزرو می رسد

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView تهیه شده است

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع