پوند بریتانیا به‌عنوان ویران‌کننده ساقه‌های گیلت‌های BoE در حال حاضر پرش می‌شود. برای GBP/USD کجا؟


پوند انگلیس، GBP/USD، بانک انگلستان، گیلتز، دلار آمریکا – نکات صحبت

  • پوند انگلیس به لطف مداخله BoE مهلت داشته است
  • بانک انگلستان هراس بازار را خنثی کرد اما موانع سیاستی همچنان پابرجاست
  • دلار آمریکا برخی افزایش ها را کاهش داد. آیا به بازیابی GBP/USD کمک می کند؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پس از اینکه بانک مرکزی انگلستان (BoE) در روز پنجشنبه وارد بازار اوراق قرضه شد و گیلتز را خرید، پوند بریتانیا حرکت بسیار خوبی انجام داد.

در حالی که ممکن است برخی از رالی GBP/USD مورد استقبال قرار گرفته باشد، اما نتوانسته است ادامه یابد و در قله قبلی 1.0931 متوقف شود.

BoE گفت: “خریدها در هر مقیاسی که برای دستیابی به “هدف ثبات مالی آن لازم باشد” انجام خواهد شد.

به نظر می رسد تا حدی از یک وضعیت خطرناک و خائنانه در کوتاه مدت جلوگیری شده است، زیرا بازدهی کاهش می یابد و پوند/دلار پوند در حال افزایش است.

البته لازم به ذکر است که هر دو بازار به طور کامل آسیبی را که با اعلام کاهش سیاست های مالی توسط کواسی کوارتنگ، وزیر خزانه داری وارد شده بود، ردیابی نکرده اند.

پوند/دلار آمریکا، گیلت های 1 ساله و گیلت های 10 ساله

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

به نظر می رسد معامله گران متقاعد نشده اند که مداخله BoE در بازار Gilt برای متوقف کردن موج افزایش ریسک سرمایه گذاری در بریتانیا در آینده کافی است.

فشارهای سیاسی بر دولت بریتانیا وارد می شود و گزارش شده است که کوارتنگ با بسیاری از موسسات مالی بزرگ در شهر در مورد پیشنهادات خود ملاقات کرده است.

صندوق بین المللی پول (IMF) و خزانه داری آمریکا نگرانی های خود را ابراز کرده اند. به نظر می رسد عقب نشینی در کاهش های مالیاتی بزرگ، مسیر کمترین مقاومت باشد.

درک منطق دولت بریتانیا در این مرحله از چرخه دشوار است. دولت‌های همه اقتصادهای بازار توسعه‌یافته دیگر در تلاش هستند تا تعهدات بدهی انباشته همه‌گیر خود را کاهش دهند، نه افزایش آن‌ها.

علاوه بر این، BoE در حال تشدید سیاست های پولی برای کاهش ثروت است که تورم بالا و بی ثبات را از بین می برد. کاهش سیاست مالی این تلاش را تضعیف می کند.

قتل عام تغییر اولیه در سیاست مالی و سپس مداخله دیروز در بازارهای جهانی کمانه کرده است.

GBP/USD قبلاً قبل از این چرخش سیاست تحت فشار بود، زیرا دلار آمریکا توسط فدرال رزرو حمایت می شد که مبارزه با تورم خود را دو برابر کرده است.

در حالی که اقدام در بازار طلایی شاهد کاهش بازدهی خزانه داری 13 تا 24 واحد پایه در سراسر منحنی بود، آنها در سطوح بالای تاریخی باقی می مانند و به طور کلی از “دلار بزرگ” حمایت می کنند.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله GBP/USD

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع