پشتیبان طلایی، تست های نقره ای پشتیبانی کلیدی


نکات طلایی، نقره ای:

  • فلزات گرانبها در هفته گذشته در یک روند قوی بودند، به طوری که قیمت طلا به بالاترین سطح سه ماهه و نقره به بالاترین سطح هفت ماهه خود رسید.
  • طلا در هفته گذشته در نقطه کلیدی مقاومت پیدا کرد که پس از آن به عقب نشینی منجر شد، و عقب نشینی در نقره اکنون در تلاش است تا حمایت را در مقاومت قبلی حفظ کند.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

فلزات گرانبها پس از شکست های شدید هفته گذشته عقب نشینی کرده اند. حرکت صعودی طلا از اوایل نوامبر آغاز شد. خرس‌ها دری باز داشتند تا در صورت خرابی کار کنند، اما به طور مداوم در حدود سال 1628 تا ماه اکتبر تحت حمایت قرار می‌گرفتند، که امکان ساخت یک سازه گوه در حال سقوط را فراهم می‌کرد.

من در روز اول ماه گذشته به این موضوع توجه کردم و پتانسیل برگشت صعودی را برجسته کردم، و این موضوع تا پایان معاملات دیروز مطرح شد، در آن نقطه یک بالاترین قیمت سه ماهه جدید در اطراف همان منطقه مقاومت ظاهر شد که در حال انجام بود. اوج در ماه اوت

جالب توجه است که نقره ممکن است در اینجا پس‌زمینه صعودی‌تری داشته باشد، زیرا پایین‌ترین قیمت نقره در اوایل سپتامبر تعیین شد و هفته گذشته شاهد جهش قیمت به بالای ناحیه عظیم مقاومت قبلی بودیم که اکنون به عنوان حمایت کوتاه‌مدت نشان داده شده است. در مقایسه با حرکت صعودی قیمت طلا از پایین‌ترین قیمت ماه نوامبر در نرخ متوسط ​​اما همچنان قابل احترام 12.64 درصد، کاهش قیمت نقره به 36.15 درصد رسید. در زیر، هر کدام را تجزیه می کنم.

طلا

شکست قیمت طلا در اوایل ماه گذشته رخ داد زیرا قیمت از بالای الگوی گوه نزولی عبور کرد. گوه‌های نزولی اغلب با هدف برگشت‌های صعودی دنبال می‌شوند و از آنجایی که این شکست صعودی به زودی به روند کوتاه‌مدت منجر شد، با ادامه اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها در طول معاملات ماه گذشته.

من سه‌شنبه گذشته به طلا نگاه کرده بودم و بر ادامه‌ی افزایش حمایت‌های پایین‌تر تاکید کردم. من همچنین یک منطقه مقاومت در اطراف منطقه 1819-1824 را مشخص کرده بودم، که منطقه ای بود که در اوت اوج گرفت. این منطقه در صبح روز پنجشنبه، درست پس از انتشار داده های PCE، وارد عمل شد و تا پایان هفته اوج خود را حفظ کرد.

صبح دیروز شاهد تلاش دیگری برای شکست فراتر از این مقاومت بودیم، اما به طور مشابه شکست خورد و قیمت ها عقب نشینی کردند، و عقب نشینی دیروز پس از شکست شکست خورده بسیار قابل توجه بود، زیرا قیمت به زیر ناحیه حمایت برگرفته از مقاومت قبلی، در سطح 1785-1791 رسم شده بود.

نمودار قیمت روزانه طلا

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا کوتاه مدت

در نمودار چهار ساعته زیر، می‌توانیم ببینیم که شکست شکست خورده دیروز در زیر ناحیه حمایت از مقاومت قبلی در کجا فرو رفته است. سطح 1791 همچنان مرتبط است، زیرا در اوایل ماه نوامبر نوسانی بالا بود که جمعه گذشته، درست در حوالی انتشار داده‌های NFP، حمایت کوتاه‌مدتی را ایجاد کرد. اما، دیروز نتوانست پایین‌ترین حد خود را حفظ کند، زیرا قیمت‌ها در حال عقب‌نشینی بودند و در صبح امروز دوباره به عنوان مقاومت کوتاه‌مدت نشان داده شد.

این در را برای مضامین نزولی کوتاه‌مدت با تمرکز بر همان مجموعه سطوحی که در ماه گذشته زمانی که قیمت‌ها بالاتر کار می‌کردند، باز می‌کند. نقطه پشتیبانی بعدی که من در حال ردیابی آن هستم حدود سال 1770 است و اگر فروشندگان بتوانند فشار را به آنجا برانگیزند، در آن صورت ما یک پایین‌تر به پایین و یک پایین‌تر به بالا خواهیم داشت. در آن مرحله، تایید بیشتری در مورد پتانسیل عقب‌نشینی عمیق‌تر وجود دارد، و این می‌تواند در را برای بازدید مجدد از منطقه بزرگ حمایتی که ماه گذشته حول و حوش سطح 1737 به پایین‌ترین سطح خود رسید، باز نگه دارد.

این موضوع نزولی کوتاه مدت زیر سوال می رود اگر قیمت ها به بالای 1791 برسند و اگر خریداران بتوانند این حرکت را به بالای سطح روانی 1800 گسترش دهند، سناریوهای صعودی شروع به بازگشت به تصویر می کنند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

نحوه معامله طلا

نمودار قیمت طلا دو ساعته

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

نقره

در بیشتر سال‌های جاری، به نظر می‌رسید که Silver واقعاً با تم‌های بازیابی مشکل دارد. در ماه مه، قیمت نقره به زیر منطقه حمایتی که از اواخر تجارت 2020 به پایین ترین سطح خود رسیده بود، در حدود منطقه 22-22.50 دلار شکست. این کاهش تا پایان معاملات سپتامبر ادامه داشت تا اینکه در نهایت به پایین ترین سطح خود رسید. و در بیشتر معاملات اکتبر، گاوها دقیقاً جهان را به آتش نکشیدند زیرا قیمت‌ها زیر محدوده مقاومت بلندمدت برگرفته از حمایت قبلی قرار داشتند.

اما، گاوها در ماه نوامبر و به ویژه هفته گذشته زندگی بیشتری را نشان دادند زیرا قیمت ها در نهایت به بالاتر از نقطه اصلی مقاومت شکستند. در نمودار زیر، منطقه حمایت فعلی با ناحیه ای از سطوح فیبوناچی متقابل در 22.35 و 22.45 مشخص شده است.

نمودار هفتگی نقره ای

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نقره در Tradingview

از نمودار روزانه، می‌توانیم آن ناحیه هم‌روی را ببینیم که برای کمک به نگه داشتن سطوح پایین دیروز وارد می‌شود، و این همان منطقه‌ای است که دو بار در ماه گذشته، در 15 نوامبر و دوباره در 30 ام، مقاومت را نشان داد.

سرعت افزایش قابل احترام بوده است، زیرا یک کانال صعودی قیمت ها را افزایش داده است و این همچنین نشان می دهد که چگونه حتی یک عقب نشینی عمیق تر ممکن است به گاوها اجازه دهد در مسیر خود باقی بمانند، با پیش بینی پایین ترین سطح آن در حدود 21.73. اگر گاوها بتوانند پایین ترین سطح را بالاتر از آن سطح نگه دارند، درها می توانند برای سناریوهای بالا در نقره باز بماند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

مبانی تجارت روند

نمودار روزانه نقره ای

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نقره در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع