نزدک 100 همچنان به کاهش خود ادامه می دهد زیرا ترس از رکود جهانی بر احساسات تأثیر می گذارد


نزدک 100 – نکات گفتگو

  • نزدک 100 دوباره در آستانه 11700 شکست خورد
  • دلار آمریکا، اوراق بهادار خزانه داری در جهت کیفیت
  • ترس از رکود باعث بررسی سریع برآوردهای درآمد می شود

دارایی های ریسک پس از پایان هفته طولانی در ایالات متحده کاهش یافت زیرا نگرانی های رکود جهانی در جلسه روز سه شنبه باعث کاهش ریسک شد. حرکت های قوی یک شبه در بازارهای FX به سهام ایالات متحده وارد شد و نزدک 100 تقریباً 2 درصد جلوتر از زنگ افتتاحیه عقب نشینی کرد. علیرغم بسته شدن بالاتر در روز جمعه، از سرگیری معاملات در نیویورک باعث شد تا معامله گران نگران کاهش رشد جهانی شوند.

داده‌های ضعیف از منطقه یورو، روایت کندی رشد را بیشتر نشان می‌دهد، زیرا سهام اروپا و EURUSD تحت فشار قابل توجهی قرار دارند. علیرغم بازدهی پایین تر خزانه داری ایالات متحده، ریسک پس از زنگ افتتاح با هجوم فعالان بازار به سمت دارایی های امن با مشکل مواجه شد. با معامله EURUSD زیر 1.03، شاخص دلار آمریکا توانست تا 106.50 افزایش یابد.

معامله گران برای آگاهی از وضعیت اقتصاد ایالات متحده به گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه نگاه می کنند، زیرا بسیاری از آنها تعجب می کنند که چگونه فدرال رزرو هر دو طرف وظایف خود را در رقابت برای مبارزه با تورم بی سابقه متعادل خواهد کرد. روز چهارشنبه شاهد انتشار صورتجلسه FOMC است که ممکن است بینشی از مسیر آینده سیاست فدرال رزرو ارائه دهد. با توجه به شرایط سخت تر مالی و رشد آهسته تر جهانی که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، سهام نزدک 100 ممکن است بار عمده کاهش (های) دارایی های ریسک را تحمل کند. استراتژیست ها در سرتاسر وال استریت همچنان سازنده هستند و بسیاری هنوز برآوردهای درآمدی را برای دومین ماه سال 2022 اصلاح نکرده اند. در حال حاضر، به نظر می رسد که شکاف شدیدی بین گاوهای نر و خرس ها ایجاد شده است.

نمودار 4 ساعته نزدک 100

نزدک 100 همچنان به کاهش خود ادامه می دهد زیرا ترس از رکود جهانی بر احساسات تأثیر می گذارد

نمودار ایجاد شده با TradingView

معاملات آتی Nasdaq 100 (NQ) تا حد زیادی در چند ماه گذشته در محیط «فروش رالی» بوده است، زیرا احساسات در مورد همه دارایی‌ها ضعیف است. علیرغم رالی مختصر فراتر از 12000 و محو شدن متناظر، 11700 تا حد زیادی سطحی برای شکستن برای بالا رفتن باقی مانده است. این سطح قیمت را در طول جلسه یک شبه حفظ کرد و ادامه رد شدن ممکن است نشان‌دهنده عدم وجود قیمت‌های بالاتر باشد. حمایت نزولی ممکن است در 11300 پیدا شود، اما اگر این سطح با توجه به فشارهای نزولی در حال افزایش شکست بخورد، پایین ترین سطح سالانه ممکن است زیر 11068.50 پیدا شود.

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان، کارآموز

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع