محدوده USD/JPY با داده های ایالات متحده که احتمالاً جهت کوتاه مدت ارائه می دهد


امتیاز کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: USDJPY، EURJPY و NZDJPY از سناریوهای فنی مختلف پشتیبانی می کنند

USD/JPY پس زمینه اساسی

USD/JPY به پیشروی خود در جلسه آسیایی ادامه داد، قبل از اینکه یک عقب نشینی خفیف با شروع جلسه اروپا، جفت ارز را به زیر سطح 137.00 هل داد. شاخص دلار هفته را در حالی آغاز کرد که پیش‌بینی‌ها قبل از نشست مورد انتظار FOMC در روز چهارشنبه افزایش یافته بود.

شاخص دلار آمریکا از انتشار داده های اخیر از جمله چاپ PPI جمعه ها سود برده است. انتشار داده‌ها منجر به این شده است که فعالان بازار انتظار یک بیانیه صعودی از طرف پاول، رئیس فدرال رزرو، داشته باشند، حتی اگر FED فقط 50 واحد در ثانیه افزایش یابد. داده های تورم ایالات متحده (CPI) فردا منتشر می شود که ممکن است راهنمایی های بیشتری در مورد تفکر فدرال رزرو پیش از نشست FOMC ارائه دهد. افزایش تورم در ماه نوامبر ممکن است دلار آمریکا را تقویت کند و چالش دیگری را برای فدرال رزرو ایجاد کند.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله USD/JPY

در همین حال، بانک مرکزی ژاپن بر موضع خود در خصوص افزایش نرخ بهره که همچنان مانع ین است، ثابت قدم است.. در آخر هفته، هاجیمه تاکاتا، سیاستگذار BoJ اظهار داشت که اقتصاد ژاپن هنوز در موقعیتی نیست که به کنترل منحنی بازده پایان دهد. سیاست بانک مرکزی همچنان به رشد دستمزدها گره خورده است و کورودا به دنبال افزایش رشد دستمزدها از تورم است.

یک روز آرام در جلوی تقویم قبل از چاپ تورم فردا در ایالات متحده که به خوبی می توانست افزایش یابد. ما شاهد تعداد شغل های درخشان، رشد دستمزدها و افزایش PPI بوده ایم که نشان دهنده افزایش تورم است. آیا افزایش احتمالی تورم برای فدرال رزرو برای افزایش 75 واحدی در ثانیه کافی است؟ فقط زمان می تواند بگوید….

رابط کاربری گرافیکی، متن، برنامه، ایمیل توضیحات به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

از منظر فنی، USD/JPY در تلاش است تا بالاتر از دسته 137.00 پذیرفته شود، در حالی که MA 200 روزه زیر قیمت فعلی قرار دارد. USDJPY در 5 روز گذشته تثبیت شده است و در این هفته یک شکست بالاتر به نظر می‌رسد، زیرا ما مجموعه‌ای از انتشار داده‌های کلیدی را داریم. ما خط روند نزولی را داریم که ممکن است در صورت فشار جفت به سطح 138.00 که می تواند مقاومت ایجاد کند، وارد عمل شود.

نمودار روزانه USD/JPY – 12 دسامبر 2022

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

منبع: TradingView

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می‌دهد که معامله‌گران خرده‌فروشی در حال حاضر در USD/JPY کوتاه هستند و 57 درصد از معامله‌گران در حال حاضر موقعیت‌های فروش دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع