محدوده افتتاحیه آگوست نسبت به CPI چسبنده ایالات متحده حساس است


نقاط صحبت نرخ EUR/USD

EUR/USD یک سری از اوج و پایین های بالاتر را آغاز می کند زیرا تلاش می کند تا واکنش نزولی را دنبال کند. گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP).، اما چاپ داده های تازه منتشر شده از ایالات متحده ممکن است همچنان بر نرخ ارز تأثیر بگذارد زیرا پیش بینی می شود به روز رسانی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) تورم ثابتی را نشان دهد.

پیش‌بینی EUR/USD: محدوده بازگشایی ماه اوت نسبت به CPI چسبنده ایالات متحده حساس است

به نظر می رسد که EUR/USD از اظهارات جنگ طلبانه فرماندار فدرال رزرو ناراضی است میشل بومناز آنجایی که در محدوده بازه ماه اوت تثبیت می شود، و باید دید که آیا CPI ایالات متحده بر نرخ ارز تأثیر می گذارد یا خیر زیرا انتظار می رود که قرائت عنوان از 9.1 درصد در سال در ژوئن به 8.7 درصد کاهش یابد.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

با این حال، افزایش دیگری در CPI اصلی ممکن است منجر به واکنش نزولی در EUR/USD شود، زیرا پیش‌بینی می‌شود که این شاخص از 5.9 درصد در سال در همان دوره به 6.1 درصد افزایش یابد و شواهدی از تورم ثابت ممکن است فدرال رزرو را مجبور به انجام این کار کند. یک سیاست بسیار محدود کننده همانطور که فرماندار بومن هشدار می دهد “خطر قابل توجه تورم بالا در سال آینده

به نوبه خود، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) ممکن است مسیر فعلی را در اجرای نرخ های بهره بالاتر حفظ کند، همانطور که فرماندار بوون استدلال می کند که “تا زمانی که شاهد کاهش تورم به شکلی ثابت، معنادار و پایدار باشیم، افزایش‌هایی به اندازه مشابه باید روی میز باشد.و انتظارات برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر ممکن است با رئیس هیئت مدیره یورو/دلار آمریکا کاهش یابد. جروم پاول و شرکت در مسیری هستند که نرخ وجوه فدرال رزرو را بالاتر از خنثی قرار دهند.

تا آن زمان، چاپ داده‌های تازه‌ای که از ایالات متحده منتشر می‌شوند ممکن است EUR/USD را تحت تاثیر قرار دهد زیرا در بازه آغازین ماه آگوست تثبیت می‌شود، در حالی که به نظر می‌رسد شیب در تمایل خرده‌فروشی همچنان تداوم داشته باشد زیرا معامله‌گران در بیشتر طول سال این جفت ارز را خالص کرده‌اند. .

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ EUR/USD

این گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 51.34 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 1.05 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 6.93 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.16 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات در هفته گذشته 22.21 درصد و نسبت به هفته گذشته 28.92 درصد افزایش داشته است. کاهش پوزیشن لانگ خالص در حالی اتفاق می‌افتد که EUR/USD در بازه آغازین ماه آگوست دنبال می‌شود، در حالی که جهش در سود خالص کوتاه‌مدت رفتار ازدحام را کاهش داده است زیرا 55.90 درصد معامله‌گران هفته گذشته این جفت ارز خالص بودند.

با این گفته، EUR/USD ممکن است به عنوان بهبودی از پایین ترین سطح سالانه به تثبیت ادامه دهد (0.9952) موفق به تولید آزمایشی از ناحیه پشتیبانی قبلی در اطراف نمی شود پایین ترین حد ممکن (1.0349)اما به روز رسانی به CPI ایالات متحده ممکن است بر نرخ ارز تاثیر بگذارد، در صورتی که انتشار داده ها گمانه زنی ها را برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو افزایش دهد.

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • EUR/USD ممکن است تلاش کند از محدوده آغازین ماه آگوست خارج شود زیرا یک سری از اوج و پایین‌ترین قیمت را آغاز می‌کند، با شکست بالاتر از حداکثر ماهانه (1.0294) که دامنه آزمایش را افزایش می‌دهد. منطقه حمایت سابق در اطراف پایین ترین سطح ماه مه (1.0349).
  • با این حال، EUR/USD ممکن است به دنبال کردن شیب منفی در SMA 50 روزه (1.0351) ادامه دهد، زیرا در تلاش برای حفظ بالای منطقه 1.0220 (161.8٪ گسترش) است، با شکستن پایین ترین سطح ماهانه (1.0123) که به ارمغان می آورد. 1.0070 (161.8٪ گسترش) منطقه روی رادار
  • منطقه بعدی مورد علاقه در اطراف می آید 0.9910 (78.6% اصلاح) تا 0.9950 (50% انبساط)، با شکست به زیر پایین سالانه (0.9952) باز کردن پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع