قیمت نفت خام پس از افزایش خیره کننده در اخبار اوپک پلاس ثابت ماند. برای WTI کجا؟


نفت خام، دلار آمریکا، WTI، SVB، FDIC، عراق، کردستان، ترکیه، نوسانات – نکات گفتگو

  • نفت خام رالی ستاره ای را که در ابتدای هفته مشاهده شد، تثبیت کرد
  • کاهش غیرمنتظره تولید اوپک پلاس همچنان توسط بازارها هضم می شود
  • سطوح بالا می تواند داشته باشد تورم مفاهیم WTI بالاتر میره؟؟

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

نفت خام پس از رسیدن به بالاترین سطح 2 ماهه در روز دوشنبه پس از افزایش بیش از 9 درصدی هفته گذشته، بالاترین سطح خود را حفظ کرد.

اعلام کاهش تولید اوپک پلاس به میزان 1.1 میلیون بشکه در روز در آخر هفته شاهد بازپس گیری سطح کالاهای انرژی بود که در نتیجه سقوط SVB Financial در ماه گذشته از دست رفت.

تصورات بازار در مورد چشم انداز رشد جهانی همچنان در نوسان است، زیرا فدرال رزرو همچنان شعار جنگ طلبانه خود را حفظ می کند و چین هنوز فعالیت های اقتصادی را به سطوح قبل از همه گیری شعله ور نکرده است.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، در یک مصاحبه شبانه با تلویزیون بلومبرگ گفت که افزایش قیمت نفت، کار فدرال رزرو برای کاهش تورم را دشوارتر می کند.

اگرچه او با اشاره به بازگشایی چین و «رکود اقتصادی اروپا» گفت که انتظار داشت قیمت نفت به هر حال افزایش یابد.

بر اساس نظرسنجی بلومبرگ از اقتصاددانان، شاخص تولید دیروز ISM کمتر از 46.3 به جای 47.5 پیش بینی شده بود. ممکن است به اقتصاد ایالات متحده اشاره کند که تأثیر چرخه انقباض فدرال رزرو را احساس می کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

در جای دیگر، گزارش شده است که مقامات چینی جمعه گذشته به بانکداران ارشد در آنجا هشدار دادند که سرکوب فساد هنوز به پایان نرسیده است.

پس از اعلام موفقیت آمیز انشعاب گروه علی بابا در هفته گذشته، امیدها به رویکرد انعطاف پذیرتر از سوی حزب کمونیست نسبت به تجارت افزایش یافت.

با نگاهی به ساختار اساسی بازار WTI، برخی از شاخص ها ممکن است خنثی شوند. شاخص نوسان OVZ کاهش یافته است که به طور بالقوه نشان می دهد که بازار می تواند با قیمت فعلی راحت باشد.

قراردادهای آتی دو جلویی نه در عقب ماندگی هستند و نه در حال رکود هستند، احتمالاً می‌گویند درجه‌ای از تعادل بین عرضه و تقاضا وجود دارد.

در نهایت، ممکن است اسپرد کراک RBOB پیش از افزایش قیمت نفت بالا رفته باشد. گسترش کراک اختلاف قیمت بین نفت خام WTI و بنزین پالایش شده RBOB را دوشاخه می کند.

نفت خام WTI، گسترش ترک، عقب‌نشینی/کانتانگو، نوسانات (OVX)

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع