طلا یک پایین سه گانه چاپ می کند، NFP ها می توانند سود بیشتری را پوشش دهند


  • XAU/USD در انتظار است داده های NFP برای ارائه یک کاتالیزور برای حرکت بعدی خود.
  • پایان احتمالی رالی طلا با کمک تعلیق پرواز کووید در چین.
  • محدوده بین 1614 تا 1670 دلار هنوز در حال پخش است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پس زمینه بنیادی طلا (XAU/USD).

طلا امروز صبح پس از جهش پایین YTD به روند صعودی خود ادامه داد. این افزایش همزمان با کاهش شاخص دلار و همچنین بازارهایی بود که پیامدهای نشست FOMC را پردازش می کردند. در همین حال، در نشست آسیایی شایعاتی مبنی بر اینکه چین در حال بررسی امکان باز کردن سفرهای هوایی پس از دو سال ممنوعیت کووید است که به نظر می‌رسد باعث تقویت بیشتر احساسات بازار شده است، بازگشت.

تغییر جزئی در لفاظی توسط پاول رئیس فدرال رزرو باعث شده است که قیمت بازارها 25 بشکه در روز به بالاترین نرخ وجوه فدرال رزرو در سال 2023 برسد. این به همراه بازدهی قوی خزانه داری ایالات متحده به نظر می رسد که نشان می دهد یک پایین ترین سطح YTD و آزمون احتمالی سطح 1600 دلار ممکن است در کارت باشد. از آنجایی که قیمت همچنان در محدوده 1614 تا 1670 دلار باقی می‌ماند، خرس‌ها همچنان علاقه نشان می‌دهند، که ممکن است با پایان هفته، هر حرکت صعودی بیشتری را متوقف کند.

رابط کاربری گرافیکی، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

بعداً در روز ما لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در خارج از ایالات متحده داریم که اولین انتشار داده های مهم از زمان نشست FOMC در روز چهارشنبه خواهد بود. پیش‌بینی کنونی 200 هزار شغل جدید اضافه شده است و انتظار می‌رود نرخ بیکاری کمی بالاتر و 3.6 درصد باشد. چاپ ضعیف‌تر از NFP انتظار می‌رود تا حدودی با کاهش ارزش دلار مواجه شود، زیرا ممکن است بازارها برای ماه دسامبر نرخ بهره کمتری را افزایش دهند. از طرف دیگر، رقمی بیش از 200 هزار دلار می‌تواند منجر به کاهش قیمت طلا به سمت پایین‌ترین سطح YTD شود.

طلا نمودار روزانه – 4 نوامبر 2022

رابط کاربری گرافیکی، نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

از منظر فنی، طلا شاهد رد چندین برابری منطقه 1670 دلاری بوده است، به طوری که کاهش قیمت دیروز در محدوده پایینی حدود 1614 دلار بوده است. این منجر به شکل گیری پایین سه گانه می شود که باعث تقویت کیس برای صعود بیشتر می شود.

اولین مانعی که برای گاو نر برطرف می شود منطقه 1650 دلاری است که با 20-SMA مصادف می شود و با یک شکست بالاتر، فلز گرانبها را به منطقه 1670 دلاری می برد. این مصادف با 50-SMA است در حالی که خط روند نزولی بلندمدت دقیقاً بالاتر از حدود 1680 دلار است.

با نزدیک شدن به انتشار NFP، قیمت احتمالاً تثبیت خواهد شد و گاوهای نر احتمالاً پس از رالی دیروز در حاشیه خواهند ماند. به همان اندازه که تصویر فنی به روند صعودی بیشتر اشاره می کند، حرکت بعدی به انتشار داده های NFP در اواخر روز بستگی دارد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای نمودار تحلیل تکنیکال

پیشنهاد شده توسط زین وودا

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

مناطق پشتیبانی

•1630

•1614

•1600

مناطق مقاومت

•1661

•1670

•1685




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -7٪ 27% -2٪
هفتگی -2٪ 19% 1%

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع